Rene, ze zoekt je!!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Niels v D

Rene, ze zoekt je!!

Bericht door Niels v D » 31 mar 2009, 17:32

Ik kreeg dit mailtje waarschijnlijk per ongeluk doorgestuurd, maar is helaas voor Gtrene bedoeld..
Rene je moet me maar even PB'en voor haar Email, maar lijkt me duidelijk dat dit helemaal goed komt..
Hello, my gentleman!

Life and love are like hide and seek.
I am young woman, who is seeking for the one and only man. Having a lot of
friends, I still failed to meet that special person who I want to share my life
with. That's why I am here! :-) I am calm and intelligent person, I enjoy outdoors
activities as well as staying home and doing regular household, life is wonderful
I think, and when sharing it with two it’s getting twice better! I am seeking for
that special man who will become my second part, my soul mate my one and only,
I have a lot of love to give, and I am tired of being lonely, and feel that I
am ready for the creating of serious relationship. I seek for serious and kind
man, who will treat me with respect and tenderness.
I am waiting for you http://girlsof-world.com/newlove/" onclick="window.open(this.href);return false;

Waiting for your letter
Sofia
:mrgreen:

Downforce Hans

Re: Rene, ze zoekt je!!

Bericht door Downforce Hans » 31 mar 2009, 18:11

Je zit er helemaal naast.........

Rene heeft inderdaad contact gehad met haar gehad heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Hij had een foto gestuurd en daarop volgend heeft ze geld geleend en naar Nederland toe gekomen.
Op schiphol stond hij op haar te wachten en zij rende vol verwachting de aankomst hal in maar kon Rene niet vinden.
Althans dat dacht ze, maar Rene stond daar wel maar ze keek helemaal over Rene heen.
Wat had hij namelijk gedaan, hij had een Foto van Elmar gemailed met zijn Viper en daar werd zij wild van.
Het is natuurlijk ook wel een verschil, een echte vent met een mannen auto of een sjonnie met een beemer.
De teleurstelling was zo groot dat zij direct weer terug gevlogen is naar Leningrad.

Dit keer was het echt de omgekeerde wereld.

Grtz,Hanz06 :angel:

Plaats reactie