Mijn vrouw is 3mnd ouder dan ik en heeft 't altijd over jongeheer dit en dat.Downforce Hans schreef:Wat zijn jullie eigenlijk alle maal jonge lullen

Mijn vrouw is 3mnd ouder dan ik en heeft 't altijd over jongeheer dit en dat.Downforce Hans schreef:Wat zijn jullie eigenlijk alle maal jonge lullen
Ik ben vandaag nog uitgelachen door iemand die mijn auto zag. "Lelijk", "derdehands", "turkenbak", je kent het wel.Robin schreef:![]()
we worden oud, man...we doen niet meer mee.Misschien nooit meegedáán eigenlijk....
*Kijkt vol afgunst naar buurman in de straat verderop die sinds october in 'n nieuwe witte prachtige supersportieve van 17"en led/xenon voorziene Audi A4 Avant rijdt met dubbele uitlaat en pakketje zonder typeaanduiding. Tikt kenteken in op 2020. 140pk TDI 9,8s naar de 100....wil GRAAG ruilen om erbij te horen*
130i is zóóó 2006SteV6 schreef:Waarom noemt niemand een "normale" 5drs hatchback? Lekker compact, dus bijbehorend agiel weggedrag. Moeten er grotere spullen mee dan gooi je de bank plat en past er door de achterklep ook een flink pakket naar binnen.
Voor het rij- en luisterplezier wel een 5 of 6 pitter erin ...
Ik heb tenminste geen last van een bril met blauw-witte glazen 8)Snipe schreef:130i is zóóó 2006
Het is gek inderdaad... maar buiten de looks om.. die vaak bij stations wel weer beter zijn dan sedanvarianten.. is de grootste kracht de variabele laadruimte in de koffer..vooral als je toch wat jongere kids hebt..waarvan je wilt dat ze zich niet vervelen en je troep wilt meenemen.. je zit niet vast aan die vaste kofferbakmaten van een sedan..Tja, hoe lang is die stationwagen hype er nou,
Ach, wat anderen er van denken... En het is zelfs wel prettig om een undercover racer te hebben.Rico schreef: Overigens snap ik wel dat een leek een e34 M5 een turkenbak noemt.. minder leuk om aan te horen.. maar helaas heeft een e34 nog geen klasieker status..
Je geeft zelf 't antwoord al. 8)Rico schreef: Trouwens waarom heb jij een keuken nodig ? Je staat altijd bij de Mac met die M3![]()
![]()
Helaas vind ik een zescilinder mooier dan een V8.Rico schreef: Afgezien van mijn eigen situatie, denk ik ook dat de e90 M3 tot de beste allrounders behoort.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 17 gasten