wat nou pro klasse...schijnt dat we allemaal door elkaar rijdenTinus_TDI schreef:Nu alleen nog racy zijn, moet dit keer in de Pro klasse meerijden....GTRene schreef:zien er racy uit

wat nou pro klasse...schijnt dat we allemaal door elkaar rijdenTinus_TDI schreef:Nu alleen nog racy zijn, moet dit keer in de Pro klasse meerijden....GTRene schreef:zien er racy uit
ja best jammer, benieuwd of iedereen het heel houd...luco hornsveld schreef:Zo te horen wordt het steeds meer show en no go.
Erg jammer vond het concept van de eerste twee jaar beter.
Time Attack op het Duitse Autosport Festival (zondag 29 maart, TT Circuit Assen). Het deelnemersveld is opgesplitst in twee klassen: Semi Pro Street en Pro Street. Per klasse worden er ongeveer 12 deelnemers geselecteerd. Er zal gereden worden volgens het UK systeem, dus alle wagens rijden tegelijk op de baan. Er wordt gestart met een interval van 10 seconden. Beide klassen rijden tegelijk in dezelfde sessie.
Ik denk niet dat de 1/8 mijl zijn domein is. Bovendien moeten de laatste paardjes er nog in. Ach en eigenlijk zit de hele tribune te wachten tot de M5 klop krijgt, en dat gebeurt altijd wel door een 400pk 1000kg wegende auto, dus hou ik mijn eigen feestje :banaan:Metchu schreef:ik vind het sprinten eigenlijk ook nog wel wat voor jou Frank![]()
Ik ben er niet bij, veel van hetzelfde, heb het wel gezien... bovendien tentamens die ik moet voorbereiden![]()
veel plezier en succes iedereen die gaat!
Mike Spanjersbergh schreef:Ik zit nog steeds te twijfelen of ik even zou gaan kijken of niet
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten