Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- Niels v D
Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
Ik denk, omdat iedereen al zo'n ding heeft?net als die viper is een Aston gewoon wat bijzonders..
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Aston Martin Co-Pilot auf der Nordschleife
Erleben Sie Geschwindigkeit aus einer neuen Perspektive. Fühlen Sie als Co-Pilot hautnah mit welcher unglaublichen Geschwindigkeit ein Rennfahrer die legendäre Nordschleife bezwingt. Und das alles in einem Fahrzeug der Extra-Klasse, dem Aston Martin Vantage N24.
Daten & Fakten:
* Dauer: gesamt ca. 30 min., reine Fahrzeit ca. 10 min.
* Verfügbarkeit: feste Termine nach Vereinbarung
* Inklusivleistungen: 1 Runde als Beifahrer über die Nordschleife im Aston Martin Vantage N24, Bereitstellung eines Helms.
* Preis inkl. MwSt. pro Person und Runde: 295,– €
Technische Daten des Aston Martin:
* Leistung: 415 PS
* Getriebe: 6-Gang, manuell
* Gewicht: 1330 kg
* Leistungsgewicht: 3,2 kg/PS
Erleben Sie Geschwindigkeit aus einer neuen Perspektive. Fühlen Sie als Co-Pilot hautnah mit welcher unglaublichen Geschwindigkeit ein Rennfahrer die legendäre Nordschleife bezwingt. Und das alles in einem Fahrzeug der Extra-Klasse, dem Aston Martin Vantage N24.
Daten & Fakten:
* Dauer: gesamt ca. 30 min., reine Fahrzeit ca. 10 min.
* Verfügbarkeit: feste Termine nach Vereinbarung
* Inklusivleistungen: 1 Runde als Beifahrer über die Nordschleife im Aston Martin Vantage N24, Bereitstellung eines Helms.
* Preis inkl. MwSt. pro Person und Runde: 295,– €
Technische Daten des Aston Martin:
* Leistung: 415 PS
* Getriebe: 6-Gang, manuell
* Gewicht: 1330 kg
* Leistungsgewicht: 3,2 kg/PS
- Macboy
Toch vind ik het duur. Veel te duur. Als het nou 2 of 3 rondes was ok. Of dat je zelf ook mag rijden buiten de baan of zo (wat natuurlijk niet kan, snap ik ook wel, maar toch)
Nou Stefan: kom je met de fotos !
Nou Stefan: kom je met de fotos !
- stefan740
Tsja al je 30 minuten per persoon bezig bent wordt het al snel duur...
Even een selectie van foto's van vandaag hier neer gezet http://s735.photobucket.com/albums/ww357/ringfotos2009/" onclick="window.open(this.href);return false;

De meeste foto's zijn niet echt mooi geworden helaas.
Even een selectie van foto's van vandaag hier neer gezet http://s735.photobucket.com/albums/ww357/ringfotos2009/" onclick="window.open(this.href);return false;
De meeste foto's zijn niet echt mooi geworden helaas.
- JohanH
Ach, de ringtaxi kan rond voor 175 euro meen ik, en dat kun je zelfs met zijn 3en opdelen. Natuurlijk zal daar wel het nodige aan sponsoring van BMW bijzitten, maar dat kan AM net zo goed doen 
Foto's zijn inderdaad wel wat donker, daar was ik al bang voor... vanmorgen toch maar besloten niet te gaan vanwege het motregenachtige weer en de vele bewolking. Het was ook erg rustig als ik de verhalen zo hoor, dus dan is't niet heel leuk voor fotografie. Als je de foto's in raw geschoten hebt zou je ze nog wat bij kunnen proberen te werken trouwens.

Foto's zijn inderdaad wel wat donker, daar was ik al bang voor... vanmorgen toch maar besloten niet te gaan vanwege het motregenachtige weer en de vele bewolking. Het was ook erg rustig als ik de verhalen zo hoor, dus dan is't niet heel leuk voor fotografie. Als je de foto's in raw geschoten hebt zou je ze nog wat bij kunnen proberen te werken trouwens.
- stefan740
Ja al ligt het ook voor een deel aan mij, volgens mij een veel te korte sluitertijd van 1/2000 gebruikt bij veel foto's 

- Macboy
Stefan, foto's geven in elk geval een beeld van wat ik heb gemist dus voor mij
Viel me deze NL M3 op: die staat toch hier op het forum te koop ? Weet ik 100% zeker !

