+1. Zou alleen voor de X5 gaan. Wat een gaaf apparaat zeg!Mark Nauta schreef:WAUWAWIEWAAA!!!!!
Ik vind hem echt HEERLIJK! Zou echter nog wel een moeilijk moment hebben bij de keuze voor een X6 of een X5. Beide hebben hun eigen
sterke punten!

+1. Zou alleen voor de X5 gaan. Wat een gaaf apparaat zeg!Mark Nauta schreef:WAUWAWIEWAAA!!!!!
Ik vind hem echt HEERLIJK! Zou echter nog wel een moeilijk moment hebben bij de keuze voor een X6 of een X5. Beide hebben hun eigen
sterke punten!
Inderdaad, ze zoeken 't maar uit:Ik vinnum prima voor erbij, maar dan wél in zwart of anthraciet, of SSII of wit, dit blauw vind ik niks.GTRene schreef:Tis wel een vette Sjaak die X5M
http://www.autoweek.nl/video/1308/BMW-X5-M" onclick="window.open(this.href);return false;
Waarbij ik mij geheel kan aansluiten..........................RutgerK schreef:Indrukwekkende auto's met indrukkendwekkende specs.![]()
Ik merk alleen dat een snelle SUV mij niet zoveel doet. Ik heb er totaal geen verlangen na om zelf zoiets te rijden. Ook een Cayenne, snelle Q7 of snelle ML doet mij erg weinig.
Zit zelf ook liever lager bij de grond; neemt niet weg dat het machtig gezicht blijft als zo'n 2,5 tons tank met een gangetje van tegen de 250 op de Autobahn voorbij komt denderen.romo schreef:Waarbij ik mij geheel kan aansluiten..........................RutgerK schreef:Indrukwekkende auto's met indrukkendwekkende specs.![]()
Ik merk alleen dat een snelle SUV mij niet zoveel doet. Ik heb er totaal geen verlangen na om zelf zoiets te rijden. Ook een Cayenne, snelle Q7 of snelle ML doet mij erg weinig.
Dat gevoel heb ik altijd als ik langs Schiphol kom en een vliegtuig op zie stijgen.Joop schreef:Zit zelf ook liever lager bij de grond; neemt niet weg dat het machtig gezicht blijft als zo'n 2,5 tons tank met een gangetje van tegen de 250 op de Autobahn voorbij komt denderen.romo schreef:Waarbij ik mij geheel kan aansluiten..........................RutgerK schreef:Indrukwekkende auto's met indrukkendwekkende specs.![]()
Mee eens!Joop schreef:Zit zelf ook liever lager bij de grond; neemt niet weg dat het machtig gezicht blijft als zo'n 2,5 tons tank met een gangetje van tegen de 250 op de Autobahn voorbij komt denderen.romo schreef:Waarbij ik mij geheel kan aansluiten..........................RutgerK schreef:Indrukwekkende auto's met indrukkendwekkende specs.![]()
+1. Echt gaaf. 8)Tom Westendorp schreef:Ik vindt dat echt mooi! Die foto's van al die onderdelen
Mee eens.!Mark Nauta schreef:Afgelopen zondag de X6M irl kunnen zien. .... Maar wit is niet de kleur.
Je bent gewoon gay.Rico schreef:Ik realiseer me net dat straks in de nieuwe M5 geen V10 meer komt maar een V8.. gelukkig vind ik V8 motoren toch niks.. (wacht op Tom die mij de juiste draad onder de neus wrijft)