Time-Attack 2009 (CPZ, Assen 2x)
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
- @iko
Re: Time-Attack 2009 (CPZ, Assen 2x)
ziet er niet zo mooi uit.
Waar ging hij er af?
Waar ging hij er af?
- GTRene
Ik zag je niet meer bij de pomp en dacht, die is wegBen_968CS schreef:Hij ging erg fijn, de GT3 RS kon ik uit remmen (mag natuurlijk niet gebeuren met zo'n waanzinnig snelle wagen, maar goed), die R8 reed heel rustig en knalde af en toe, erg verstandig. Hij reed een paar honderd meter voor mij en ik kon er echt niet bij in de buurt komen. Goed om te zien dat mensen zo'n geweldig apparaat ook echt gebruiken waar hij voor is bedoeld.Marc RS4 schreef:Jij ging ook lekker hard Ben.....mooie sound ook te horen op het dak....
K stond even bij die R8 te kijken en de eigenaar wist te vertellen datt ie omennabij de 450pk had.....
Oja, Rene, en bedankt: ik dacht ik wacht even na het tanken op jou en Frank, knal jij er even vandoor zonder te wachten. Tegen de tijd dat wij weer invoegden op de snelweg zat jij waarschijnlijk al aan de Chinees in Almelo
(geintje, was gezellig vandaag).

Volgende keer zal ik gewoon meerijden

Maar zeker leuk jou en Frank daar te spreken en gelijktijdig te rijden daar

Laatst gewijzigd door GTRene op 22 nov 2011, 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- Frank280zx
- Locatie: Amsterdam of e36 GTR v8, 280ZXR v8, Range Rover tuinhuiseditie
Was inderdaad een gezellig dag.
En inderdaad de Z coupe rijders legde dezelfde tijden neer, veel meer was er met behoud van voertuig in het achterhoofd ook niet uit straat remmen en banden te halen denk ik.
Hoewel ik nog wel hier een daar een seconde laat liggen. ( er zijn nog twee bochten waar ik echt een puinhoop van maak)
Al met al weer een paar bochten wat beter onder de knie gekregen op assen! Het is een leuk snel circuit, maar oogt in verhouding met Zandvoort vrij klinisch.
Ik denk dat ik op Zandvoort rond 2:12 misschien iets sneller had kunnen zitten, want dat ken ik gewoon beter.
En inderdaad Ben! Ik dacht al die flachsnautze kever heeft vast die 2:02 op het korte circuit gereden want meer dan 140 zit er niet in
!!
Maar goed al met al ben ik met wat behoud in het achterhoofd ( hoewel dat naar een bocht of 3 steeds dieper weg zakt) met mijn 2:15 erg blij!
Zeker als je bedenkt dat ik nu in totaal een rondje of 30 op Assen heb gereden, ik zie nog ruimte voor verbetering!
En inderdaad de Z coupe rijders legde dezelfde tijden neer, veel meer was er met behoud van voertuig in het achterhoofd ook niet uit straat remmen en banden te halen denk ik.
Hoewel ik nog wel hier een daar een seconde laat liggen. ( er zijn nog twee bochten waar ik echt een puinhoop van maak)
Al met al weer een paar bochten wat beter onder de knie gekregen op assen! Het is een leuk snel circuit, maar oogt in verhouding met Zandvoort vrij klinisch.
Ik denk dat ik op Zandvoort rond 2:12 misschien iets sneller had kunnen zitten, want dat ken ik gewoon beter.
En inderdaad Ben! Ik dacht al die flachsnautze kever heeft vast die 2:02 op het korte circuit gereden want meer dan 140 zit er niet in

Maar goed al met al ben ik met wat behoud in het achterhoofd ( hoewel dat naar een bocht of 3 steeds dieper weg zakt) met mijn 2:15 erg blij!
Zeker als je bedenkt dat ik nu in totaal een rondje of 30 op Assen heb gereden, ik zie nog ruimte voor verbetering!
- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
ZO!! jeroen heeft pijn.. dan is ie er goed vanaf gekomen idd..
leuk dat hier iedereen nog alles heel heeft en toch, ondanks de petjes, een leuke "duitse" dag heeft gehad.
leuk dat hier iedereen nog alles heel heeft en toch, ondanks de petjes, een leuke "duitse" dag heeft gehad.

