Manfred stelt zich voor (Bij Mosselman geweest 2015-08-09!)
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Re: Manfred stelt zich voor (in het LUMC te Leiden geweest!)
Toch nog een klein lichtpuntje, vind ik goed te lezen! Begrijp dat je gematigd positief bent vertrokken. Volg dit topic met interesse en hoop elke keer goed nieuws te lezen. Wederom sterkte!
- Petrolhead Tom
Heb dit topic even doorgelezen, Super gave Golf turbo! EN ook een hele nette Golf V5.
Maar dat wordt toch allemaal wel heel erg relatief als je die foto's van het ongeluk zo ziet.
Heel veel sterkte en ik hoop voor u op een spoedig herstel!
Maar dat wordt toch allemaal wel heel erg relatief als je die foto's van het ongeluk zo ziet.
Heel veel sterkte en ik hoop voor u op een spoedig herstel!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Goed om te lezen !!
Tijd is je beste vriend, ik herhaal het nog maar eens.....................................
Tijd is je beste vriend, ik herhaal het nog maar eens.....................................
- Peric
Marty McFly 's even bellen?? 
Positief dat er tóch vooruitgang is Manfred. Het duurt natuurlijk altijd te lang. Maar als de doktoren aangeven dat herstel vanuit je schouder plaatsvind en dat daar tot 60% gemeten is moet je toch wel als positief opnemen denk ik zo.
Sterkte ermee...

Positief dat er tóch vooruitgang is Manfred. Het duurt natuurlijk altijd te lang. Maar als de doktoren aangeven dat herstel vanuit je schouder plaatsvind en dat daar tot 60% gemeten is moet je toch wel als positief opnemen denk ik zo.
Sterkte ermee...
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Re: Manfred stelt zich voor
Hoe gaat het nu Manfred?
- Manfred
Helaas nog steeds erg matig. Ondertussen al weer flink wat keren naar het AMC en het LUMC geweest voor foto's en onderzoeken. De breuk is nog steeds niet genezen. De 2 botdelen zitten nu wel aan elkaar vast, maar met een klein stukje. Ik moet dus nog steeds de brace dragen en mag nog niets doen. Ook heb ik een derde EMG onderzoek gehad en daaruit blijkt dat de zenuwen wel groeien maar het gaat gruwelijk langzaam. Met de wetenschap dat het groeit willen de artsen niet opereren. Ze wachten net zolang totdat er geen verder natuurlijk herstel meer is en dan besluiten ze wat te doen. De zenuwen zijn nu iets voorbij de breuk in de bovenarm, daaronder nog helemaal niets. Het feit dat ik weinig tot niets kan met die arm is al vervelend genoeg maar de zenuwpijn (nu al ruim 9 maanden) maakt het helemaal erg. En de artsen kunnen daar niets aan doen zolang ze niet gaan opereren, alleen maar pijnstillers voorschrijven. Gelukkig wordt het buiten weer iets warmer, dat scheelt ook weer iets. Ik heb nou 3x in de week fysiotherapie om de schouder weer wat losser te krijgen en dat gaat gelukkig wel vooruit, ik mag zelf helaas nog niet trainen of zo.Wouter81 schreef:Hoe gaat het nu Manfred?
De motor heb ik ook nog steeds. Ik heb toch stiekum de hoop er in de toekomst op te kunnen rijden, echter omdat dat dit jaar waarschijnlijk niet gaat lukken laat ik hem nog wel te koop staan. Als ik er dan een voor mij redelijk goede prijs voor kan krijgen gaat ie weg en anders maar niet. Ik heb op de motorbeurs in Utrecht zelfs al weer oranje handschoenen gekocht, een beetje voorbarig maar ze waren in de aanbieding en niet duur.
Ik ben voor zover dat gaat met 1 arm nog wel een beetje aan het pielen geweest met de V5. Ik vind het wel strak geworden.
-
Hele mooie V5 heb je Manfred! in eggie ziet ie er superstrak uit! 

- RVV
Dat is de spiritIk heb op de motorbeurs in Utrecht zelfs al weer oranje handschoenen gekocht, een beetje voorbarig maar ze waren in de aanbieding en niet duur.

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik heb mij laten vertellen dat dat ongeveer gaat met 1mm per week, klopt dit?Manfred schreef:Ook heb ik een derde EMG onderzoek gehad en daaruit blijkt dat de zenuwen wel groeien maar het gaat gruwelijk langzaam. Met de wetenschap dat het groeit willen de artsen niet opereren.
- Manfred
Mij is verteld dat het met 1 a 2 mm per maand groeit. Bij mij is echter ook een deel van de zenuwen gewoon uitgerekt (rond de schouder), bij de breuk zijn ze gewoon stuk. Daarom is het herstel rond de schouder waarschijnlijk wat sneller gegaan de laatste tijd. Vanuit mijn schouder kan ik mijn arm nu een stuk (niet hoger dan mijn schouder) optillen. Ook al wil de orthopeed dat ik dit dus niet doe ivm de breuk.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ah okee, iig langzaam
Lijkt me echt vreselijk, kan niets verzinnen om je op te beuren... Simpelweg omdat ik het niet heb (meegemaakt). Sterkte! Je bent iig wel mooi bezig met je V5, dat ziet er prima uit zo in het donker 

- Manfred
Dank je,Arthur schreef:Ah okee, iig langzaamLijkt me echt vreselijk, kan niets verzinnen om je op te beuren... Simpelweg omdat ik het niet heb (meegemaakt). Sterkte! Je bent iig wel mooi bezig met je V5, dat ziet er prima uit zo in het donker
En de op de foto oranje verlichte knopjes van de radio zijn ondertussen ook mooi rood. Je kan zelfs de intensiteit van de kleuren regelen bij deze radio. Ik heb er heel erg aan moeten wennen want hij bedient vreselijk!!! In vergelijking met Sony dan.
- Niels
- Auto: Prius+
Dat je motorhandschoenen koopt is een goed teken lijkt me
Zegt wel iets over je mentale verwerking m.b.t. het ongeval denk ik. En altijd hoop houden, met wilskracht kun je erg ver komen 

-
Manfred, 't doet me goed! dat je je arm iig bij de schouder weer kan bewegen?!
Mooi bericht, met mooie vooruitzichten? Ookal duurt 't lang, kop op!
Ik heb hier geloof ik ergens mijn verhaal gedaan over m'n vader + non hodgkin etc?!
Die heeft er ondertussen een stamceltransplantatie opzitten en het ziet er allemaal GOED uit!
(5 weken geleden, alweer 3 weken tuis!! na 15 dagen tuis is extreem snel..)
Positief blijven is zo fijn, ga ervoor!
Handschoenen kopen, hehe... Ik heb me staan verlekkeren op de RAI, lichte motorfiets kopen...
Neen, ik ben bang dat ik mezelf doodrij, maar niet doen...
Mooi bericht, met mooie vooruitzichten? Ookal duurt 't lang, kop op!
Ik heb hier geloof ik ergens mijn verhaal gedaan over m'n vader + non hodgkin etc?!
Die heeft er ondertussen een stamceltransplantatie opzitten en het ziet er allemaal GOED uit!
Handschoenen kopen, hehe... Ik heb me staan verlekkeren op de RAI, lichte motorfiets kopen...
- Manfred
Erik Stoffelsen schreef:Ik heb hier geloof ik ergens mijn verhaal gedaan over m'n vader + non hodgkin etc?!
Goed nieuws dat het beter gaat met je vader!!!
Tja, positief blijven: Na 9.5 maand pijn wordt dat steeds moeilijker. Maar ik doe echt mijn best en probeer er wat van te maken, o.a. door gewoon weer kleding e.d. voor de motor uit te zoeken. Gewoon den alsof ik elk moment weer ga rijden. Ook al haal ik waarschijnlijk dit jaar niet met rijden.
Dat denken veel mensen. Je rijdt jezelf toch ook niet dood in een auto? Op het moment dat je de vrijheid ervaart op een motor wil je niet meer terug!!!!!!!!!!
-
Ach, de instelling klinkt iig alweer een stuk beter dan een paar pagina's geleden!
Is er geen carver automaat op de weg?!
Motor met drie wielen en een stuur;)
Nee, ik ga geen motor rijden......... Te link.... En daar hou ik het maar op,
Een auto heb je nog 'iets'om je heen.......
Is er geen carver automaat op de weg?!
Motor met drie wielen en een stuur;)
Nee, ik ga geen motor rijden......... Te link.... En daar hou ik het maar op,
Een auto heb je nog 'iets'om je heen.......
- Manfred
AHUM.............................................................

Hier ben ik weer eens. Ondanks dat ik nog steeds bijna niets kan met de linkerarm ben ik toch weer (in mijn hoofd in ieder geval) bezig met motorrijden. Weer een nieuwe outfit gekocht nadat ik vorig jaar uit verdriet alles maar verkocht had. Wat vinden jullie er van?
Mijn arm doet nog steeds zeer veel pijn, de hoeveelheid pijnstillers is zelfs verhoogd. Maar na onderzoek is toch gebleken dat de zenuwen nog steeds (langzaam) groeien. Ook de breuk is nog steeds niet geheeld maar er vormt zich toch nog steeds een beetje nieuw botweefsel dus het is nog steeds afwachten. Weer zijn eventuele operaties opgeschoven. Ik kan mijn arm wel iets optillen maar er zit volstrekt geen kracht in.
Groetjes, Manfred
Hier ben ik weer eens. Ondanks dat ik nog steeds bijna niets kan met de linkerarm ben ik toch weer (in mijn hoofd in ieder geval) bezig met motorrijden. Weer een nieuwe outfit gekocht nadat ik vorig jaar uit verdriet alles maar verkocht had. Wat vinden jullie er van?
Mijn arm doet nog steeds zeer veel pijn, de hoeveelheid pijnstillers is zelfs verhoogd. Maar na onderzoek is toch gebleken dat de zenuwen nog steeds (langzaam) groeien. Ook de breuk is nog steeds niet geheeld maar er vormt zich toch nog steeds een beetje nieuw botweefsel dus het is nog steeds afwachten. Weer zijn eventuele operaties opgeschoven. Ik kan mijn arm wel iets optillen maar er zit volstrekt geen kracht in.
Groetjes, Manfred
- RVV

- frank de jonge
Echt respect Manfred, de manier waarop je voor een goed herstel vecht. Gaat goed komen!!!!!
Eenmaal hersteld een keer een tourtochtje rijden op de brommers?
- Peric
Mij lijkt het bijzonder frustrerend om zo lang niets te kunnen doen.
Maar zolang er vooruitgang is zul je toch geduld moeten hebben denk ik. Het gaat natuurlijk nooit snel genoeg en je verliest er alleen maar tijd mee. Maar nogmaals, zolang er vooruitgang is moet je geduldig zijn. Uiteindelijk volledig herstel zal jouw deel zijn.
En dan zal je ook weer fijn motor kunnen rijden. In ieder geval goed dat het in de kop al goed zit. De eerste keer opstappen en rijden zal wel raar zijn, maar gewoon er doorheen en genieten.
Het wordt afgezaagd, maar sterkte ermee..
Maar zolang er vooruitgang is zul je toch geduld moeten hebben denk ik. Het gaat natuurlijk nooit snel genoeg en je verliest er alleen maar tijd mee. Maar nogmaals, zolang er vooruitgang is moet je geduldig zijn. Uiteindelijk volledig herstel zal jouw deel zijn.
En dan zal je ook weer fijn motor kunnen rijden. In ieder geval goed dat het in de kop al goed zit. De eerste keer opstappen en rijden zal wel raar zijn, maar gewoon er doorheen en genieten.
Het wordt afgezaagd, maar sterkte ermee..
- Manfred
GRAAG!!!!!!frank de jonge schreef:Echt respect Manfred, de manier waarop je voor een goed herstel vecht. Gaat goed komen!!!!!

- Manfred
En voor de rest iedereen hartstikke bedankt voor de bemoedigende woorden!!!

- 635csi
Ben nog vrij nieuw op dit forum en heb me ff ingelezen.
Niet tof zo'n ongeval.
Hoop dat je genezing snel doorzet en dat je maar weer snel op je brommer kan stappen
Je golf is super en die laatste foto van in je nieuwe outfit helemaal
Niet tof zo'n ongeval.
Hoop dat je genezing snel doorzet en dat je maar weer snel op je brommer kan stappen
Je golf is super en die laatste foto van in je nieuwe outfit helemaal

- Joy
Mooi pak Manfred. Je ziet eruit alsof je meteen weg zou kunnen rijden
, laten we hopen dat het over niet al te lange tijd ook daadwerkelijk kan.

- Petrolhead Tom
Goed bezig Manfred!
Ik hoop dat je spoedig hersteld.
Ik hoop dat je spoedig hersteld.