Nieuw talent

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Dennis Cavallino

Nieuw talent

Bericht door Dennis Cavallino » 06 okt 2006, 14:38

Jongetje (3) rijdt weg in auto van ouders

Uitgegeven: 6 oktober 2006 11:48
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2006 12:18

STADSKANAAL - Een 3-jarig jongetje uit Stadskanaal is met de auto van zijn ouders bijna in een kanaal gereden. Hij ontsnapte op het nippertje aan de dood. Hij was er in geslaagd de auto te starten en weg te rijden, meldde de politie vrijdag.

Het jongetje pakte donderdag de sleutels van de auto van zijn ouders en stapte in. Eerst zette hij een kindercd op en startte vervolgens de auto. Hij reed dwars door een hek, stak de H.J. Kniggekade over en kwam half in de berm en half in het water tot stilstand.

Een oplettende getuige zag de auto hangen, trof de peuter achter het stuur aan en haalde hem uit de auto. Het jongetje werd aan zijn moeder overgedragen en kreeg van de politie een troostbeer. Een bergingsdienst zette de auto weer op de kant.
------------------

Ik had geen beer gegeven, maar een prijsbeker voor de prestatie en contract als manager van dit talent.

Hielke

Bericht door Hielke » 06 okt 2006, 14:40

Een troostbeer :roll:

De tijden veranderen. Vroeger was zo'n bengel even ongenadig over de knie gelegd. Ik wist het wel :twisted:

Michel P

Bericht door Michel P » 06 okt 2006, 14:47

Hielke schreef:Een troostbeer :roll:

De tijden veranderen. Vroeger was zo'n bengel even ongenadig over de knie gelegd. Ik wist het wel :twisted:
Jaloers Hielke............ ;-)

Exact mijn gedachten LOL

Michel

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 06 okt 2006, 14:51

Meen je dat? Ik zou er juist trots op zijn :)

Kijk als 'ie op zijn 13e nog steeds de sloot in rijdt, dan wordt 'ie uit de erfenis gehaald, maar op zijn 3e zo'n stukkie rijden en hem net niet helemaal de plomp in rijden, met zijn favoriete muziek aan. Dat vind ik gewoon stoer. Ben benieuwd of ie nog een chicky gescoord heeft onderweg 8)

Driftreport.nl

Bericht door Driftreport.nl » 06 okt 2006, 16:03

Dat ie eerst nog een leuke kindercd op zette vind toch wel de troon op het verhaal :lol: :lol: :lol:

RVV

Bericht door RVV » 06 okt 2006, 17:01

Domme ouders :twisted: Verdienen bijna geen kinderen :evil:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 06 okt 2006, 17:17

Hoezo? Ligt jouw sleutel altijd buiten handbereik dan?

Tom

Bericht door Tom » 06 okt 2006, 18:34

Nou, ik had net wel een debiele actie. Reed van m'n werk naar huis en net voor ik onze woonwijk inreed besloot ik toch maar even 'dat lekkere bochtje' iets verderop mee te nemen. Het was nat en halverwege de bocht kwam ik erachter dat het iets te glad was voor de snelheid die ik op dat moment had. Auto raakte in onbalans en de kont brak uit, maar met licht tegensturen en iets gas bij was het opgelost. Pfew, ging net goed, bomen kwamen dichtbij en had ook geen tegenliggers moeten hebben. Anyway, die kerel die een hond aan het uitlaten was kreeg een mooie spectaculaire show :D

Plaats reactie