Ik heb een probleem.....

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
duifjes.com

Ik heb een probleem.....

Bericht door duifjes.com » 31 mar 2009, 22:01

Ja dat is schrikken.....nou heb er wel meerdere maar dat is een ander verhaal.....

Ik vindt persoonlijk eigenlijk geen enkele nieuwe auto meer echt mooi.....hebben jullie dat ook? Uit mn eigen range heb ik wel bepaalde stylingelementen waarvan ik zeg leuk......maar verder........worden er alleen maar lelijke auto's gemaakt of leef ik in het verkeerde tijdperk?

Alfa 75, E36 etc. etc. allemaal kloppende lijnen allemaal mooie auto's 1 voor 1 auto's waarvan je dacht ja dat klopt.

Ben ik nu gek aan het worden of worden er echt geen auto's meer gemaakt waarvan je zegt ja betaalbaar en mooi?

Niels v D

Re: Ik heb een probleem.....

Bericht door Niels v D » 31 mar 2009, 22:08

Wat is dat nou?

Een toyotaverkoper die een mening over mooie auto's heeft? :clap:

Haha nee ik snap wat je bedoelt duifjes, er zijn inderdaad weinig mooie auto's op de markt tegenwoordig..
Nieuwe Opel Insignia Sports Tourer vind ik wel een hele mooie auto, verder een VW scirocco en de MB C-Klasse vind ik ook gaaf.
Verder kan ik me weinig auto;s bedenken die echt kloppen..Alfa 159 vind ik erg mooi op de foto maar in het echt valt het een beetje tegen, Mito is nog erger, lijkt wel of ze een zootje goede ontwerpers alle delen apart hebben laten ontwerpen en dat door een stageloper in de auto lieten verwerken... Het totaal klopt niet maar de stylingelementen zijn mooi..
Laatst gewijzigd door Niels v D op 31 mar 2009, 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Laurens

Bericht door Laurens » 31 mar 2009, 22:08

1 serie :goodnight:

Maar ik vind inderdaad moderne auto's ook niet meer echt mooi natuurlijk zitten er auto's tussen die mij aanspreken, maar na een paar keer gezien te hebben is ook dat weer gewoon en niet anders dan andere auto's..

(ligt er natuurlijk wel aan wat je betaalbaar vindt :wink: )

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 31 mar 2009, 22:09

ps. mn eigen Lexus GS300 Exe van 2006 is echt niet mooi....alleen rijdt ie erg lekker.

De RAV4 Aut. 2008 van mn duifje is niet mooi en rijden.....niet mijn ding

Mn MR2 Turbo van 1992 ja......dat model klopt....ben er echt helemaal weg van......mooiere auto heb ik niet gehad!

Moderne auto's kloppen niet!!!!

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 31 mar 2009, 22:10

Betaalbaar.....laten we houden op 75K euro voor het idee.

Kasteel

Bericht door Kasteel » 31 mar 2009, 22:20

C-klasse met amg/sportpakket
IS250
E60 5-serie met m-pakket
159 (niet std, maar met juiste wielen/hoogte/kleur, echt een topper)
350z/370z
Kia Proceed

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 31 mar 2009, 22:41

Het is toch geen probleem, koop je gewoon geen nieuwe auto maar een gebruikte die je wel mooi vind.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 31 mar 2009, 22:42

IS250 idd......erg mooie auto en de 159 ziet er goed uit!

Snipe

Bericht door Snipe » 31 mar 2009, 23:12

- 159 met TI-pakket
- E92 in de goede uitvoering
- Quattroporte, gebruikt past in het budget
- Punto in de goede uitvoering
- Alfa GT

Ja, er zijn best mooie auto's te vinden.

Alleen líjkt het of ze er niet zijn, omdat het merendeel saai of lelijk of overdesigned is.

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Bericht door Steven N. » 31 mar 2009, 23:18

Er zijn nog wel een paar mooie auto's te koop. Maar er worden tegenwoordig zoveel lelijke auto's gemaakt, niet normaal wat een hokken je tegenkomt. Ik ken ze ook allemaal niet meer, het interesseert me gewoon niet meer al die modellen.

frankv

Bericht door frankv » 31 mar 2009, 23:29

duifjes.com schreef:Ja dat is schrikken.....nou heb er wel meerdere maar dat is een ander verhaal.....

Ik vindt persoonlijk eigenlijk geen enkele nieuwe auto meer echt mooi.....hebben jullie dat ook? Uit mn eigen range heb ik wel bepaalde stylingelementen waarvan ik zeg leuk......maar verder........worden er alleen maar lelijke auto's gemaakt of leef ik in het verkeerde tijdperk?

Alfa 75, E36 etc. etc. allemaal kloppende lijnen allemaal mooie auto's 1 voor 1 auto's waarvan je dacht ja dat klopt.

Ben ik nu gek aan het worden of worden er echt geen auto's meer gemaakt waarvan je zegt ja betaalbaar en mooi?
ik vind de achterkant van jouw auto wel mooi!

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 31 mar 2009, 23:33

Frankv je bedoelt toch niet dat je een GS300 van achteren mooie gaat vinden??? kom op man dat ding is lelijk.........maar rijden doet ie super!

Snipe

Bericht door Snipe » 31 mar 2009, 23:34

Frankv, dat ding wat jij in je avatar hebt staan ziet er beter uit schuin van achteren.

.......en van iedere andere kant eigenlijk ook.

Tom

Bericht door Tom » 31 mar 2009, 23:35

Merken nemen designelementen graag over en dat merk je nogal per periode.

Probleem van de huidige auto's is ook nog eens al die stomme NCAP rotzooi. Daardoor zijn auto's aan de voorkant erg hoog geworden en de motorkap zelf is ook een stuk hoger. Daarom krijg je weer een gigantische grille (lelijkheid ten top; zie peugeot en audi). En dan moeten er nog koplampen op en die laten ze lekker ver naar achter lopen om toch dynamiek mee te geven. En een gigantische overhang aan de voorkant. Voor de proporties zitten er gigantische wielkasten met (vaak) kleine wielen. Kortom zie Peugeot met hun hondslelijke modellen.
Ik heb medelijden met auto ontwerpers met al die stomme NCAP zooi. daar wil je als vormgever geen rekening mee houden.

Snipe

Bericht door Snipe » 31 mar 2009, 23:51

Tom schreef:Kortom zie Peugeot met hun hondslelijke modellen.
Hun auto's zijn karikaturen van de stijlvolle modellen die ze vroeger maakten. Een 205 is een prima auto, een 207 is een karikatuur met té grote grille, té grote spiegels, té grote logo's, té grote raampartijen, té grote koplampen. Té veel accenten op té veel plekken, het is om duizelig van te worden.

frankv

Bericht door frankv » 31 mar 2009, 23:57

duifjes.com schreef:Frankv je bedoelt toch niet dat je een GS300 van achteren mooie gaat vinden??? kom op man dat ding is lelijk.........maar rijden doet ie super!
ik vind de achterkant van de GS300 niet verkeerd, maar als de eigenaar het zelf al niets vindt, wie ben ik dan!

Jinx

Bericht door Jinx » 01 apr 2009, 10:39

Hhhhmmm, wat zou ik kopen voor 75.000..

Ik zou denk ik op zoek gaan naar een gebruikte Ferrari 360, heb ze al vaker voor 75K aangeboden zien worden, en dat is een droom die hoe dan ook nog is vervuld moet worden.

Verder is er zat mooi spul in die prijsklasse, ook nieuw. Een Exige bijvoorbeeld. Of de auto die mijn pa heeft, een nieuw model Jag XK (met de kop eraf dan voor 75k), ook heel sexy. Of een gebruikte M6?

Afbeelding

Afbeelding

Een nieuwe Nissan 370Z, of een nieuwe Mitsubishi Evo X? Beiden ook gegarandeerd glimlachen voor het geld.

Afbeelding

Verder kan je nieuw kopen een 300C (als je in de Luxury klasse zoekt), en érg mooi ook. Een nieuwe Mustang, Challenger of Camaro zou ook kunnen, vind ik alledrie ook bijzonder mooi.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikt: Nissan Skyline R34 GTR (V-Spec?), hou je geld in je zak en rijd je vrijwel alles zoek.

Afbeelding

Maar in alle waarschijnlijkheid zou ik gaan voor een Noble in die prijsklasse, hou je nog 35.000 euro over ook.

Afbeelding

Zucht, niks moois voor dat geld... :love: :playcar:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 01 apr 2009, 10:59

Aston V8 Vantage, Audi S5, Lambo Murcielago. Toch nog 3 in de basis pure schoonheden gevonden. :bag:

Edit:En de Ford GT natuurlijk....en eerder de Porsche Carrera GT

En ja :Een 430 Scuderia, 599GTB, GT3RS/GT2, Koenigsegg, Zonda, R8V10, M3 zijn spectaculair/stoer/bijzonder, maar niet supermooi qua design imho :mrgreen:

Snipe

Bericht door Snipe » 01 apr 2009, 11:02

Inderdaad ook mooi: XK, XF, Challenger en A5/S5.

Marc R

Bericht door Marc R » 01 apr 2009, 15:46

duifjes.com schreef:Ja dat is schrikken.....nou heb er wel meerdere maar dat is een ander verhaal.....

Daarom heb ik voor de R32 Type IV gekozen....

Maar voor 75k kwam er een S8 V10 uit Dld (en niet zeggen dat invoer kut is want Audi doet t nu zelf ook,de patjakkers....)

Jinx

Bericht door Jinx » 01 apr 2009, 22:02

Robin schreef:Aston V8 Vantage, Audi S5, Lambo Murcielago. Toch nog 3 in de basis pure schoonheden gevonden. :bag:

Edit:En de Ford GT natuurlijk....en eerder de Porsche Carrera GT

En ja :Een 430 Scuderia, 599GTB, GT3RS/GT2, Koenigsegg, Zonda, R8V10, M3 zijn spectaculair/stoer/bijzonder, maar niet supermooi qua design imho :mrgreen:
Inderdaad, inderdaad en inderdaad. :P

Maar als ik een Porsche Carrera GT ergens te koop had zien staan voor 75.000 euro had ik allang een tweede hypotheek genomen. :mrgreen:

Plaats reactie