Klopt, zeker in de dorpjes oppassen, Staan een paar camera's.JP schreef:Check op de B258 alleen de vaste flitsers en in weekenden staan ze geregeld nog wat extra te flitsen....
En ben met de motor als eens gepakt daar ja

Klopt, zeker in de dorpjes oppassen, Staan een paar camera's.JP schreef:Check op de B258 alleen de vaste flitsers en in weekenden staan ze geregeld nog wat extra te flitsen....
Zeer zeker!!Ruben schreef:Op de terugweg vandaag ben ik nog een Ford RS200 en de nieuwe Focus RS tegengekomen. Mooie combi. Misschien iemand nog foto's van gemaakt?
En uiteindelijk hebben jullie die 120i Rent-Racecar niet te pakken gekregen?Ruben schreef:Volgens mij zei ik hier tegen Fabian dat ie koste wat kost een andere 1 serie moest inhalen
Ik heb zelfs de RIng-taxi achter me gehouden vanaf de Hedwigshohe tot Pflantzgarten, en dat was niet omdat ik Sabine blockte hoorKnot schreef:En uiteindelijk hebben jullie die 120i Rent-Racecar niet te pakken gekregen?Ruben schreef:Volgens mij zei ik hier tegen Fabian dat ie koste wat kost een andere 1 serie moest inhalen
Yorick, ook van de kant was duidelijk te zien dat je vorderingen maakte! Zal even kijken of ik de verschillen ook op film heb, erg mooi om te zien. Die jaarkaart gaat zich zeker uitbetalen in je rijervaring denk ik. De wagen klinkt ook enorm lekker zo tussen de bossenyorick schreef:Lekker dagje gehad gister! De eerste ronden op de jaarkaart gezet. Moest wel weer even inkomen maar na een rondje of 7 kwam er weer een beetje ritme in. Ook nog een beetje met de demping en bandenspanning gespeeld. Echt bizar wat 0.5 bar uithaald!
Dat heb ik op foto vastgelegd. Kreeg net een mail van de bijrijder dat die foto's op zijn verjaardag op groot formaat aan hem worden gegeven.Kees Bunk schreef:http://www.vtm.be/nieuws/opgeknipt.html ... 888_vtm_id
Check laatste paar seconden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast