+1Hielke schreef:Veel GO en no show. Racen zoals het hoort. Prachtig initiatief. Ben er zelfs een beetje jaloers op.
Echt cool dit.

+1Hielke schreef:Veel GO en no show. Racen zoals het hoort. Prachtig initiatief. Ben er zelfs een beetje jaloers op.
Ofwel we worden enorm in de maling genomen.Metchu schreef:De downforce talenten poel
Hij is idd spectaculair. Bravo!Elmar schreef:Aiko, wacht de website maar af, die komt binnenkort spectaculair online!
Kwa setup is onderstaande toegestaan afaik.Steven Nauta schreef:Auto's zijn 100% hetzelfde en geen mogelijkheid tot klootzakken met regels?
Says whoDownforce Hans schreef:Die sticker tuning is waarschijnlijk om de plaatwerk delen bij elkaar te houden
Lijkt me niks voor jullieJoost Hermens schreef: - En de belangrijkste stickertuning , de hele wagen mag volgeblaft worden met stickers.
Je kunt zeggen wat je wil, maar deze 1 april-grap wordt wel ver doorgevoerdRené130i schreef:Wat hebben wij genoten. Niet alleen van de voorbereidingen en tijdens de pre-meeting maar vooral om het feit dat we dit 1 april naar buiten brachten. We hadden meer "twijfel" verwacht maar dat viel tegen.
Hierbij toch echt officieel:
http://www.sohosted-racing.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
:shakeit:
Special thanks to Tom en Arjan de V.
Nu wel de goede.Tom V schreef:Titel veranderd
Ik reed hem inderdaad hard voorbij, vandaar de overstap naar fwd denk ikAiko schreef:Ik ga ervan uit dat het een grap is.
Of is Elmar zo hard voorbij gevlogen door Luco op Spa, dat hij ook een FWD freak is geworden?
Als het wel serieus is dan wens ik jullie veel plezier.
Gebruikers op dit forum: Frank_Sch en 2 gasten