Jeroen Dik crashed op Assen afgelopen Zondag

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Rodney

Re: Jeroen Dik crashed op Assen afgelopen Zondag

Bericht door Rodney » 01 apr 2009, 14:46

GTRene schreef:
Rodney schreef: Rene! wat een geluid die hartge :shocking:
:mrgreen: thnx :thumbup: als je volle pijp gaat hoor je hem inderdaad wel :lol: dacht voor de zekerheid trek ik hem ook maar niet door in z'n 4 onder dat bord door waar de geluidssensor hangt, en schakel wel een keer naar 5, echter wel minder snel op die manier, want kort daarna moet je alweer in de ankers voor een redelijk scherpe S bocht eindje verder ging de Golf van de baan...daar lag geen olie bij mijn weten, dat was een stuk terug.
Anyway, hij moet erg hard hebben gereden die JD, hopelijk houd hij er niks aan over.
Ik heb de hele time atack op de tribune gezeten, bij de chicane. Ik zag je elke keer aankomen.. niet vol door de chicane? En dan vol op het gas :mrgreen:
Heerlijk geluid super dik gewoon, je hoorde ook iedereen praten wat een geluid! :lol:

Met de sprints was ook een beetje olie gelekt uit een auto [ Versnelingsbak olie geloof ik ] Daar deed de brandweer al een uur over om het op te ruimen, en die golf was binnen een half uurtje van de baan en konden jullie weer verder, Dus olie op de baan leek mij ook erg sterk

RVV

Bericht door RVV » 01 apr 2009, 14:46

eindje verder ging de Golf van de baan...daar lag geen olie bij mijn weten, dat was een stuk terug.
Had je een haas geraakt op Assen ? :bag:

HarmO

Bericht door HarmO » 01 apr 2009, 14:47

ik reed achter jd toen het gebeurde en heb niks gemerkt van olie. Had hem net voorbij gelaten en daarna zie ik de auto over de kop gaan. Heb niet gezien wat er gebeurde heb hem alleen over de kop zien gaan.

GTRene

Bericht door GTRene » 01 apr 2009, 15:00

Rodney schreef: Ik heb de hele time atack op de tribune gezeten, bij de chicane. Ik zag je elke keer aankomen.. niet vol door de chicane? En dan vol op het gas :mrgreen:
Heerlijk geluid super dik gewoon, je hoorde ook iedereen praten wat een geluid! :lol:

Met de sprints was ook een beetje olie gelekt uit een auto [ Versnelingsbak olie geloof ik ] Daar deed de brandweer al een uur over om het op te ruimen, en die golf was binnen een half uurtje van de baan en konden jullie weer verder, Dus olie op de baan leek mij ook erg sterk
:lol: :thumbup: de chicane kon ook sneller, hield me daar toch iets in(daar was het nog nat van de sprinters en rubber e.d.), maar uitkomend chicane ging het volle polle tot einde , dan vol in de remmen, en daar begon net om het hoekie Haarbocht? het olie spoor waar ze zand op hebben gestrooid, dat liep ff denken door tot en met strubben?...
En JD ging er voorbij de tunnel af zeg maar plaskenhoef ofzo? kan het niet goed lezen :bag:

Afbeelding

Rodney

Bericht door Rodney » 01 apr 2009, 15:06

Uhm, Ik weet alleen dat eruit komen chicane olie lag, maar dat was tijdens de sprints al verholpen met zand, voor de rest weet ik het eigenlijk niet.

JD ging er idd voorbij de tunnel af, je kon het net zien in de verte vanaf de tribune [ Al hebben we niets gehoord ] Enorme klap geweest denk ik.
Wel heftig Als het waar is dat alles is geblokkeert.. :shock:

@iko

Bericht door @iko » 01 apr 2009, 16:21

Rene, je bedoelt waarschijnlijk Ruskenhoek?
Daarvoor is wel een van de snelste stukken op het circuit. Als er dan iets fout gaat met remmen, kun je idd een aardige klap maken.

GTRene

Bericht door GTRene » 01 apr 2009, 16:29

Aiko schreef:Rene, je bedoelt waarschijnlijk Ruskenhoek?
Daarvoor is wel een van de snelste stukken op het circuit. Als er dan iets fout gaat met remmen, kun je idd een aardige klap maken.
Ah, zo heet die dus :thumbup: ja die bedoelde ik, daar zit je zo aan de 200km/u(en hij wel iets meer schat ik) je hebt wel een rechtuit mogelijkheid, echter als je bak vastslaat o.i.d. dan kan het goed fout gaan met zo'n hoge snelheid en onbalans door het voorval :hmmm:

Erik K.

Bericht door Erik K. » 01 apr 2009, 20:24

Zo dat moet een beste klap geweest zijn zeg!
Belangrijkste is natuurlijk of het met JD zelf goed gaat, de auto is erg zonde maar daar is wel een nieuwe voor te bouwen.

Fastturbo

Bericht door Fastturbo » 03 apr 2009, 20:33

Was de oorzaak nu olie op de baan, of een defect aan de aandrijflijn ? eens is er een grens aan wat deze aankan :shock:

Plaats reactie