Zeer hakkerig overschakelen van de zogenoemde F1 bak,vering kraakte als een gek.
Bij optrekken schudt de auto als een nat lammetje.....
Het enige kleine pluspuntje was dat ik de trekkracht wel redelijk vond....
Hahaha dit is wel lachwekkend van je,mijn auto maakt drie keer gehakt van die Massi.Cupra R schreef:topsnelheid 275 km/hHet enige kleine pluspuntje was dat ik de trekkracht wel redelijk vond....
acceleratie 0-100 km/h 5,2 s
En je Audi
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 4,9 s
Maakt volgens mij niet zo heel veel uit.
In die klasse voor mij graag een A8 tijdloos zonder patser look, zelfs de oudere A8ten zien er tijdloos uit. Kan IMO geen S klasse, 7 serie en zeker geen engelse of ital meuk tegenaan.Rico v Velzen schreef:In deze klasse zou ikzelf nooit een Maserati kopen. Gewoon een dikke S klasse. Emotie en slagschepen gaat überhaupt niet samen imho.Joep schreef:
Manmanman wat een lekkere auto! Dan denk je toch niet meer na over de keuze S-klasse/7-serie/qporte...
Joep
Haha, A8 had ik extra niet in het rijtje gezet omdat ik niet zo zeker van was of ik zo'n Qporte boven de A8 zou prefererenMichel Pol schreef:In die klasse voor mij graag een A8 tijdloos zonder patser look, zelfs de oudere A8ten zien er tijdloos uit. Kan IMO geen S klasse, 7 serie en zeker geen engelse of ital meuk tegenaan.Rico v Velzen schreef:In deze klasse zou ikzelf nooit een Maserati kopen. Gewoon een dikke S klasse. Emotie en slagschepen gaat überhaupt niet samen imho.Joep schreef:
Manmanman wat een lekkere auto! Dan denk je toch niet meer na over de keuze S-klasse/7-serie/qporte...
Joep
Michel
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten