God gloeiende _()@&(%&*)_!7

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Nils SCI

God gloeiende _()@&(%&*)_!7

Bericht door Nils SCI » 03 apr 2009, 16:10

Leden,

Vanochtend lekker vroeg opgestaan! Stukje wandelen met de hond, mooi op tijd, kan ik lekker vroeg beginnen en ook weer vroeg naar huis om eens lekker op het terras plaats te nemen.

Maar ..........

Bij terugkomst bij mij carpoort zie ik tot mijn verbazing dat er glas naast de auto ligt .... en jawel hoor .... raam ingeslagen en ingebroken!

Normaliter haal ik altijd mijn laptop tas uit de auto, gisteren was het laat geworden en bij thuis komst stond mijn vriendin met de hand al te wachten om een lekker stukje te gaan wandelen, ben de tas daarna helemaal vergeten. Alleen de tas is weg ... maar ja daar zat in

Laptop (werk)
2 telefoons
Portemonnee met daarin pinpas, creditkaart en rijbewijs
Autopapieren
en nog wat PC accessoires

Ik baal er flink van gelukkig sla ik nooit documenten lokaal op dus daar mis ik gelukkig niets.

Maar wat een gedoe om alles te blokkeren etc .... ja meneer Uw credit card is nu geblokkeerd ... nee U moet dit en dit nummer bellen om te kijken of er geld is afgeschreven ..... GRRR .. en dan de bureaucraten ....

112 : Dag meneer met de Politie
Ik: Ik wil graag aangifte doen van een inbraak in mijn auto
112 :dat kan meneer ... heeft U WOENSDAG tijd
ik: ????? kan het niet wat eerder?
112 : nee helaas we hebben vandaag al 1 afspraak staan en maandag zijn we dicht en dinsdag zit vol
ik: oke en als ik naar een andere plaats ga?
112 : Sorry meneer woensdag 09.30 bent u aan de beurt ..... klik

GRRRRRRRR

Nou nu maar zien hoe alles verder afloopt

Nils

Knot

Re: God gloeiende _()@&(%&*)_!7

Bericht door Knot » 03 apr 2009, 16:12

Aangifte online doen geen optie?

En overkomt je geen 2e keer he.....

Blijft sneu... en dan nog eens zelf netjes AL het glas uit de deur verwijderen, carglass raapt ook maar de helft...

Max V

Bericht door Max V » 03 apr 2009, 16:23

Damn, dit is echt enorm vervelend!

Succes met de afhandeling, dat levert vaak nog wel de grootste ergernis op...

Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Bericht door Wouter81 » 03 apr 2009, 16:37

Klote man. Ook eens gehad, maar dan op de zaak. Altijd de laptop mee naar huis, net die dag vergeten. Breken ze in. Laptop weg (en heel wat andere apparatuur).

En die reactie van de politie is weer echt te triest voor woorden. Ook geen wonder, gezien het feit hoe inefficiënt ze werken. De laatste keer dat ik daar was, was vanwege een verloren paspoort. Proces Verbaal maken (standaard sjabloontje invullen) duurde bijna een uur. Geen wonder dat ze het snel te druk hebben. :bag:

Nils SCI

Bericht door Nils SCI » 06 apr 2009, 10:12

Knot schreef:Aangifte online doen geen optie?

En overkomt je geen 2e keer he.....

Blijft sneu... en dan nog eens zelf netjes AL het glas uit de deur verwijderen, carglass raapt ook maar de helft...
Online aangifte kan niet bij identiteitsbewijs! 2e keer zeker niet nee!

De reparatie is bij mijn dealer gedaan, al het glas is weg en de auto is ook van binnen schoongemaakt! :banaan:

Afhandeling verder woensdag as dan pas heeft de sterke arm der wet tijd ... om 09.30 dan beginnen ze pas ... Het is toch ongelofelijk .. maar ga me er niet verder aan irriteren ..... heeft toch geen zin

Xave30

Bericht door Xave30 » 06 apr 2009, 11:02

Wat erg voor je Nils :?

Te gek voor woorden zo een 'wachtijd' .

RutgerK

Bericht door RutgerK » 06 apr 2009, 17:22

Je vraagt je bijna af of ze iedere nacht even in je auto kijken. Dat ze nu net toevallig deze avond langskomen is bijna te toevallig. :hmmm:

Aangifte via 112 kende ik trouwens nog niet. Aangifte doe je toch op het bureau?

InjectTheVenom

Bericht door InjectTheVenom » 06 apr 2009, 21:36

RutgerK schreef:Je vraagt je bijna af of ze iedere nacht even in je auto kijken. Dat ze nu net toevallig deze avond langskomen is bijna te toevallig. :hmmm:

Aangifte via 112 kende ik trouwens nog niet. Aangifte doe je toch op het bureau?
Yeah right, eerst afspraak maken en pas op het moment dat ze genoeg krijgen van het drugsrunnertje pesten en zich niet meer te goed voelen om ook nog eens de gewone burger fatsoenlijk te helpen kun je aangifte komen doen :bag: .... ik zal wel van de oude stempel zijn maar ik herinner me nog de tijd dat je er niet op hoefde te wachten.

Plaats reactie