Wanneer laat je de begrenzer verwijderen?romo schreef:
F.ck het Gentlements agreement

Wanneer laat je de begrenzer verwijderen?romo schreef:
Louis 4 jaar oude 760i's staan nu ook nog niet voor 29000 euro te koop. Minimaal 6 jaar oud.. en dan nog rond de 35000 euro..Louis schreef:Mooi ding, vooral over 4 jaar als hem op marktplaats koopt voor 29.000 euro, chippie erin en knallen maar met 700 PK :banaan:
Mijn idee overigens, begrijp me niet verkeerd. Als je de specs van dit blok doorleest, dan is dit toch wel een mooi stukje techniek.romo schreef:Joop schreef:Het M-spul gaat moeite krijgen deze 7er bij te houden...Rico schreef:phfff. dik ding hoor, vind hem IRL erg mooi. 4.6 naar de 100.. snelste BMW die er is ?
...maarreuhhh: de Zuid-Duitse autoboeren hadden toch een gentlemen's agreement dat ze toch geen nieuwe V12's meer op de markt zouden brengen????? Nu komt BMW zelfs met een TwinTurbo variant????
Laat ze dat ook met de artificiële top van 250 km/h doen aub.................................
romo schreef:Mooi wallpapers voor de liefhebber.................................even naar beneden scrollen;
http://www.7post.com/forums/showthread.php?t=249547" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat was ook niet zo moeilijkWouter81 schreef: een stuk mooier ook dan het vorige model.
Ahmed schreef:Peter(B.), wanneer wordt die gammele W221 ingeruild?![]()
Over die nieren gesproken: zie je het verschil tussen deze 760 v12 versie en de 'normale' 7er modellen: Bij de 760i ligt ie inderdaad a la prefacelift E46 op de neus; bij de overige 7er modellen ligt ie 'in' de neus...romo schreef:De opgelegde nieren hebben iets van de E46 coupe versie, maar dan een paar maten meer..................ik blijf het zeer discutabel vinden. Iets kleiner en het oogt strakker en met name ook agressiever.
Als ik het goed begrijp uit andere fora dan gaan we met nieuwe generaties ( X1 zou de 1e kunnen zijn) naar wat ik dan maar de "schrompel nier" noem.............nieren die naar binnen liggen ( Bron; Scott Bimmerpost)
Buiten het feit dat schrompelnieren niet best voor de gezondheid zijn, lijkt het me op voorhand ook niet een toonbeeld van exceptionele styling............................afwachten maar.................................
+1. Dus die grillrand ligt bij de V12 meer erop en bij de rest erin? Ik zie 't eigenlijk niet/amper. Raar designelement dan.Snipe schreef:Ik heb er wel naar zitten te kijken. Ik dacht dat het in de dikte zat of zo, maar ik heb ook weer niet zo lang gekeken dat ik zag wat het wél was.
Gebruikers op dit forum: 328Ti, Bjeffindividual, Thomas H en 5 gasten