Ja, het 130i gebeuren is zóóó 2006.René130i schreef:Het dacia gebeuren :playcar:
Het Sohosted Racing Team!
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Het Sohosted Racing Team!
-
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
- Mathieu
- Berichten: 5200
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
- Locatie: Ergens in brabant
Re: Het Sohosted Racing Team!
Snipe, ken je klassiekersSnipe schreef:007 had toch een witte?!?Mathieu schreef:Auto op z'n dak.
Gewoon een 007 trucje toepassen, dan kun je gewoon verder mocht je inderdaad onverhoopt omslaan.

-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: Het Sohosted Racing Team!
In "The Spy who F*cked me"wel ja.Snipe schreef:007 had toch een witte?!?Mathieu schreef:Auto op z'n dak.
Gewoon een 007 trucje toepassen, dan kun je gewoon verder mocht je inderdaad onverhoopt omslaan.
Laurens gefeliciteerd!!!
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: Het Sohosted Racing Team!
Lijkt me superstoer om zo op wintersport te gaan. 8)
-
- Berichten: 1638
- Lid geworden op: 11 mar 2006, 19:22
Re: Het Sohosted Racing Team!
Lees dit nu pas dus een beetje laat maar wel gemeend !!
Sohosted succes !!!!
Gaaf initiatief met een auto waar allen de echt goede rijders in uitblinken. Ik heb 2 jaar geleden een wedstrijd gereden in de logan cup.Het is echt een kunst om met zo'n ding snel te zijn.Als je maar kijkt naar het rempedaal is de gang er al uit.Het is echt een kwestie van laten rollen zuiver rijden en zo min mogelijk remmen om het maximale eruit te halen.
laurens
Je had de gang er goed in met de dacia.Het was me al opgevallen dat die dacia met dat startnummer gevuld was met ervaren,goede rijders!!! Als Golfrijder is zo'n Dacia toch een rijdende chicane
maar jullie auto bleef netjes op de lijn rijden en maakte geen gekke 'schrik' reactie's .
Sohosted succes !!!!
Gaaf initiatief met een auto waar allen de echt goede rijders in uitblinken. Ik heb 2 jaar geleden een wedstrijd gereden in de logan cup.Het is echt een kunst om met zo'n ding snel te zijn.Als je maar kijkt naar het rempedaal is de gang er al uit.Het is echt een kwestie van laten rollen zuiver rijden en zo min mogelijk remmen om het maximale eruit te halen.
laurens
Je had de gang er goed in met de dacia.Het was me al opgevallen dat die dacia met dat startnummer gevuld was met ervaren,goede rijders!!! Als Golfrijder is zo'n Dacia toch een rijdende chicane


- Max V
- Berichten: 2646
- Lid geworden op: 09 jan 2009, 16:09
- Locatie: Arnhem
Re: Het Sohosted Racing Team!
Wel slecht voor de aerodynamica, de stand van die ski's 

- Laurens
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:51
- Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
Re: Het Sohosted Racing Team!
Goh das makkelijk verslag staat al online
Toch nog even mijn verhaal in het kort..
Ochtend begon met kennis maken met de 3e rijder van wie ik tot dat moment alleen de naam wist wat mij niets zei. Dat bleek ook logisch aangezien hij alleen de cursus op Assen met een E30 had gedaan. Hij stapte dus voor het eerst in een Dacia zonder enige meter op zandvoort gereden te hebben. Na een prachtige tekening van de baan en wat uitleg ben ik begonnen met de training.
De training begon op een natte baan wat zorgt voor een lekker speelse auto waarmee je tussen de Golfjes en Seats zeker niet veel langzamer ben bleek zelfs sneller dan een aantal Golfjes (Hoopt dus op regen volgende race)
Na 5 rondjes binnen gekomen aangezien ik de baan/ auto ken dus het mij alleen erom ging dat ik wist dat de auto goed was.
Toen hebben Christel en Tom (teamgenoten) gereden zodat zij aan de auto konden wennen en voor Tom ook vooral de baan verkennen.
Ondertussen was de baan opgedroogd en om 10:35 was het tijd om te kwalificeren, ik had de eer om een snel rondje te doen dus er maar even voor gaan zitten en geprobeerd een vrij rondje te creeren wat met 55 auto's niet meevalt...
Uiteindelijk een 2:16:1 gereden wat ruim voldoende was aangezien de 2e tijd van de Dacia's een 2:18:9 was. Mijn tijd bleek zelfs genoeg om 1 Seat voor te blijven maar de verschillen met de Seats voor mij waren klein.
Na de kwalificatie was het tijd voor een setje vers rubber en de tank vol met benzine en richting grid waar ik mocht starten.
Na een wat hectische start (er bleven aantal auto's voor mij staan omdat die het licht niet konden zien aangezien we in bos-uit stonden) had ik een goed eerste rondje, waarin ik het hele veld van de Seats op een paar na had ingehaald. Helaas is de Seat op het rechte stuk zoveel sneller dat ik er toen toch weer een aantal moest laten gaan...
Mijn eerste stint verliep verder redelijk rustig geen gekke dingen mee gemaakt en constant 2:17 hoog kunnen rijden wel elk rondje in gevecht met de Seats op het rechte stuk elk rondje worden ingehaald en vervolgens in de Tarzan er weer naast :jenna:
Na 50 minuten was het tijd om te wisselen en gaf ik het stuur over aan Christel. Helaas verliep de pitstop nogal chaotisch en duurde het veel langer dan zou moeten daardoor zakte we terug naar de 2e plaats. Maar ook Christel bleek de snelheid er goed in te hebben met constant 2:19 hoog hadden we al redelijk snel de leiding weer in handen.
Om 15:30 was het weer mijn beurt om de 4e stint te rijden na een snelle stop snel weer verder en aangezien de banden er nog erg goed uitzagen het tempo iets opgeschroeft. (2:16 hoog) van te voren werd mij al verteld dat naarmate de race de Seats en Golfjes een paar seconde per ronde langzamer gaan en dat merkte ik inderdaad al gelijk. De Seats waren nu net zo snel en ik was zelfs sneller dan een aantal Seats. Na 5 rondjes had ik even een momentje uitkomen Audi-S waar voor mij een Golf spinde, vervolgens zijn auto liet rollen en zo naar buiten rolde waar ik ook langs moest. Dus volgas door het gras met aan beide kanten 2 cm ging het gelukkig net goed, maar dat moet je niet te vaak hebben
Verder hier en daar een schuiver gezien maar niet echt gekke dingen tot ik al een rondje of 5 achter / naast een Seat zat. Na 5 rondjes zat ik er voor het Scheivlak vlak achter en doordat doordat ik meer grip had ging ik er buitenom voorbij. Helaas zag hij mij niet (of wilde het niet zien
) dus ik door het grind maar daarkomt ook de vangrail weer terug dus moest ik de baan weer op waar toen nog steeds een Seat naast me zat...
Dus tikte ik hem nog net op zijn achterwiel waardoor links de vangrail in schoot en vervolgens overstak en en rechts de vangrail in ging en daarmee ook nog een Golfje mee nam. Toch maar even naar de wedstrijdleiding gelopen aangezien dat bij elk contact verplicht was, daar filmpje terug gekeken waarna de conclusie volgde dat het een race incident was. Ik had alleen wat rubber strepen de Seat zat rondom in elkaar
Hierdoor volgde een code 60 en daardoor was het gelijk tijd om te wisselen. De voorsprong bedroeg ondertussen ruim 1 ronde. Christel en Tom reden beide een perfecte stint met een constante 2:20 wat iets sneller was dan de nummer 2.
Enige wat toen nog spannend was of alles heel zou blijven (het blijft immers een Renault
) Maar het team had de auto's goed geprepareerd aangezien de auto geen klap verkeerd gaf en dus de eerste overwinning een feit was.
Kijk erg uit naar de volgende wedstrijd en hoop dat het dan net zo goed gaat

