De verkeerde tegenkomen Deel II

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Joost H.

De verkeerde tegenkomen Deel II

Bericht door Joost H. » 14 apr 2009, 22:27

In dit geval geen dier zoals in het topic van Rico.

Meneer zijn portemonnee nemen ze af, hij probeerd deze terug te pakken.
vanaf 2:20 begint het mis te gaan.

http://www.liveleak.com/view?i=d1c_1239034565

Ik werd er goed misselijk van.

PS: Let even niet op de titel van het filmpje, dat is stemmingmakerij en racistisch.
Laatst gewijzigd door Joost H. op 14 apr 2009, 22:30, 2 keer totaal gewijzigd.

Metchu

Re: De verkeerde tegenkomen Deel II

Bericht door Metchu » 14 apr 2009, 22:29

is inderdaad uitgebreid op internet verspreid... Ik maakte me ook erg boos bij het kijken. heel lelijk dit! Ik had ook zeker ingegrepen, dan maar een mes in me ribben riskeren of een blauw oog dan dat ik als een pussy sta te kijken!!

Luco

Bericht door Luco » 14 apr 2009, 22:30

juist met zijn allen erop duiken en die gasten helemaal afrossen

GTRene

Bericht door GTRene » 14 apr 2009, 22:36

Ongelooflijk, met 4 man sowieso waren ze actief en zetten het spel op...dat soort lui verdien van mij de kogel, en die wil ik desnoods zelf afvuren, dat soort mensen maken het leven van velen kapot, en krijgen veels te lichte straffen en gaan maar door en door.

:hammer:

Luuk

Bericht door Luuk » 14 apr 2009, 22:43

GTRene schreef:Ongelooflijk, met 4 man sowieso waren ze actief en zetten het spel op...dat soort lui verdien van mij de kogel, en die wil ik desnoods zelf afvuren, dat soort mensen maken het leven van velen kapot, en krijgen veels te lichte straffen en gaan maar door en door.

:hammer:
Exact hoe ik er over denk. Walgelijke figuren!! :protest:

Xave30

Bericht door Xave30 » 14 apr 2009, 23:06

What a world we live in...

Ik hoop dit nooit te moeten meemaken en wens ik dit niemand toe., helaas worden de kansen met dag vele malen groter.
Wat voor een mood hangt er in de lucht op het openbaar vervoer?!?!?!

En bij 5:34!!!?? :?

Ahmed

Bericht door Ahmed » 14 apr 2009, 23:16

Ongelooflijk gewoon....geen woorden voor :evil:

Luuk

Bericht door Luuk » 14 apr 2009, 23:28

Ja, bij dat stuk bij 5:30 krijg ik echt kippenvel van.. Hoe kansloos, onmenselijk en DEBIEL kun je zijn!? Zo'n jongeman die al half-half hangt bij de buschauffeur, en dan nog een paar rammen verkopen met zijn tweeën. Ik kan me er echt zo boos over maken!!

RutgerK

Bericht door RutgerK » 14 apr 2009, 23:41

Het frusterende eraan is dat er genoeg mensen zijn in die bus om die mannetjes aan te pakken, alleen 'het volk' organiseert zich niet!!

Tom

Bericht door Tom » 14 apr 2009, 23:44

RutgerK schreef:Het frusterende eraan is dat er genoeg mensen zijn in die bus om die mannetjes aan te pakken, alleen 'het volk' organiseert zich niet!!
Tot ze een mes of ander wapen bij hebben. En die kans is ook steeds groter tegenwoordig.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 15 apr 2009, 08:52

Ik hoop zoiets nooit te zien want dan sta ik niet voormezelf in.....ik denk dat er dan echt mensen sneuvelen! Kansloos.

Mark N

Bericht door Mark N » 15 apr 2009, 09:01

Waarom is de titel van het filmpje racistisch?

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 15 apr 2009, 09:37

Mark N schreef:Waarom is de titel van het filmpje racistisch?
+1

Hans

Bericht door Hans » 15 apr 2009, 10:21

het slachtoffer vond het allemaal niet zo heel erg.
Le Figaro spreekt met slachtoffer Frans busgeweld
Wellicht heeft u die shock video gezien van een viertal buskloodtzakjes in een Parijse nachtbus, die een passagier in elkaar sloegen. Wellicht heeft u ook het bericht meegekregen dat de agent die deze schokkende cam-beelden op internet zette, geschorst is. Als uw broek daar nog niet van afgezakt is, dan raden wij het interview met het slachtoffer van het bus-incident aan. Meneer F.G., die zich zo lafjes inelkaar liet tremmen, doet in Le Figaro zijn verhaal. Origineel. Adaptatie. Samenvatting: Er was niets aan de hand. Het waren zakkenrollers, maar aardige zakkenrollers. Straatterroristen, maar aardige straatterroristen. Ze meenden het niet zo. Eigenlijk waren ze best lievv. Een van de aanvallers had zelfs een bleek gezicht! Dat zeg ik! Doorlopen mensen. Niets aan de hand...
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments" onclick="window.open(this.href);return false;

Slachtoffer wil geen radicale denkbeelden voeden

PARIJS - Het slachtoffer van een ernstig geweldsincident in een Franse nachtbus, dat te zien is in een schokkend filmpje op internet, wil niet dat de beelden worden gebruikt om radicale denkbeelden te voeden.

De 19-jarige student F.G. heeft in de Franse krant Le Figaro zijn verhaal gedaan. Over hoe hij begin december in de Parijse nachtbus in elkaar werd geslagen door vier jongens, van wie de meesten van buitenlandse komaf. De surveillancecamera in de bus registreerden de brute afranseling onverbiddelijk en de beelden zijn begin vorige week op het internet gezet. Ze hebben flink stof doen opwaaien in Frankrijk. Een politieman wordt ervan verdacht de beelden openbaar gemaakt te hebben. Hij is inmiddels geschorst.

“Ik had de avond met vrienden doorgebracht en toen ik naar huis ging, nam in m’n eentje de nachtbus op Gare de L’Est”, vertelt het slachtoffer aan Le Figaro. Ik stond met mijn rug naar vier jongens. Terwijl één van hen me een sigaret vroeg, rolde een ander mijn zakken. Toen ik me omdraaide, zag ik dat één van hen mijn portemonnee had. Instinctief probeerde ik hem weer terug te pakken en toen begon de confrontatie.”

Gemolesteerd

“Ik herinner me alleen dat ze maar naar achteren in de bus hebben geduwd en dat ik tegen de grond ben geslagen. Na geschopt en geslagen te zijn, ben ik naar de chauffeur gegaan. Zoals op de video te zien is, zijn ook andere passagiers gemolesteerd, vooral die jongen die me probeerde te helpen.”

F.G. neemt de chauffeur niet kwalijk dat hij in zijn stoel bleef zitten terwijl achter in zijn bus een passagier werd gemolesteerd. “Het was erg moeilijk voor hem om iets te doen. Hij heeft op zijn eigen manier ingegrepen, volgens de voorschriften: hij heeft direct de bus stilgezet en de politie gebeld. Ze waren snel ter plaatse en arresteerden twee personen. Enkele dagen later hebben ze hun medeplichtigen gepakt.”

Racitische scheldwoorden

Verschillende internetsites meldden dat de Fransman racistische, anti-blanke scheldwoorden naar zijn hoofd geslingerd kreeg, zoals ‘vieze Fransman’. “Persoonlijk heb ik daar niets van gehoord”, zegt het slachtoffer zelf. “Als ze dat al gezegd zouden hebben, kwam dat doordat ze drugs hadden gebruikt of dronken waren. Overigens waren het niet allemaal immigranten.” F.G. hoopt niet dat het incident wordt gebruikt om alle immigranten in een kwaad daglicht te stellen. “Zo heb ik het niet gevoeld. De aanvaller in trainingspak had trouwens een erg bleke huid.”

De Fransman hield aan de aframmeling slechts een blauw oog en wat blauwe plekken over. Wel bezocht hij een psychiater. “Deze zei dat het erop lijkt dat ik de geschiedenis goed doorstaan heb. Sindsdien neem ik gewoon weer het openbaar vervoer, zelfs de nachtbus.”

Toen hij op 6 april ontdekte dat de video online stond, heeft hij de verantwoordelijke hiervoor verzocht het eraf te halen. “De video circuleert op sites van extremisten en wordt gebruikt door politici, maar daarvoor wil ik niet gebruikt worden. Het onderwerp leent zich om radicale ideeën te versterken en ik heb geen zin dat te voeden.”
http://www.telegraaf.nl/buitenland/3696 ... html?p=1,1" onclick="window.open(this.href);return false;

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 15 apr 2009, 10:37

Tja, die rotjochies zullen in hun jeugd wel geen driewieler voor hun verjaardag hebben gehad, dan krijg je dit, logisch.

NEXT.

RVV

Bericht door RVV » 15 apr 2009, 10:40

Robin schreef:Tja, die rotjochies zullen in hun jeugd wel geen driewieler voor hun verjaardag hebben gehad, dan krijg je dit, logisch.

NEXT.

Juist wel... FWD sucks :mrgreen:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 15 apr 2009, 10:43

Rico schreef:
Robin schreef:Tja, die rotjochies zullen in hun jeugd wel geen driewieler voor hun verjaardag hebben gehad, dan krijg je dit, logisch.

NEXT.

Juist wel... FWD sucks :mrgreen:

LOL

RVV

Bericht door RVV » 15 apr 2009, 10:46

Hier reed die vent als kleine jongen mee en daarom is die in elkaar gerost..

Afbeelding

Zie je nou wel, het ligt allemaal aan de slechte jeugd. :| :bag: :D

Michel P

Bericht door Michel P » 15 apr 2009, 12:58

Rico schreef:Hier reed die vent als kleine jongen mee en daarom is die in elkaar gerost..

Afbeelding

Zie je nou wel, het ligt allemaal aan de slechte jeugd. :| :bag: :D
Kapitalisme maakt de wereld kapot, dat is de BMW onder de skelters........ patser :hosanna: :hosanna: :hosanna:

SP gaat kamervragen stellen over de vette skelters van de witte jeugd........... ;-)

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 15 apr 2009, 13:16

Shit, mijn zoon heeft ook zo`n ding.......moet ik nu vrezen voor zijn toekomst :?: :hmmm:

Scooby Leo

Bericht door Scooby Leo » 15 apr 2009, 13:28

Nee, hij heeft meer te vrezen voor de toekomst vanwege zijn vader :morecoffee:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 15 apr 2009, 16:48

Scooby Leo schreef:Nee, hij heeft meer te vrezen voor de toekomst vanwege zijn vader :morecoffee:
Gelukkig is hij te jong om dat in de gaten te hebben............ :thumbup:

stefan740

Bericht door stefan740 » 15 apr 2009, 22:01

Erg triest. Meer blauw op straat en shoot to kill wat mij betreft.

HSR

Bericht door HSR » 16 apr 2009, 02:58

Metchu schreef:is inderdaad uitgebreid op internet verspreid... Ik maakte me ook erg boos bij het kijken. heel lelijk dit! Ik had ook zeker ingegrepen, dan maar een mes in me ribben riskeren of een blauw oog dan dat ik als een pussy sta te kijken!!

Onzin. Die mensen in die bus zullen ook vanaf veilig afstand roepen dat ze er tussen springen als zo iets zou gebeuren. Deze keer gebeurt er ook echt wat en ze staan erbij en kijken ernaar. Ik vind het niet laf, het is een natuurlijke reactie. De jongens die de overval plegen zijn gewend mensen in mekaar te trappen en deinzen dus nergens voor terug, een normale burger daarentegen is dit niet gewend en reageert niet als Rambo.

Daarnaast is een doorsnee individu 9 van de 10 keer zo mak als een lammetje zodra ze een stoot voor hun kop gehad hebben. Ik heb vaak zat een flinke klap mogen incasseren en dan heb je nog een helm + handschoenen aan ook. Kan je nagaan hoe je je voelt als je dus een flinke klap krijgt zonder die bescherming.

Dit zie je ook op het einde waar die individu een stoot voor zijn kop krijgt van zo'n hufter. Die is in een keer heel kalm en vliegt die vent niet naar de nek.

Hoe je reageert in zo'n situatie is volledig afhankelijk van de situatie. Zien hoe iemand zo gepakt wordt voor je neus heef heel wat meer impact op je dan je denkt en daar zal je reactie dan ook vanaf hangen.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 16 apr 2009, 05:56

Mee eens, Hugo. Stoer roepen dat je er tussen springt... Ik zat te wachten op de 1e die zou zeggen dat hij niks zou doen. Da's eigenlijk stoer (om te zeggen dan :wink: ). Als je zo'n stelletje losgeslagen wild tegen komt dan denk je vast wel ff na om er tussen te springen. Ik zou het niet zomaar 1,2,3 doen. "Tuig van de riggel" is het wel en je zou het niemand kwalijk nemen als hij ze zou "verlossen" met een schot :wink:

Plaats reactie