Het saillante detail daarvan was dat ik een leaseauto heb meegekregen. Bij een afstudeerstage vind ik dat best bijzonder, maar daarom niet minder welkom! Ik rijd enorm veel kilometers, dus dan is het wel lekker. Geen zorgen om onderhoud en benzinekosten.
Het was alleen nog even de vraag wat voor auto ik zou krijgen. Als afstudeerder krijg ik een auto toegewezen en ik wist tot op de dag van vandaag niet wat het zou worden. Toen ik vanmorgen met de trein aankwam lag er een Opel sleutel op me te wachten (zoals ik ook al vermoede (zie het Opel Insignia topic)).
Het is een Opel Corsa 1.4 TwinPort 5-bak WR 90PK in de Cosmo uitvoering met Edition wielen + B-stijl, dus ook nog aardig uitgerust

Het ziet er natuurlijk niet uit zo'n auto, maar het rijdt wel lekker op de lange afstanden. Met Cruise Control en stuurbekrachtiging en alles elektrisch toch wat extra luxe die ik in de BMW niet had. Ik word alleen wel steeds geconfronteerd met het uiterlijk, dat vind ik niet echt mooi... Maar ik heb altijd geleerd een gegeven paard niet in de bak te kijken. Ik betaal alleen de bijtelling en die is nogal weinig, dus mij hoor je niet klagen

Maar dan in het lichtblauw