Viel me deze NL M3 op: die staat toch hier op het forum te koop ? Weet ik 100% zeker !
- Macboy
Was deze waar ik aan dacht. Zelfde velgen, maar deze geen achterspoiler. Toch niet dus
http://link.marktplaats.nl/236646193" onclick="window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/236646193" onclick="window.open(this.href);return false;
- RutgerK
En met welke ISO?stefan740 schreef:Ja al ligt het ook voor een deel aan mij, volgens mij een veel te korte sluitertijd van 1/2000 gebruikt bij veel foto's
Ik moest vandaag om 11.00uur in Delft zijn en moest daarom vanmorgen om 7.00 uur in de auto zitten terug naar huis. Ik heb vrijdag 6 maart tot vandaag in de Eifel gezeten en had de hoop (en diverse berichten gelezen) dat de Norschleife mogelijk op donderdag/vrijdag of dit weekend open zou zijn. Helaas was dat niet het geval maar de wegen door de Eifel zelf compenseren dat deels. Het weer was wisselvallig en de sneeuw verdween minder snel dan ik had gedacht.
Even een foto van vrijdag 13/3/2009 (Hohe Acht)
Donderdag 12-3-2009 Nurburg
Werkzaamheden
Maandag 9/03/2009 Brunchen
-
hele vette kleur op de 997 GT2
- stefan740
Meeste zijn met ISO 800 genomen.
Met photoshop al even gekeken maar met auto levels/color/contrast knappen de foto's al lekker op
Het is trouwens echt een zooitje bij het GP circuit, wordt een heel circus zo te zien en dan maar blijven zeggen dat men niks verdient met de Ring en elk jaar de prijzen omhoog gooit. Ik snap het niet.
Met photoshop al even gekeken maar met auto levels/color/contrast knappen de foto's al lekker op

Het is trouwens echt een zooitje bij het GP circuit, wordt een heel circus zo te zien en dan maar blijven zeggen dat men niks verdient met de Ring en elk jaar de prijzen omhoog gooit. Ik snap het niet.
- RutgerK
In Photoshop geeft 'Belichting' op 1 zetten al een prima effect.stefan740 schreef:Meeste zijn met ISO 800 genomen.
Met photoshop al even gekeken maar met auto levels/color/contrast knappen de foto's al lekker op![]()
- Kasteel
Macboy schreef:MODS: deze laatste posts aub samenvoegen bij
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =31&t=9620" onclick="window.open(this.href);return false;
@ Wooter, semi's en bbk zullen het denk ik nog wat aangenamer maken gok ik

- Peter-Paul
Flinke klapper in de VLN-2004.:
- Downforce Hans
Zo`n z4 m vind ik toch wel erg gaaf hoor.
Ben benieuwd hoe zo`n ding rijd.

- Max V
Hans, het is wel een BMW hoor 

- Downforce Hans
Ik heb al een bmw hoor, daarom is mijn afzeiken op de beemer boy`s altijd met eenMaximus schreef:Hans, het is wel een BMW hoor

- Max V
Dan zit je bij Downforce wel op de goede plek 8)
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Daarom rijden we met 7 auto's. Is het net een 7-serieMaximus schreef:Dan zit je bij Downforce wel op de goede plek 8)

-
- Kasteel
Tik me de volgende keer maar ff aanDownforce Hans schreef:Zo`n z4 m vind ik toch wel erg gaaf hoor.![]()

-
Maximus schreef:Dan zit je bij Downforce wel op de goede plek 8)

@Bart, ik had nog uren achter je auto kunnen rijden. Echt waar, die achterkant is fantastisch om naar te kijken al rijdend. De foto's doen dat geen recht.
Je enthousiasme voor alle soorten auto's blijf ik ook leuk vinden, blase ben je zeker nog niet! Maar sociaal acceptabel vind ik de auto ook niet

- Downforce Hans
Met mijn autoKasteel schreef:Tik me de volgende keer maar ff aanDownforce Hans schreef:Zo`n z4 m vind ik toch wel erg gaaf hoor.![]()
Ben benieuwd hoe zo`n ding rijd..

