+ 23434 !!!Downforce Hans schreef:Dan hoeft hij alleen maar zijn haar los te doen

+ 23434 !!!Downforce Hans schreef:Dan hoeft hij alleen maar zijn haar los te doen
Barend schreef:Ok, dan eet ik onderweg wel even een hapje.
Smakelijk iedereen alvast!
Nee, nog niet eigenlijk.. :p Dat komt zometeen wel!Metchu schreef:Barend schreef:Ok, dan eet ik onderweg wel even een hapje.
Smakelijk iedereen alvast!
LOL Barend, heb jij je eigenlijk überhaupt al voorgesteld op dit forum?Wel stoer dat je meteen naar een van de gezelligste meetings komt 8)
En nu nooit meer klagenMetchu schreef:Snipe schreef:Hé.... Geldt jouw permanente ban niet voor de DF-meetings?
jij zal er iig niets van merken aangezien ik jou nog nooit op een meeting heb gezien :jenna:
1 zwaluw maakt nog geen zomerSnipe schreef:En nu nooit meer klagenMetchu schreef:Snipe schreef:Hé.... Geldt jouw permanente ban niet voor de DF-meetings?
jij zal er iig niets van merken aangezien ik jou nog nooit op een meeting heb gezien :jenna:
Het wordt niet op het forum besproken. Het schijnt echter wel zo te zijn dat Metchu een video aan het maken is, die volgend jaar dinsdag vertoond wordt. De hele meeting wordt dan integraal uitgezonden, net als overigens met de VLF-week gebeurd is.Xave30 schreef:... nou er wordt niet erg veel nagepraat.
Zoveel aanwezigen, zoveel gezeligheid en gelach maar...:
Nou, de meeting niet maar wat betreft de beelden van het circuit misschien wel.Snipe schreef:Het wordt niet op het forum besproken. Het schijnt echter wel zo te zijn dat Metchu een video aan het maken is, die volgend jaar dinsdag vertoond wordt. De hele meeting wordt dan integraal uitgezonden, net als overigens met de VLF-week gebeurd is.Xave30 schreef:... nou er wordt niet erg veel nagepraat.
Snipe schreef:Het wordt niet op het forum besproken. Het schijnt echter wel zo te zijn dat Metchu een video aan het maken is, die volgend jaar dinsdag vertoond wordt. De hele meeting wordt dan integraal uitgezonden, net als overigens met de VLF-week gebeurd is.Xave30 schreef:... nou er wordt niet erg veel nagepraat.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten