Mooie boot hoor.. maarre.. wat rijd daar achter je? 8)wooter schreef:Zaterdag rondjes gedraaid op Zolder:
BMW Z4M Roadster
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Re: BMW Z4M Roadster
- wooter
En na een goede detail? Een goede driftday! (Eerlijk? Slechte planning, maar heel veel plezier
)

Hele mooie foto's van een kerel vanop het autoforum.be forum.

Hele mooie foto's van een kerel vanop het autoforum.be forum.
- Niels
- Auto: Prius+
Mooi hoor 

- Joop
Mooi om te zien dat je het hok gebruikt waar die voor bedoeld is... :playcar: 

- MINI-ahollic
Erg strakke wagen, maar davo of niet, doe er toch maar die emblemen af
.

- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Dat is een K1 Attack.Hans GP schreef:Mooie boot hoor.. maarre.. wat rijd daar achter je? 8)wooter schreef:Zaterdag rondjes gedraaid op Zolder:
Een hele gave kitcar, rwd, over het algemeen met Honda V-Tec motoren er in.
- Max V
Vet ding! Nog mooier dan de Z4 

-
- Auto: Peugeot 205 1.9 CTI
Hoezo mooi vies?! 

- Knot
Mooi driftfototje is dat!
Komt die spray en rotzooi niet naar binnen trouwens als je open drift?
Komt die spray en rotzooi niet naar binnen trouwens als je open drift?
- wooter
Hehehe, enkel bij het spinnen krijg je soms wat binnen... 

- wooter
Betrapt bij de Ikea!
- wooter
- Christiaan van H.
Mooi om te zien dat deze auto goed wordt uitgelaten 

- Petrolhead Tom

Je kunt wel zeggen dat je deze auto gebruikt waar hij voor bedoeld is! :banaan: :banaan:
- wooter
Beetje teveel gebruikt....

- Erik dB

watskeburt?
-
huh wat? :o
- Tom V

What happend? En wat een droge opmerking?
- wooter
Vergeef me als ik even m'n reactie van op Het Andere Forum kopieer... In hoeveel manieren kan je eenzelfde verhaal vertellen, niet...
Krachtig Uitgedrukte Teleurstelling.
Maar goed. Boekhoudkundig slikken we de investering dan maar in 1 jaar, en zo snel mogelijk terug een project zodat we weer wat leuks kunnen uitkiezen. Ik vind het eerder zwaar frustrerend dat ik net bij het begin van het mooie weer geen droptop heb...
Ik ga niet meer een circuit op met dergelijk dure wagen. Zo een Z4 M geeft onnoemelijk veel plezier op en naast het circuit, maar het blijft een zware dobber om te slikken en dat wil ik geen tweede keer doen. Dus eerder een brakke E36 325i dan nog eens een M te pletten.
De reden is vrij simpel: het circuit lag er wat vettig bij wat mij aanzette om bij het uitkomen van de bochten wat met het kontje te spelen. Op het moment dat ik 'm verloor was ik evenwel nog niet op het gas gegaan, en bij het trachten op te vangen heb ik full-lock blijven uitsturen terwijl ik vol op de rem ging, waardoor de wagen niet in een pirrouillet is gedraait, maar is blijven glijden naar het gras en de muur (dank U ABS...). Daar hebben we dan linksvoor de muur geraakt, is de wagen 270 graden naar rechts geslingerd en in die slinger is de linkerachterkant ook geraakt.
Ik zal blij zijn als de zzzz bij de dealer staat, en dan kan de onderdelenuitverkoop beginnen vrees ik... Interieur is nog in nieuwstaat, motor heeft 42000 km gedraait en ik heb naast de set velgen + Michelin PS1's op de auto nog een setje liggen in mijn garage met Michelin PA2 en PA3 winterbanden. Maar die hou ik misschien voor als ik in een zotte bui en als trotse vader van een dochter terug een Z4M koop
Krachtig Uitgedrukte Teleurstelling.
Maar goed. Boekhoudkundig slikken we de investering dan maar in 1 jaar, en zo snel mogelijk terug een project zodat we weer wat leuks kunnen uitkiezen. Ik vind het eerder zwaar frustrerend dat ik net bij het begin van het mooie weer geen droptop heb...
Ik ga niet meer een circuit op met dergelijk dure wagen. Zo een Z4 M geeft onnoemelijk veel plezier op en naast het circuit, maar het blijft een zware dobber om te slikken en dat wil ik geen tweede keer doen. Dus eerder een brakke E36 325i dan nog eens een M te pletten.
De reden is vrij simpel: het circuit lag er wat vettig bij wat mij aanzette om bij het uitkomen van de bochten wat met het kontje te spelen. Op het moment dat ik 'm verloor was ik evenwel nog niet op het gas gegaan, en bij het trachten op te vangen heb ik full-lock blijven uitsturen terwijl ik vol op de rem ging, waardoor de wagen niet in een pirrouillet is gedraait, maar is blijven glijden naar het gras en de muur (dank U ABS...). Daar hebben we dan linksvoor de muur geraakt, is de wagen 270 graden naar rechts geslingerd en in die slinger is de linkerachterkant ook geraakt.
Ik zal blij zijn als de zzzz bij de dealer staat, en dan kan de onderdelenuitverkoop beginnen vrees ik... Interieur is nog in nieuwstaat, motor heeft 42000 km gedraait en ik heb naast de set velgen + Michelin PS1's op de auto nog een setje liggen in mijn garage met Michelin PA2 en PA3 winterbanden. Maar die hou ik misschien voor als ik in een zotte bui en als trotse vader van een dochter terug een Z4M koop

-
Wooter, heel erg zuur, maar het is helaas een gevaarlijke hobby soms. Hoop dat je er zelf zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen. Het was zo'n verschrikkelijk mooie auto.
Overigens respect dat je het hier post, toch wel ballen.. zijn er veel die het liever niet delen.
Overigens respect dat je het hier post, toch wel ballen.. zijn er veel die het liever niet delen.
- wooter
Zoals gezegd een schrammetje en een builtje... Schitterende wagen inderdaad... Dik zonde... Zucht...Christoph schreef:Wooter, heel erg zuur, maar het is helaas een gevaarlijke hobby soms. Hoop dat je er zelf zonder kleerscheuren vanaf bent gekomen. Het was zo'n verschrikkelijk mooie auto.
Sja, het zijn niet altijd de paarse Golf 2'tjes met uitbouwpakket die crashen...Christoph schreef:Overigens respect dat je het hier post, toch wel ballen.. zijn er veel die het liever niet delen.
Ik begrijp nu wel beter eigenaars van Ferrari's die lekker niet op circuit gaan...

Zonde van deze wagen. Ik was even diep 'down' vandaag maar betrap me er weer op dat ik Z4M's op mobile.de zit te zoeken... Misschien?
-
Ik lees dit bericht en open ook direct mobile.de om hetzelfde te doen 

- Kasteel
Damn, mega klote zeg, schade is nog meer dan het op de foto lijkt? Het ongeluk zit in een klein hoekje
, soms zetten we toch wel veel in de waagschaal..

- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Auw.... Pijn.... 

- Stéphane
Zonde
Hopelijk nog een oplossing te verzinnen waar je mee kunt leven.