Het Sohosted Racing Team!
-
Re: Het Sohosted Racing Team!
Zit er verschil in, fix jij de beste dan ff 

- Laurens
De beste
Ben bang dat die ondertussen verhuurd is aan een niet nader bekend team

Ben bang dat die ondertussen verhuurd is aan een niet nader bekend team

-
- @iko
liggen ze vaak op het dak?Laurens schreef:Diegene die op zijn dak heeft gelegen gaat het hardst dak is iets lager dat wat minder luchtweerstand :playcar:
Op Assen ben ik ook eens een stel tegengekomen die op hun dak gingen. Tijdens hun eerste trainingsdag...... Was mooi weer nota bene.
-
Iets teveel grip op het droge wegdek Aiko. Bochtje en ploef... 

- Mathieu
Auto op z'n dak.
Gewoon een 007 trucje toepassen, dan kun je gewoon verder mocht je inderdaad onverhoopt omslaan.

Gewoon een 007 trucje toepassen, dan kun je gewoon verder mocht je inderdaad onverhoopt omslaan.
- Max V
Volgens mij staan de ski's dan verkeerd om 

- Laurens
Ik heb het nog niet voor elkaar gekregen en harder dan volgas bocht ingaan lukt nietAiko schreef:liggen ze vaak op het dak?
Op Assen ben ik ook eens een stel tegengekomen die op hun dak gingen. Tijdens hun eerste trainingsdag...... Was mooi weer nota bene.

Dus gebeurd alleen als je dwars in het grind / gras komt maar daar heeft iedere auto dan last van...
- Maik
Nou, ik wil er best grof geld voor betalen hoor, hoeveel rondjes kan ik raggen voor 50 euro?Andre schreef:Ja maik gast rijden is geen probleem ik wil wel een raceje overslaan. Of zit je nu weer te azen zoals heel zandvoort dat doet op een gratis zitje.
Moest wel lachen trouwens die man die die dingen runt vertelde even hoe die zandvoort boys dat doen.
Er komt een nieuweling op het circuit aanrijden met een ferrari lambo rolls etc. Eerste wat die jongens doen is omlikken bij die mensen contact maken etc. zo proberen ze die rijke nieuwelingen erin te trekken. haha wel humor dit. Ik zie ze al rennen jaap rent ze longen uit ze lijf. Tim er achteraan die haakt even het voetje achter jaap zijn enkeltje, ricardo vd ende ligt op het vinkentouw en grijpt tim bij zijn ballen en maakt een slinger achteruit tussen de benen van tim door en is als eerste bij de ferrari meneer en wat blijkt het is meneer kroymans.
Prettige dag nog:)

- Aad
Voor zo`n bedrag mag je hem gelijk op naam laten zettenMaik schreef:Nou, ik wil er best grof geld voor betalen hoor, hoeveel rondjes kan ik raggen voor 50 euro?Andre schreef:Ja maik gast rijden is geen probleem ik wil wel een raceje overslaan. Of zit je nu weer te azen zoals heel zandvoort dat doet op een gratis zitje.
Moest wel lachen trouwens die man die die dingen runt vertelde even hoe die zandvoort boys dat doen.
Er komt een nieuweling op het circuit aanrijden met een ferrari lambo rolls etc. Eerste wat die jongens doen is omlikken bij die mensen contact maken etc. zo proberen ze die rijke nieuwelingen erin te trekken. haha wel humor dit. Ik zie ze al rennen jaap rent ze longen uit ze lijf. Tim er achteraan die haakt even het voetje achter jaap zijn enkeltje, ricardo vd ende ligt op het vinkentouw en grijpt tim bij zijn ballen en maakt een slinger achteruit tussen de benen van tim door en is als eerste bij de ferrari meneer en wat blijkt het is meneer kroymans.
Prettige dag nog:)

- DownforceJitse
Veel succes allemaal mannen!!!
Leuk initiatief!!
Leuk initiatief!!
-
Vandaag samen met Rene plus aanhang de concurrentie gaan bekijken tijdens de eerste Logan Endurance Cup race op Zandvoort.
Wat ons opviel was dat het goed druk was op en naast het circuit. Na wat langs de baan gekeken te hebben naar de pits gegaan om Laurens op te zoeken. In de pits was er flink wat bedrijvigheid tijdens de pitstops, met 55 wagens op de baan ook wel te verwachten. Het zijn vooral rijderswissels en bijtanken, een enkeling waagde zich aan een vers setje banden.
Bij Laurens aangekomen vertelde hij dat het gelukt was om te qualificeren in de eerste startrij van de Seat Ibiza's ( voorzien van 150pk TDI blok ) te staan, 3 seconde sneller als de eerstvolgende Logan. Prima prestatie
Het was tijd om te rijden, Laurens zet zijn helm op en vliegt de pitbox uit.

