die motor/bak combo is top, heel graag zoiets in een auto van rond de 1100kg

Trouwens Wiesmann met de MF4 komt met zo'n motor in een lichte auto :banaan:
Yup... achter zo'n ronde hoepel en dan knap sturenMike R32 schreef:iemand nog tips voor een mooie plek bij het circuit?
Het was echt bizar. De drifts waren subliem, Ruud had de auto super onder controle, vooral bij Adenauer Forst stonden mensen te juichen, waaronder onze VuistmanRuud Hulsegge schreef:Ben er wel achter dat op een natte ring de band alles uitmaakt.
Als we er ooit samen zijn en mijn proxes T1R zit er op nodig ik je een rondje uit.
Echt waanzinnig. Ask iliya maar.|
Helaas Metin was ik niet lekker, maar dat komt snel weer. Ik ben er al een keer geweest met Ruben en vriendin.Ruud Hulsegge schreef:Nope hij had net een keelontsteking achter de rug, was helemaal stuk en niet in staat om een lekkere vette schnitzel naar binnen te werken.
(eigenlijk was hij gewoon geil en wou zo snel mogelijk naar zijn vriendin)
Macboy schreef: Helaas Metin was ik niet lekker, maar dat komt snel weer. Ik ben er al een keer geweest met Ruben en vriendin.
OK die peug kan er wat van.. mijn Starlet is best "erg" maar zó erg nu ook weer niet.Kees Bunk schreef:Prachtig
VUISTMAN!!!Michel Huisman schreef:Haha...en ik sta de achterkant van de M5 te fotograferen..
Nee, maar ik kwam ze ook tegenRuben schreef:Op de terugweg vandaag ben ik nog een Ford RS200 en de nieuwe Focus RS tegengekomen. Mooie combi. Misschien iemand nog foto's van gemaakt?
Dat ziet er op Google Maps lekker uit! Wat is de extra reistijd ongeveer?Fabian schreef: Teugweg helemaal binnendoor de B258 tot Aachen gereden, das tenminste lekkere DF!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten