spa 30-03 de verhalen
- Downforce Hans
spa 30-03 de verhalen
Ik kon helaas niet bij zijn maar hoe was het?
-
Re: spa 30-03 de verhalen
Laat me raden. Hans dacht dat het ging regenen... 

- Downforce Hans
O.K. Jij was er dus wel bij.......hoe was het?allen schreef:Laat me raden. Hans dacht dat het ging regenen...

- Corvette
't Was een schitterende dag Hans.
Vanaf vanmorgen tot aan vanavond toe is het prachtig weer geweest, maar wel fris.
Baan was perfect en ook goed bezet. Soms te vol, maar dat vind ik zelf niet zo'n probleem.
Er zijn er wel wat van de baan af gegaan, maar dat lag niet aan het weer en ook niet an de baan.
Er zijn er nu eenmaal een paar bij die rijden alsof hun leven ervan afhangt en gaan dan ook tot het uiterste. Laat ze maar lekker gaan die prutsers.
Al met al een echte circuitdag waar je naar uit hebt gezien en die is verlopen zoals je had gehoopt.
Vriendelijke groet
Corvette
Vanaf vanmorgen tot aan vanavond toe is het prachtig weer geweest, maar wel fris.
Baan was perfect en ook goed bezet. Soms te vol, maar dat vind ik zelf niet zo'n probleem.
Er zijn er wel wat van de baan af gegaan, maar dat lag niet aan het weer en ook niet an de baan.
Er zijn er nu eenmaal een paar bij die rijden alsof hun leven ervan afhangt en gaan dan ook tot het uiterste. Laat ze maar lekker gaan die prutsers.

Al met al een echte circuitdag waar je naar uit hebt gezien en die is verlopen zoals je had gehoopt.

Vriendelijke groet
Corvette
-
Ik dacht hetzelfde als jij Hans...Downforce Hans schreef:O.K. Jij was er dus wel bij.......hoe was het?allen schreef:Laat me raden. Hans dacht dat het ging regenen...

Was prachtig weer en soms erg druk, allemaal trage beamers
Nee zonder gekheid, was erg mooi weer, hele mooie baan.

Nee zonder gekheid, was erg mooi weer, hele mooie baan.
- Elmar
Ik kan hier wel weer een heel verhaal gaan ophangen over opgevreten slicks die ik bij een DF-er heb gekocht
.....maar de middag was wel fijn. 
Luco, koop nu eerst maar weer eens een geit.

Ja nu kan je het niet meer bijhouden heElmar schreef:Ik kan hier wel weer een heel verhaal gaan ophangen over opgevreten slicks die ik bij een DF-er heb gekocht.....maar de middag was wel fijn.

ineens veel minder

-
Elmar schreef:die ik bij een DF-er heb gekocht.....
BANNEN die gast!

foto's video's willen we zien... die sterke verhalen kennen we nu wel

- Elmar
Luco, geef jij Aad maar lekker een hand, in deze periode een investering doen welke zeer onverstandig is en dan nog bij lange na niet aan de tijden komen die echte mannen met gelijkwaardig spul rijden. "Slechts" 6 seconde langzamer dan die ander DSC Seat. :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:
- Downforce Hans
6 seconden maar.......das bijna niks

Elmar schreef:Luco, geef jij Aad maar lekker een hand, in deze periode een investering doen welke zeer onverstandig is en dan nog bij lange na niet aan de tijden komen die echte mannen met gelijkwaardig spul rijden. "Slechts" 6 seconde langzamer dan die ander DSC Seat. :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:
Hoe kom jij aan zes seconden??
En gelijkwaardig das al helemaal onzin :jenna:
Maar lange tenen of kort pikkie vandaag Elmar

- Elmar
Zijn jouw woorden!
Kort pikkie, heb jouw kop vandaag weer gezien.

Kort pikkie, heb jouw kop vandaag weer gezien.

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
-
Is die varkensboer nou echt 6 sec te langzaam????
Ik had er wel vertrouwen in.
Ik dacht zo n FWD autoootje dat moet hem toch wel makkelijk afgaan. Zo n rwd mannen auto kan ik begrijpen dat het daar niet mee lukt.
6 sec kan het bijna niet geloven.
Ik had er wel vertrouwen in.
Ik dacht zo n FWD autoootje dat moet hem toch wel makkelijk afgaan. Zo n rwd mannen auto kan ik begrijpen dat het daar niet mee lukt.
6 sec kan het bijna niet geloven.
Ja ik ben nu eenmaal traag
Zonder gekheid, inderdaad ben ik nog te langzaam, zo'n seconde of vier tov de snelste tijd van een van de seats vorig jaar, maar zoals eerder gezegd ga je die tijden ook niet halen met een standaard seat tov een seat die op diverse punten is aangepast.
30 pk meer
bredere banden
aangepast onderstel
aangepaste bakverhoudingen
Ik vind dat nogal wat verschillen.
Gezien de drukte en pas de eerste keer dat ik op Spa reed is het helemaal niet slecht vind ik zelf.
We zullen over 14 dagen weten wat het allemaal waard is.

Zonder gekheid, inderdaad ben ik nog te langzaam, zo'n seconde of vier tov de snelste tijd van een van de seats vorig jaar, maar zoals eerder gezegd ga je die tijden ook niet halen met een standaard seat tov een seat die op diverse punten is aangepast.
30 pk meer
bredere banden
aangepast onderstel
Gezien de drukte en pas de eerste keer dat ik op Spa reed is het helemaal niet slecht vind ik zelf.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Was een mooi dagje. Erg lekker weer, prachtig circuit, mooie auto's, veel gezelligheid. TOP dus!
We waren met Downforce naar Spa gekomen voor wat laatste test. Die zijn goed verlopen, en we zien dus de eerste race met vertrouwen tegemoet.
Ik heb gisteren ook nog een paar keer langs de baan gestaan, dus heb van enkele DF-ers (waren er best veel) ook nog wel wat platen geschoten. Die zal ik later nog even plaatsen.
We waren met Downforce naar Spa gekomen voor wat laatste test. Die zijn goed verlopen, en we zien dus de eerste race met vertrouwen tegemoet.
Ik heb gisteren ook nog een paar keer langs de baan gestaan, dus heb van enkele DF-ers (waren er best veel) ook nog wel wat platen geschoten. Die zal ik later nog even plaatsen.
- Corvette
En last but not leastluco hornsveld schreef:Ja ik ben nu eenmaal traag![]()
30 pk meer
bredere banden
aangepast onderstel
DE BAAN IS NATUURLIJK HEEEEEEEL LANG, DUS DAN VALLEN DIE 4 SECONDEN IN TWEEEN EN IS HET IN VERHOUDING MET ZANDVEURT NOG MAAR EEN DIKKE 2 SECONDEN, TOCH.
Ik zal je wel helpen prutser.

Gr.
Cor
-
HUH! een uniekum!! Cor die in de ochtend post! (ja ja net op de valreep, maar toch!). Nog nooit meegemaakt

- Corvette
Metchu schreef:HUH! een uniekum!! Cor die in de ochtend post! (ja ja net op de valreep, maar toch!). Nog nooit meegemaakt![]()
He kleine nu zit je er ff naast, want ik begin vaak al om 5 uur en soms stop ik pas om 5 uur.
En goed opletten, want er staat geen 17.00 uur. Dat zijn meer jou tijden, toch? :jenna: :jenna: :jenna:
Ik leef zo'n beetje 20 uur per dag en die overige 4 slaap ik af en toe
Bij jou is dat andersom.

Gr.
Cor
-
Was prima dagje! Heb voor m'n gevoel echt verschrikkelijk langzaam rondgereden, lekker baantje leren kennen. Alleen de alleerlaatste sessie een beetje tempo gevonden, maar heb nog heel erg veel te leren daar. Was wel lachen dat half DF er rond reed, best gezellig zo!
- David R.
Was top gisteren. Lekker droog weer, zonnetje erbij, veel leuke auto's en veel DF'ers. We waren gekomen met 6 auto's en iets van 15 man eromheen. Voor het eerst met deze op een droge baan met een goed lopende motor. Ik had zelf al de indruk dat de wegligging van de vorige Porsche veel beter was. Deze is vrij slap zeg maar. Nu ben ik ook niet de meest ervaren in deze en had het geluk dat Henk Thuis van Intrax bij ons in de pitbox stond. Hij wou best wel eens even een rondje rijden om eens te voelen hoe het onderstel was. Voor we vertrekken zegt hij nog van, joh ik ben 65 dus hoef me niet meer te bewijzen en doe rustig aan. We rijden weg uit de pitstraat en hij duikt harder eau rouge in dan ik ooit voor mogelijk had gehouden. Een paar bochten later in de lange linker doordraaier sloeg de achterkant echter weg en was hij hem even kwijt. Met al zijn ervaring wist hij hem echter op een meesterlijke wijze weer op het goede spoor te krijgen en ging hij weer volgas door. Na 1 rondje de pitstraat weer in, en hij vond het een fijne motor met een fijne bak maar volgens hem lag hij als een dweil op de weg. Nu is dat volgens mij ook wel weer wat overdreven maar het klopt wel dat de auto niet veel vertrouwen geeft in de bochten. Hij deint erg. Tevens had hij het idee dat de remmerij niet helemaal ok was. Hij zou me bellen voor een afspraak en dan maar eens kijken wat er nu precies aan de hand is.
Al met al een leuke dag gehad en gisteravond in Vielsalm (waar we sliepen) onder het genot van een hapje en een drankje de dag afgesloten. 7 juli weer.
David
Al met al een leuke dag gehad en gisteravond in Vielsalm (waar we sliepen) onder het genot van een hapje en een drankje de dag afgesloten. 7 juli weer.
David
-
OnlineHielke
Ik zal alvast even een lijstje met de gereden rondetijden plaatsen:
1.........
2.........
3.........
4.........
5.........
6........
7........

1.........
2.........
3.........
4.........
5.........
6........
7........

Hielke schreef:Ik zal alvast even een lijstje met de gereden rondetijden plaatsen:
1 2.47,3
2.........
3.........
4.........
5.........
6........
7........

- RVV
Volgens de statistieken van dit forum zit Metchu 20 uur per dag op DF en die overige 4 uur kijkt ie naar de bjoetie en de nertCorvette schreef:Metchu schreef:HUH! een uniekum!! Cor die in de ochtend post! (ja ja net op de valreep, maar toch!). Nog nooit meegemaakt![]()
He kleine nu zit je er ff naast, want ik begin vaak al om 5 uur en soms stop ik pas om 5 uur.
En goed opletten, want er staat geen 17.00 uur. Dat zijn meer jou tijden, toch? :jenna: :jenna: :jenna:
Ik leef zo'n beetje 20 uur per dag en die overige 4 slaap ik af en toe
Bij jou is dat andersom.![]()
![]()
![]()
Gr.
Cor