Heb er zin in! Hoop dat ik het ga redden om er op tijd te zijn..
En hopelijk zitten mijn updates er dan ook allemaal op/in

Ik heb juist meer zoiets van niet te komen dan. Ik WIL m'n vrouw/vriendin niet eens mee met zulk soort dingenSnipe schreef:Als jullie al die vrouwen meenemen kom ik zéker even kijken of er wat voor me bij zit
tis niet alleen een bijeenkomst, het gaat ook om het leuke ritje, en dan is het gezellig te delen met iemand die anders ook bij je zou zijn die dag (als het goed kliktjacobt schreef:Wat is de meerwaarde van een vrouw bij een bijeenkomst als deze in Groningen
Eerst wilde je wegblijven vanwege de kinderen, nu wil je weer wegblijven vanwege de vrouwen... Wat ga je überhaupt op een meeting zoeken als je mensenschuw bent?Arthur schreef:Ik heb juist meer zoiets van niet te komen dan. Ik WIL m'n vrouw/vriendin niet eens mee met zulk soort dingenSnipe schreef:Als jullie al die vrouwen meenemen kom ik zéker even kijken of er wat voor me bij zit
Ik denk dat ik daar inderdaad maar voor opteer. Bij deze zoek ik dus een meerijd plek voor de 19e!Rico schreef:Met iemand meerijden ?
je gaat ons geen toybota's aansmeren toch ?duifjes.com schreef:Ik kom trouwens samen met Roy, 1 van onze topverkopers
oe, gaan we wie van de drie spelen als je de 3-ling meeneemtMaximus schreef:Mijn meisje gaat ook definitief mee
We komen trouwens met de leasert
handig, altijd een back-up thuisMaximus schreef:Haha ik laat blondine nummer 2 en 3 thuis
Ach opvallen doe ik wel met mijn nieuwe wagen... zo'n Corsa herken je meteenGTRene schreef:handig, altijd een back-up thuisMaximus schreef:Haha ik laat blondine nummer 2 en 3 thuis![]()
![]()
maareuh, leuk je dame te ontmoeten die dag, en jij natuurlijk, makkelijk te herkennen waarschijnlijk er boven uit stekent
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten