Op zoek gegaan naar een (dagelijkse!) opvolger. Heb voor de vorm nog wat andere goedkope barrels bekeken en een zooi nette auto's zonder karakter bekeken maar eigenlijk wist ik het al vanaf het moment dat bij 'de slet' (nickname starlet) het licht uit ging: mx-5 here I come. Uiteindelijk de 4e die ik bekeken heb gekocht.
Specs.
Mazda mx-5 Miata 1.8
1994
110.000 mijl (inmiddels 1500 mijl mee gereden)
Miami blue
Leuk uit je raam kijken naar je wagenparkje 's morgens (vergeet die meuk aan de andere kant van de muur):
En wat mooi weer fotootjes
't Is niet de mooiste (kleur/ontwerp/gebruikerskrasjes) maar allemachtig wat levert dit bakken met daily driving fun op zeg :banaan: . Inmiddels staat ie achter op 15 inch (nodig voor de apk, banden glad). Het was de bedoeling 'm als dagelijkse auto te gebruiken, en dus niet voor trackspeelwerk. Dat heb ik dus tot zaterdag vol gehouden (slalom in Lelystad). Auto heeft een erg vriendelijk karakter, zeker in vergelijking met 'de bitch' (de e30), die je als je niet oplet je aan je balzak pakt en je rond slingert

Heb een aantal punten die ik nog wil/moet aanpakken hoewel ik ook al redelijk wat onderhoud al dan niet preventief gepleegd heb (distributieriem/waterpomp/keerringen). Tevens wil ik nog een ander stuur monteren om wat meer ruimte voor m'n benen te creeeren.