Naar de AutoRai?
-
Re: Naar de AutoRai?
Het viel mij overigens wel op dat er dit jaar weinig aandacht werd geschonken aan de harde verkoop van auto's tijdens de RAI.
Inruilprijzen konden niet worden gegeven, en bij serieuze interesse werd je doorverwezen naar je dichtsbijzijnde dealer.
Inruilprijzen konden niet worden gegeven, en bij serieuze interesse werd je doorverwezen naar je dichtsbijzijnde dealer.
- RVV
Ik neem al lang niet meer de moeite.. wat Tom zegt,, gewoon daggie naar de ring, zie je alles staan waar je hart sneller van gaat kloppen..
Duif, weet ik nog. Kwam toen met Dex langs
Duif, weet ik nog. Kwam toen met Dex langs

- duifjes.com
@Rico...idd. die 10dagen waren de zwaarste uit mn leven 8) zwaarder dan 7 maanden Bosnie 1995 

- Snipe
Voor jou is het 180 kilometer, voor mij drie. Dat is wel een verschil natuurlijk.Rico schreef:Ik neem al lang niet meer de moeite..
Er werd inderdaad weinig verkocht. Terwijl ik in zulke tijden zou zeggen: beste verkopers er neer zetten en knallen maar.
- RVV
Snipe, afstand is geen probleem, van mijn huis,, net 160 km.. als ik me een beetje kwaad maak een uur en een kwartier rijden..
- duifjes.com
@snipe dat klopt wel alleen als er op de RAI een auto ingeruilt moet worden wie bepaalt dan de prijs...een importeur kan dat niet doen zal toch de leverende dealer moeten zijn.
Ik weet wel dat Toyota op de RAI meer dan 2000 hotleads van de juli2009 Prius heeft die krijgen wij allemaal en bellen na....
Bij de prius was een wachtijd van 20min. om hem van binnen te kunnen zien
Ik weet wel dat Toyota op de RAI meer dan 2000 hotleads van de juli2009 Prius heeft die krijgen wij allemaal en bellen na....
Bij de prius was een wachtijd van 20min. om hem van binnen te kunnen zien

- Snipe
Natuurlijk is de afstand niet onoverkomelijk. Ik ben vorige week ook naar Essen gereden. Maar ik denk niet dat ik naar de AutoRAI zou gaan als het níet bij mij om de hoek zou zijn.
Duifjes: daar heb je een punt. Maar daar is vast wel een mouw aan te passen.
Duifjes: daar heb je een punt. Maar daar is vast wel een mouw aan te passen.
-
Ik ben ook op 1 april geweest! Heerlijke rustige dag, wellicht iets TE rustig eigenlijk...
Maar dat neemt niet weg dat ik er een leuke herinnering aan over heb gehouden...

Maar dat neemt niet weg dat ik er een leuke herinnering aan over heb gehouden...

- Snipe
Die Focus winnen zou ik een leukere herinnering vinden.
- Snipe
Eindstand AutoRAI: 220 duizend bezoekers
11-04-2009 23:22
De AutoRAI 2009 heeft ongeveer 220 duizend bezoekers getrokken. Dat heeft de organisatie vanavond bekend gemaakt. Twee jaar geleden trok de autobeurs 400 duizend belangstellenden.
Ondanks het lagere bezoekersaantal spreekt de organisatie van een geslaagd evenement, 'zeker gezien de huidige economische omstandigheden en de teruggelopen autoverkopen'.
De tentoonstelling had dit jaar een nieuwe opzet, waarbij de auto's niet per merk, maar per categorie stonden opgesteld. "Die vernieuwde opzet heeft veel positieve reacties van zowel bezoekers als exposanten opgeleverd", zegt beursmanager Fernand Molenschot. “Voor sommige bezoekers was het even wennen, maar name de belevingswerelden 'Luxury & Sportscars', 'City & Compact' en 'Family & Travel' werden druk bezocht. Ook de show AutoRAI Life kon rekenen op veel belangstelling." Exposanten hebben volgens de organisatie tezamen ruim zeventigduizend leads gegenereerd, tegen beduidend lagere kosten dan twee jaar geleden.
Exposanten tevreden
"Wij hebben 60 procent meer leads gescoord ten opzichte van de vorige editie", aldus woordvoerder Jeroen Maas van Opel Nederland. "We zijn dan ook zeker tevreden. Wat ons betreft is de autoliefhebber uiteindelijk de grote winnaar van deze nieuwe opzet en daar gaat het natuurlijk om." Ook BMW Nederland is positief, getuige de reactie van woordvoerder Diederik Reitsma: "Binnen de gestandaardiseerde aankleding hebben BMW en Mini toch kans gezien om ons thema EfficientDynamics te communiceren en de bezoekers alle modellen van ons programma te laten zien."
De volgende AutoRAI wordt gehouden in april 2011.
http://www.automotive-online.nl/home/60 ... ekers.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat mij betreft volgende keer weer een 'gewone' AutoRAI.
11-04-2009 23:22
De AutoRAI 2009 heeft ongeveer 220 duizend bezoekers getrokken. Dat heeft de organisatie vanavond bekend gemaakt. Twee jaar geleden trok de autobeurs 400 duizend belangstellenden.
Ondanks het lagere bezoekersaantal spreekt de organisatie van een geslaagd evenement, 'zeker gezien de huidige economische omstandigheden en de teruggelopen autoverkopen'.
De tentoonstelling had dit jaar een nieuwe opzet, waarbij de auto's niet per merk, maar per categorie stonden opgesteld. "Die vernieuwde opzet heeft veel positieve reacties van zowel bezoekers als exposanten opgeleverd", zegt beursmanager Fernand Molenschot. “Voor sommige bezoekers was het even wennen, maar name de belevingswerelden 'Luxury & Sportscars', 'City & Compact' en 'Family & Travel' werden druk bezocht. Ook de show AutoRAI Life kon rekenen op veel belangstelling." Exposanten hebben volgens de organisatie tezamen ruim zeventigduizend leads gegenereerd, tegen beduidend lagere kosten dan twee jaar geleden.
Exposanten tevreden
"Wij hebben 60 procent meer leads gescoord ten opzichte van de vorige editie", aldus woordvoerder Jeroen Maas van Opel Nederland. "We zijn dan ook zeker tevreden. Wat ons betreft is de autoliefhebber uiteindelijk de grote winnaar van deze nieuwe opzet en daar gaat het natuurlijk om." Ook BMW Nederland is positief, getuige de reactie van woordvoerder Diederik Reitsma: "Binnen de gestandaardiseerde aankleding hebben BMW en Mini toch kans gezien om ons thema EfficientDynamics te communiceren en de bezoekers alle modellen van ons programma te laten zien."
De volgende AutoRAI wordt gehouden in april 2011.
http://www.automotive-online.nl/home/60 ... ekers.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat mij betreft volgende keer weer een 'gewone' AutoRAI.