Er zat weer goed tempo in, Laurens was de Ibiza's letterlijk en figuurlijk op aan het duwen. Wat uiteindelijk helaas zorgde voor een Code 60 en 1 Ibiza minder op de baan. ( Was niet Laurens zijn schuld
)

Nu we de sfeer geproefd hebben, en hierbij een echt race gevoel kregen. Hebben we er nu nog meer zin in 8)
Nog wat shots van Laurens die uiteindelijk met zijn team de race gewonnen had met 1 ronde voorsprong op nummer 2
.

Wat ons opviel was dat het goed druk was op en naast het circuit. Na wat langs de baan gekeken te hebben naar de pits gegaan om Laurens op te zoeken. In de pits was er flink wat bedrijvigheid tijdens de pitstops, met 55 wagens op de baan ook wel te verwachten. Het zijn vooral rijderswissels en bijtanken, een enkeling waagde zich aan een vers setje banden.
Bij Laurens aangekomen vertelde hij dat het gelukt was om te qualificeren in de eerste startrij van de Seat Ibiza's ( voorzien van 150pk TDI blok ) te staan, 3 seconde sneller als de eerstvolgende Logan. Prima prestatie

Het was tijd om te rijden, Laurens zet zijn helm op en vliegt de pitbox uit.
Er zat weer goed tempo in, Laurens was de Ibiza's letterlijk en figuurlijk op aan het duwen. Wat uiteindelijk helaas zorgde voor een Code 60 en 1 Ibiza minder op de baan. ( Was niet Laurens zijn schuld

Nu we de sfeer geproefd hebben, en hierbij een echt race gevoel kregen. Hebben we er nu nog meer zin in 8)
Nog wat shots van Laurens die uiteindelijk met zijn team de race gewonnen had met 1 ronde voorsprong op nummer 2

-
Echt super om hierbij te zijn. Laurens van harte met de 1e plaats 8)
- RJay
Trust me, rijden is nog leukerRené130i schreef:Echt super om hierbij te zijn. Laurens van harte met de 1e plaats 8)

Laurens, gefeliciteerd man!
En wat was dat nou met die helm die ik in box 13 vond? :twisted:
Die was toch niet van iemand he?
- MX5T
Veel rijplezier heren
- RVV
ergens heb ik het idee, dat de beetje rijders hiero op DF, dat hele Dacia gebeuren met 2 vingers in de neus naar glorieuze overwinningen sturen.
-
Het dacia gebeuren :playcar:
- Max V
Supergaaf dit, lekker Laurens!!
Wat Rico zegt ^^
Wat Rico zegt ^^
-
Ergens verbaast het me niets dat Laurens met een rondje voorsprong wint, het is Laurens!
Helaas zat ik vanmiddag op de verjaardag van m'n neefje anders was ik ook nog ff langs gewipt 8)
Helaas zat ik vanmiddag op de verjaardag van m'n neefje anders was ik ook nog ff langs gewipt 8)
- Snipe
007 had toch een witte?!?Mathieu schreef:Auto op z'n dak.
-
Begrijp er nog steeds niks van dat deze groep mannen deel gaat nemen aan de Dacia cup.
Maar veel plezier heren en houdt het een beetje heel. Ik zie graag wel wat overwinningen :drinking:

Maar veel plezier heren en houdt het een beetje heel. Ik zie graag wel wat overwinningen :drinking:
Ik wel, ten eerste heeft het met budget te maken.Ruben schreef:Begrijp er nog steeds niks van dat deze groep mannen deel gaat nemen aan de Dacia cup.![]()
Ten tweede leer je in deze klasse echt racen omdat de meesten redelijk gelijkwaardig zijn.
Ten derde maakt het niks uit of je nu 1.40 rijdt of 2.15, als er maar strijd is, is het gewoon fantastisch om te doen.
Eigenlijk zou Laurens niet mee mogen doen, die is te goed

-
Dat geloof ik ook Luco, maar het idee van voorwielaandrijving en zo weinig vermogen...
Het echte raceplezier zal er niet onder lijden, als je echter zo'n auto voor trackdays zult gebruiken zal je snel uitgekeken zijn.
Het echte raceplezier zal er niet onder lijden, als je echter zo'n auto voor trackdays zult gebruiken zal je snel uitgekeken zijn.
- RobS
Je vermaakt je toch ook in een kart met maar een handje vol pk's? Daar gaat het om, allemaal voor 99% gelijkwaardig materiaal, dus het komt aan op de bestuurder(s), mooiste wat er isRuben schreef:Dat geloof ik ook Luco, maar het idee van voorwielaandrijving en zo weinig vermogen...

Kan ik mezelf nog inkopen?