Zijn we ook, en ik ben ofcourse het vrouwtje.. ik heb de grootste borsten.Dennis Cavallino schreef:Gaaf! Gefeliciteerd Joost en René (zo klinkt het net of jullie een gay-koppel zijn, wie is 't vrouwtje?).
Verder bedankt allemaal

Zijn we ook, en ik ben ofcourse het vrouwtje.. ik heb de grootste borsten.Dennis Cavallino schreef:Gaaf! Gefeliciteerd Joost en René (zo klinkt het net of jullie een gay-koppel zijn, wie is 't vrouwtje?).
Ik kan inderdaad hel hard gaan rijden en als eerste mijn stint eindigen maar als dan vervolgens m'n teamgenoot 5sec. per rondjes verliest...Hielke schreef:Laurens kan het net zoals Andre of Elmar niet alleen. De kracht van het samengestelde team bepaalt de uitslag. Ik zie het wel zitten voor Sohosted Racing.
Als het 15 de man is x 4 =60 Euro per race als afschrijving?Hielke schreef:Ho ho, dat zijn dan waarschijnlijk wel 15 euro DE MAN. Dan wordt het al weer een heel ander verhaal.
Ik zal eerst wel eens contact met Luco opnemen over hoe ik voor die 15 euro het best sponsoren kan aantrekken.
René je vergeet het belangrijkste, de cateringRené130i schreef:Even serieus, wij hebben geen idee over running-costs. Wij maken gebruik van "arrive & drive" en hebben dus nergens omkijken naar.
De auto wordt gebracht naar het betreffende circuit, monteurs zijn aanwezig, banden, brandstof... instappen en gaan!
Hielke schreef:Ho ho, dat zijn dan waarschijnlijk wel 15 euro DE MAN. Dan wordt het al weer een heel ander verhaal.
Ik zal eerst wel eens contact met Luco opnemen over hoe ik voor die 15 euro het best sponsoren kan aantrekken.
Hier foto's van het interieurMacboy schreef:Geniaal uitgewerkte 1 april grap