Toch nog even mijn verhaal in het kort..
Ochtend begon met kennis maken met de 3e rijder van wie ik tot dat moment alleen de naam wist wat mij niets zei. Dat bleek ook logisch aangezien hij alleen de cursus op Assen met een E30 had gedaan. Hij stapte dus voor het eerst in een Dacia zonder enige meter op zandvoort gereden te hebben. Na een prachtige tekening van de baan en wat uitleg ben ik begonnen met de training.
De training begon op een natte baan wat zorgt voor een lekker speelse auto waarmee je tussen de Golfjes en Seats zeker niet veel langzamer ben bleek zelfs sneller dan een aantal Golfjes (Hoopt dus op regen volgende race)
Na 5 rondjes binnen gekomen aangezien ik de baan/ auto ken dus het mij alleen erom ging dat ik wist dat de auto goed was.
Toen hebben Christel en Tom (teamgenoten) gereden zodat zij aan de auto konden wennen en voor Tom ook vooral de baan verkennen.
Ondertussen was de baan opgedroogd en om 10:35 was het tijd om te kwalificeren, ik had de eer om een snel rondje te doen dus er maar even voor gaan zitten en geprobeerd een vrij rondje te creeren wat met 55 auto's niet meevalt...
Uiteindelijk een 2:16:1 gereden wat ruim voldoende was aangezien de 2e tijd van de Dacia's een 2:18:9 was. Mijn tijd bleek zelfs genoeg om 1 Seat voor te blijven maar de verschillen met de Seats voor mij waren klein.
Na de kwalificatie was het tijd voor een setje vers rubber en de tank vol met benzine en richting grid waar ik mocht starten.
Na een wat hectische start (er bleven aantal auto's voor mij staan omdat die het licht niet konden zien aangezien we in bos-uit stonden) had ik een goed eerste rondje, waarin ik het hele veld van de Seats op een paar na had ingehaald. Helaas is de Seat op het rechte stuk zoveel sneller dat ik er toen toch weer een aantal moest laten gaan...
Mijn eerste stint verliep verder redelijk rustig geen gekke dingen mee gemaakt en constant 2:17 hoog kunnen rijden wel elk rondje in gevecht met de Seats op het rechte stuk elk rondje worden ingehaald en vervolgens in de Tarzan er weer naast :jenna:
Na 50 minuten was het tijd om te wisselen en gaf ik het stuur over aan Christel. Helaas verliep de pitstop nogal chaotisch en duurde het veel langer dan zou moeten daardoor zakte we terug naar de 2e plaats. Maar ook Christel bleek de snelheid er goed in te hebben met constant 2:19 hoog hadden we al redelijk snel de leiding weer in handen.
Om 15:30 was het weer mijn beurt om de 4e stint te rijden na een snelle stop snel weer verder en aangezien de banden er nog erg goed uitzagen het tempo iets opgeschroeft. (2:16 hoog) van te voren werd mij al verteld dat naarmate de race de Seats en Golfjes een paar seconde per ronde langzamer gaan en dat merkte ik inderdaad al gelijk. De Seats waren nu net zo snel en ik was zelfs sneller dan een aantal Seats. Na 5 rondjes had ik even een momentje uitkomen Audi-S waar voor mij een Golf spinde, vervolgens zijn auto liet rollen en zo naar buiten rolde waar ik ook langs moest. Dus volgas door het gras met aan beide kanten 2 cm ging het gelukkig net goed, maar dat moet je niet te vaak hebben

Verder hier en daar een schuiver gezien maar niet echt gekke dingen tot ik al een rondje of 5 achter / naast een Seat zat. Na 5 rondjes zat ik er voor het Scheivlak vlak achter en doordat doordat ik meer grip had ging ik er buitenom voorbij. Helaas zag hij mij niet (of wilde het niet zien

Dus tikte ik hem nog net op zijn achterwiel waardoor links de vangrail in schoot en vervolgens overstak en en rechts de vangrail in ging en daarmee ook nog een Golfje mee nam. Toch maar even naar de wedstrijdleiding gelopen aangezien dat bij elk contact verplicht was, daar filmpje terug gekeken waarna de conclusie volgde dat het een race incident was. Ik had alleen wat rubber strepen de Seat zat rondom in elkaar

Hierdoor volgde een code 60 en daardoor was het gelijk tijd om te wisselen. De voorsprong bedroeg ondertussen ruim 1 ronde. Christel en Tom reden beide een perfecte stint met een constante 2:20 wat iets sneller was dan de nummer 2.
Enige wat toen nog spannend was of alles heel zou blijven (het blijft immers een Renault

Kijk erg uit naar de volgende wedstrijd en hoop dat het dan net zo goed gaat

- @iko
- Berichten: 1488
- Lid geworden op: 22 aug 2007, 11:56
Re: Het Sohosted Racing Team!
en tikt de seats erafluco hornsveld schreef:Kijk je rijdt een keer in een renault en je wordt eerste![]()
![]()
![]()
![]()

- Laurens
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:51
- Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
Re: Het Sohosted Racing Team!
Dat hoort als je Renault rijder bent als ik Luco moet geloven
-
Online
- Berichten: 1934
- Lid geworden op: 18 nov 2006, 14:58
- Locatie: Rosmalen
Re: Het Sohosted Racing Team!
Aiko schreef:en tikt de seats erafluco hornsveld schreef:Kijk je rijdt een keer in een renault en je wordt eerste![]()
![]()
![]()
![]()


Re: Het Sohosted Racing Team!
Joost Hermens schreef:Aiko schreef:en tikt de seats erafluco hornsveld schreef:Kijk je rijdt een keer in een renault en je wordt eerste![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja diesels mag he


-
Online
- Berichten: 1934
- Lid geworden op: 18 nov 2006, 14:58
- Locatie: Rosmalen
Re: Het Sohosted Racing Team!
André had het laatst over wat de gevolgen zijn als de wagen 6x over de kop gaat.
Hier het resultaat
Hier het resultaat

- Max V
- Berichten: 2646
- Lid geworden op: 09 jan 2009, 16:09
- Locatie: Arnhem
Re: Het Sohosted Racing Team!
Gewoon aanduwen en weer verder rijden. Tjonge doe mij ook maar een Dacia 

Re: Het Sohosted Racing Team!
Is iig sneller dan je 316Maximus schreef:Gewoon aanduwen en weer verder rijden. Tjonge doe mij ook maar een Dacia








- Elmar
- Berichten: 4519
- Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30
Re: Het Sohosted Racing Team!
Laurens, moet jij niet heel snel in een andere klasse gaan rijden. 

- Downforce Hans
- Berichten: 12606
- Lid geworden op: 05 jan 2007, 10:36
- Locatie: Waterloo
Re: Het Sohosted Racing Team!
Goed gedaan Laurens, gefeliciteerd 

- Laurens
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:51
- Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
Re: Het Sohosted Racing Team!
Hoezo jij was toch sneller, tenminste dat zeg je elke keerElmar schreef:Laurens, moet jij niet heel snel in een andere klasse gaan rijden.

- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: Het Sohosted Racing Team!
Maak je geen zorgen.Mathieu schreef: Snipe, ken je klassiekers
Ik lette altijd meer op de Aston Martins.....
On-topic: lekker Laurens, gefeliciteerd! (Ook al is het wat aan de late kant.)
- Aad
- Berichten: 761
- Lid geworden op: 06 sep 2007, 13:02
Re: Het Sohosted Racing Team!
Zeg die tegen iedereenLaurens schreef:Hoezo jij was toch sneller, tenminste dat zeg je elke keerElmar schreef:Laurens, moet jij niet heel snel in een andere klasse gaan rijden.

- Laurens
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 jun 2006, 18:51
- Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel
Re: Het Sohosted Racing Team!
Daar ken ik er meer van



- Mathieu
- Berichten: 5200
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:43
- Locatie: Ergens in brabant
Re: Het Sohosted Racing Team!
Dacia is the bomb




- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Re: Het Sohosted Racing Team!
Laurens: Goed gedaan man!! Gefeliciteerd. Kreeg je een kus van Ria? 

- Barend
- Berichten: 1883
- Lid geworden op: 29 nov 2008, 23:48
- Auto: F20 m135i
- Locatie: Breda
Re: Het Sohosted Racing Team!
Ik was afgelopen vrijdag een beetje verbaasd toen ik het verhaal over de Dacia's hoorde, maar nu in het allemaal zo lees klinkt het toch wel leuk!
Veel plezier met de franse krachten!
Veel plezier met de franse krachten!

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten