Mercedes SLS AMG Gullwing
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Mercedes SLS AMG Gullwing
De eerste officiële foto's van de nieuwe Gullwing zijn onthuld. Alleen interieurshots tot nu toe.

- Max V
Re: Mercedes SLS AMG Gullwing
Ik zeg maar 1 ding...

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
ahum...............ik weet het zo net nog niet.........................afwachten maar..........................
Opvallend detail; ik vind de A stijl nogal rechtop staan ( kan wijzen op een rechtopstaande voorruit), dat doet op zijn minst a-sportief aan IMHO.................FWIW
Opvallend detail; ik vind de A stijl nogal rechtop staan ( kan wijzen op een rechtopstaande voorruit), dat doet op zijn minst a-sportief aan IMHO.................FWIW
- GTRene
mooi hoor, ziet er gelikt uit, niet te gek druk en toch veel aan boord...benieuwd hoe dat eruit gaat zien met de deuren open 

- Mark Nauta
Toch echt Gullwing-style. De oude heeft het ook zo.romo schreef: Opvallend detail; ik vind de A stijl nogal rechtop staan ( kan wijzen op een rechtopstaande voorruit), dat doet op zijn minst a-sportief aan IMHO.................FWIW
- Max V
Ik vind het wel meevallen in hoeverre ze rechtop staan... Toch maar eens afwachten hoe het totaalplaatje wordt 8)
- duifjes.com
Ik was absoluut geen Mercedes fan maar de laatste jaren vindt ik de vormgeving ed. erg goed!!!!! dit ziet er top uit!
- Joop
Promo: erste testrondjes
Iets van deze aard moet het gaan worden:

Iets van deze aard moet het gaan worden:
- Joop
Hij krijgt toch echt vleugeldeuren:

- Joop
- GTRene
Mooi ding man
lijkt me wel wat als ie zo laag/breed en dikke V8 en geluidje...echt een DF kar zo te zien.
en de versnellingsbak op de achteras? mooie gewichtverdeling.

en de versnellingsbak op de achteras? mooie gewichtverdeling.
- Martin van der Zwaard
Als de buitenkant er net zo stijlvol uit gaat zien als het interieur dan ga ik alvast maar sparen!!
Wat ziet dat er ontzettend goed uit zeg.
Wat ziet dat er ontzettend goed uit zeg.
- Mark Nauta
Ook Mercedes aan de Doppelkupplungsgetriebe dus 

-
Vet vet vet
Ben erg benieuwd naar het uiterlijk.
BMW ligt steeds verder achter als het gaat om vette en aparte wagens. Dat ze es wakker worden.
Ben erg benieuwd naar het uiterlijk.
BMW ligt steeds verder achter als het gaat om vette en aparte wagens. Dat ze es wakker worden.
- Macboy
Holy crap 

- Mathieu
De Papenburg gangers, ik dus ook, hebben deze twee weken geleden in zijn gecamoufleerde outfit gezien bij de tankstelle en gehoord toen deze werd uitgelaten op de kombaan.
Sjeeminee, wat een geluid
Deze dus.

Sjeeminee, wat een geluid

Deze dus.
- GTRene
maar welke het nu wordt

- RutgerK
Misschien dat de A-stijlen inderdaad wat meer rechtop staan, maar dat wordt een 'bollende' voorruit.
Het Interieur ziet er okee uit. Het dashboard is mooi met de minimalistische stijl en de tunnelconsole ziet er ook racy uit. De middenconsole vind ik een aanfluiting. De draaiknoppen van de airco gaan nog maar dat plastic ertussen en die plastic plaats erboven van het audio/nav gedeelte zou toch geen beter moeten kunnen. Dat toetsenbord voor de telefoon bijvoorbeeld, dat hoort toch niet in deze auto!
Die onderste rij knoppen inclusief de 'ongebruikte'!
Ik kan mij serieus niet voorstellen dat daar in de loop van de tijd geen mooiere middenconsoles van de tekentafel zijn gekomen.
Het Interieur ziet er okee uit. Het dashboard is mooi met de minimalistische stijl en de tunnelconsole ziet er ook racy uit. De middenconsole vind ik een aanfluiting. De draaiknoppen van de airco gaan nog maar dat plastic ertussen en die plastic plaats erboven van het audio/nav gedeelte zou toch geen beter moeten kunnen. Dat toetsenbord voor de telefoon bijvoorbeeld, dat hoort toch niet in deze auto!

Ik kan mij serieus niet voorstellen dat daar in de loop van de tijd geen mooiere middenconsoles van de tekentafel zijn gekomen.
- Sperdy
Ik vind dit soort bakken zo ontzettend heerlijk, omdat het 'foute' er vanaf druipt. Dit is zo over de top, zo opzichtig, dat er altijd direct een dikke grijns op mijn gezicht komt. En er zal wel 700pk?? in zitten, weet ik het.. met natuurlijk supergeil geluid.
Reed laatst achter - of beter gezegd voor
- een C63 AMG: en het geluid van deze mercedes is bloedgeil. Het zal met deze Gullwing wel goed komen. Hebben jullie de McLaren SLR wel eens gehoord: een van de allermooiste sounds verkrijgbaar. Ik weet absoluut zeker
dat Mercedes de dirigent van de New York Philharmonic uitvoerig betrekt bij de 'sounds check' van hun AMG modellen.
Nee, laat 'm maar komen. Voor wie? Voor een sjeik die meedoet met de Canonball run...
P.S. Hoe al Groen Links denken over de auto, emissies, brandstof ed.
?
Reed laatst achter - of beter gezegd voor

Nee, laat 'm maar komen. Voor wie? Voor een sjeik die meedoet met de Canonball run...
P.S. Hoe al Groen Links denken over de auto, emissies, brandstof ed.

-
- Auto: M3P, 130i
Is dit op basis van de SL of een compleet nieuwe auto?
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Okee, even vloeken, maar als ik zo naar die rode kijk ( op de laatste foto ) dan vind ik het wel wat weg hebben van een opel !!!
( GT, Speedster.... )
De achterkant lijkt niet af, is niet in balans met de rest van de wagen.
Tuurlijk, zal fantastisch klinken en rijden, maar als ik de foto's even langsga vind ik hem of te hoog voor zijn lengte of te kort voor zijn vorm....
Nee, helaas, dit is het niet voor mij.
( Terwijl ik de McLaren SLR wél fantastisch vind )
( GT, Speedster.... )
De achterkant lijkt niet af, is niet in balans met de rest van de wagen.
Tuurlijk, zal fantastisch klinken en rijden, maar als ik de foto's even langsga vind ik hem of te hoog voor zijn lengte of te kort voor zijn vorm....
Nee, helaas, dit is het niet voor mij.
( Terwijl ik de McLaren SLR wél fantastisch vind )
-
Wat een wagen zeg!!

- RVV
Zie een nieuwe hype komen voor de sjonnie aftermarkt tuning scene.. na de lambo doors..
Even een vraag, hoe kom je uit zo'n auto als die op zijn kop ligt en in de fik staat ?
Even een vraag, hoe kom je uit zo'n auto als die op zijn kop ligt en in de fik staat ?
- GTRene
Wat ben je van plan RicoRico schreef:Zie een nieuwe hype komen voor de sjonnie aftermarkt tuning scene.. na de lambo doors..

Is toch zonde om ermee op de kop te gaan en in de brand te steken

Trouwens, misschien zit er wel een kruipluik in de bodem

Laatst gewijzigd door GTRene op 09 apr 2009, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
Ik kan me nog ergens een fotoreportage herinneren van een Lambo..een vrij nieuwe die op het circuit.. over de kop ging, uitbrande en 2 man werden meegebakken...