- Rich
Klinkt als weer een enerverend dagje geweest. Het is dat Assen zover weg is voor mij, anders was ik wel ff gaan kijken.
Ben, gefeliciteerd met die fraaie 2e plaats, erg netjes gedaan
Ik denk dat 't mee heeft gewerkt dat de ribbetjes niet meer zo pijnlijk waren als op Zandvoort
Die golf heeft zo te zien een koprol gemaakt? Damn, da's een behoorlijke klapper geweest
't zal me niks verbazen als ze naar aanleiding hiervan de eisen gaan aanscherpen voor de pro-street > rolkooitje erin.
Ben, gefeliciteerd met die fraaie 2e plaats, erg netjes gedaan

Die golf heeft zo te zien een koprol gemaakt? Damn, da's een behoorlijke klapper geweest

't zal me niks verbazen als ze naar aanleiding hiervan de eisen gaan aanscherpen voor de pro-street > rolkooitje erin.
- Knot
Ai... zonde van t golfje.. 

- GTRene
fotolinken? zal zo eens ff speuren
er waren heel wat fotograven zeg 

- Elmar
Ben, toch mooi dat je eens een prijs wint bij de TA.

- Tinus_TDI
Zondag ook weer meegedaan met de TDI tijdens T.A.
Omdat ik de laatste wedstrijd op Zandvoort had gewonnen, moest ik nu meerijden in de Pro-Street klasse
Tijdens de vorige T.A. editie op Assen had ik een tijd van rond de 02:12 gereden. Nu met wat aanpassingen op de auto heb ik een 02:08.8 gereden en heb hiermee een 8ste plaats behaald.
De R1R banden die ik in de maat 225/40/18 onder de Golf had zitten waren redelijk ruk op het circuit. De grip van de banden in de korte scherpere bochten was erg slecht. Althans ik had hier meer van verwacht, de volgende keer maar weer gewoon aan de R888 banden, want de R1R voelt zeker niet aan als een semi-slick.
Ik heb ook nog even gezellig met de overige DF-ers op het circuit staan te praten en ben bij de prijsuitreiking van Ben geweest.
Op de klapper van Jeroen na was het een geslaagde dag.

Omdat ik de laatste wedstrijd op Zandvoort had gewonnen, moest ik nu meerijden in de Pro-Street klasse

Tijdens de vorige T.A. editie op Assen had ik een tijd van rond de 02:12 gereden. Nu met wat aanpassingen op de auto heb ik een 02:08.8 gereden en heb hiermee een 8ste plaats behaald.
De R1R banden die ik in de maat 225/40/18 onder de Golf had zitten waren redelijk ruk op het circuit. De grip van de banden in de korte scherpere bochten was erg slecht. Althans ik had hier meer van verwacht, de volgende keer maar weer gewoon aan de R888 banden, want de R1R voelt zeker niet aan als een semi-slick.
Ik heb ook nog even gezellig met de overige DF-ers op het circuit staan te praten en ben bij de prijsuitreiking van Ben geweest.
Op de klapper van Jeroen na was het een geslaagde dag.
- Tinus_TDI
Topoverleg...

- Rich
Zo, een dikke drie seconden eraf door aanpassingen, da's erg netjes. Wat heb je aangepast, onderstel, motor of beide, of..?Tinus_TDI schreef:Zondag ook weer meegedaan met de TDI tijdens T.A.
Omdat ik de laatste wedstrijd op Zandvoort had gewonnen, moest ik nu meerijden in de Pro-Street klasse![]()
- Tinus_TDI
[quote="Rich"][quote="Tinus_TDI"]Zondag ook weer meegedaan met de TDI tijdens T.A.
Tijdens de vorige T.A. editie op Assen had ik een tijd van rond de 02:12 gereden. Nu met wat aanpassingen op de auto heb ik een 02:08.8 gereden en heb hiermee een 8ste plaats behaald.[/quote]
Zo, een dikke drie seconden eraf door aanpassingen, da's erg netjes. Wat heb je aangepast, onderstel, motor of beide, of..?[/quote]
Meer ervaring van mijn kant op dit circuit, voorwielen negatief gezet en i.p.v. 205 (R888) banden op 7J velgen 225 banden op 8j velgen. (alleen de R1R banden waar ik op reed waren erg slecht) Ook hebben wij het onderstel harder gezet. Op de Golf zit nu ook een andere turbo, vermogen is het zelfde gebleven, alleen spoelt deze turbo wel beter.

Tijdens de vorige T.A. editie op Assen had ik een tijd van rond de 02:12 gereden. Nu met wat aanpassingen op de auto heb ik een 02:08.8 gereden en heb hiermee een 8ste plaats behaald.[/quote]
Zo, een dikke drie seconden eraf door aanpassingen, da's erg netjes. Wat heb je aangepast, onderstel, motor of beide, of..?[/quote]
Meer ervaring van mijn kant op dit circuit, voorwielen negatief gezet en i.p.v. 205 (R888) banden op 7J velgen 225 banden op 8j velgen. (alleen de R1R banden waar ik op reed waren erg slecht) Ook hebben wij het onderstel harder gezet. Op de Golf zit nu ook een andere turbo, vermogen is het zelfde gebleven, alleen spoelt deze turbo wel beter.
-
K vond de acceleratie wat tegenvallen met de 1/4 mile....tenminste je kon duidelijk zien dat ie slecht uit de startblokken kwam,daarna ging het wel redelijk.
No offence intended overigens,dit is gewoon wat ik van de zijkant kon zien (GEEN expertmening)
No offence intended overigens,dit is gewoon wat ik van de zijkant kon zien (GEEN expertmening)
- Tinus_TDI
Marc, ik heb niet meegedaan met de sprint. Dat was Johan van Vught zelf. Hij had problemen met grip. Kon ook bijna niet anders zijn TDI heeft ruim 275pk en 510nm. Gaat niet echt lekker op een natte baan 

-
Ahh duidelijke zaak....
- GTRene

Laatst gewijzigd door GTRene op 22 nov 2011, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xzethm7lPJ4&hl=nl[/youtube]
na 35sec kom ik eraan lol, wat klinkt dat nog hard zo op de tribunes

- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
kan iemand het commentaar van de filmers vertalen??
enne... Ben:
de andere porsche voorbij!!
enne... Ben:

- Rodney
Bmw veroordelijk he? 8 cilinder er in 

-
Wat een sukkels!GTRene schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=xzethm7lPJ4&hl=nl[/youtube]
Draaien de camera bij jouw niet eens even mee! En bij die R8 zeggen ''wat een geluud he''!

terwijl die R8 bijna stil was! Ik dacht bijna dat het een hybride was

Wat een machtig geluid uit die V8 René! Echt briljant!!

- Downforce Hans
Dat geluid kan jij ook zo hebben hoor.......
Gewoon Rene een paar gaten in je uitlaat laten boren en je hebt het helemaal voor elkaar
Gewoon Rene een paar gaten in je uitlaat laten boren en je hebt het helemaal voor elkaar

-
Oke! Ik ga hem direct bellen! :drinking:
- Tinus_TDI
Hey ik kom d'r ook nog voorbij bij 01:20.
Leuk dat ze eerst zeggen diesel........(daarna) snelle diesel

- GTRene
Tinus_TDI schreef:Hey ik kom d'r ook nog voorbij bij 01:20.