+1frank de jonge schreef:Erg mooi Tom!

Overweeg je nog om originele M-spiegeltjes erop te zetten? Just 4 the looks...
+1frank de jonge schreef:Erg mooi Tom!
True, maaar het is natuurlijk wel weer een stukje aerodinamicaTom V schreef:@ Adje, nee dat niet. Ben zelf niet erg gecharmeerd van de M3 spiegels @ niet M3's. Al is het alleen al dat je inmiddels elke Golf of Astra met zulk soort spiegels ziet rijden. Bovendien ben ik eigenlijk wel blij met hoe het bij de rest van de auto past.
Grappig dat je nu met die vraag komt. Toen ik de auto eerder had opgehaald had Bas Roos de verkeerde topmounts binnen gekregen en heeft er busjes voor gedraaid zodat ze dus prima pasten. Het rammelde behoorlijk maar eigenlijk werd al meteen verteld dat het normaal was. Tijd meegereden en rechtsachter leek het erger dan links. Ik en Bas wilden sowieso dat de normale mounts er alsnog in werden gezet is dat dus gebeurd. Heb eergisteren de auto opgehaald en nu lijkt het dus volledig weg te zijn, hoor er helemaal niets meer van. Ben wel benieuwd of dat zo blijft.Christiaan van H. schreef:Tom, een vraagje. heb jij ook de Top-mounts van AST?
Bij mij klapperen ze iets. Ze maken iig bijgeluiden die bijvoorbeeld de Intrax set van Yorick niet maakt. Klacht is bekend bij Madeno en ook bij AST, ben benieuwd of jij hier ook last van hebt.
Absoluut, ben nog steeds ontzettend tevreden over het onderstel. Topmounts zijn helemaal geluidsvrij, eigenlijk is het hele onderstel dat. Het enige is dat de veer rechtsachter bij heftige hobbels de carrosserie lichtelijk raakt ( daar zit de vulslang + ontluchting van de tank ) dus dat geeft wel eens wat geluid maar storend is het niet. Ga je zelf voor coilovers achter of niet?Knot schreef:Tom, zijn de topmounts inmiddels nogsteeds trillingsvrij?
Even goed inventariseren voordat ik snurkie maandag omkeer bij Bas
Yes, voor de lange rit gewoon lekker op z'n zachtst. Rechtdoor rijden gaat dan sowieso prima.Knot schreef:Fijn om te horen Tom!
Weet je toevallig als vergelijkingsmateriaal ook hoeveel klikjes je dempers zijn opgedraaid richting stug?
Jij woont daar ook in de buurt? Ik heb jouw auto ook nog nooit gezien, die had ik me zeker wel herinnerd anders.Martin van der Zwaard schreef:Hele mooie auto Tom.
Nu las ik dat je in de buurt van Breda woont. Ik ook maar ben je (nog) nooit tegen gekomen.
Bij de touring is dat wat anders dan bij de sedan, maar er zitten wat gaatjes in de bekleding daar om er zo bij te kunnen.Knot schreef:Stellen kan wel, alleen geklooi achter met steeds speakers (doosjes er nog om) verwijderen en bekleding lostrekken. Of heb jij het anders opgelost of verlengd ofzo?
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot], Thomas H en 25 gasten