Ik wist niet dat jij zo`n ding had.
Ben toen een paar jaar geleden overstag gegaan voor die wagen van een engelsman tijdens de tunnelrun.
Wit met mooie dikke wielen, helemaal goed.
- Peter-Paul
Geplakt/geknipt via autosport.nl
Div: Alle race-Renaults welkom tijdens 24-uur Nürburgring!
27 MAART 2009 PAGINA 1 VAN 1
Ook de Clio's uit de Dunlop SportMaxx Clio Cup kunnen naar de Nordschleife!
Het bijprogramma voor de 24-uursrace op de Nürburgring (23 en 24 mei) was tot nu toe wat matig, maar Renault Deutschland komt nu met een leuk initiatief: een Renault-invitatierace met alle denkbare raceauto’s van het Franse merk: van de Clio RS III “Coupe” en de voorgaande Clio RS II Cup, de Clio V6 Trophy, Mégane Cup, Mégane Trophy tot aan de auto’s van weleer als de Renault 21 Turbo, Renault 5 Turbo, Alpine A110, Alpine A310 en noem maar op. De race zal worden gehouden op vrijdag 22 mei, voorafgaand aan de 24-uursrace. Had u altijd al een keer met uw Renault-raceauto op de legendarische Nordschleife willen rijden? Dan is dit uw kans! Renault betaalt het inschrijfgeld en zorgt voor de teamcatering op donderdag en vrijdag.
170 minuten training, race over vier ronden
Natuurlijk worden de deelnemers niet zomaar losgelaten op de Nordschleife. Op donderdag is er een kwalificatiesessie van maar liefst 170 minuten, waarin iedereen voldoende gelegenheid krijgt om de baan te leren kennen. De race op vrijdag gaat over vier ronden, voorafgegaan door een opwarmronde.
Aparte Clio-klasse
Wie met een Clio volgens de huidige specificaties van de Dunlop SportMaxx Clio Cup wil rijden, kan ook op de Nordschleife terecht. Er is een sprintrace, waarin Renault zoveel mogelijk New Renault Clio Cup-auto’s uit heel Europa aan de start wil brengen, die met de in hun land gebruikelijke banden (dus ook Dunlops!) het tegen elkaar kunnen opnemen. Ook hiervoor betaalt Renault het inschrijfgeld en zorgt voor de teamcatering.
Interesse? Bel of mail Bernd Hütter!
Wie interesse heeft, vindt meer informatie en een inschrijfformulier op http://www.renault-sport.de" onclick="window.open(this.href);return false;. Ook kan contact opgenomen worden met Bernd Hütter, competitiemanager van Renault Deutschland, telefoon +49 (0) 22 32 – 73 92 71 of per e-mail: bernd.huetter@renault.de
Div: Alle race-Renaults welkom tijdens 24-uur Nürburgring!
27 MAART 2009 PAGINA 1 VAN 1
Ook de Clio's uit de Dunlop SportMaxx Clio Cup kunnen naar de Nordschleife!
Het bijprogramma voor de 24-uursrace op de Nürburgring (23 en 24 mei) was tot nu toe wat matig, maar Renault Deutschland komt nu met een leuk initiatief: een Renault-invitatierace met alle denkbare raceauto’s van het Franse merk: van de Clio RS III “Coupe” en de voorgaande Clio RS II Cup, de Clio V6 Trophy, Mégane Cup, Mégane Trophy tot aan de auto’s van weleer als de Renault 21 Turbo, Renault 5 Turbo, Alpine A110, Alpine A310 en noem maar op. De race zal worden gehouden op vrijdag 22 mei, voorafgaand aan de 24-uursrace. Had u altijd al een keer met uw Renault-raceauto op de legendarische Nordschleife willen rijden? Dan is dit uw kans! Renault betaalt het inschrijfgeld en zorgt voor de teamcatering op donderdag en vrijdag.
170 minuten training, race over vier ronden
Natuurlijk worden de deelnemers niet zomaar losgelaten op de Nordschleife. Op donderdag is er een kwalificatiesessie van maar liefst 170 minuten, waarin iedereen voldoende gelegenheid krijgt om de baan te leren kennen. De race op vrijdag gaat over vier ronden, voorafgegaan door een opwarmronde.
Aparte Clio-klasse
Wie met een Clio volgens de huidige specificaties van de Dunlop SportMaxx Clio Cup wil rijden, kan ook op de Nordschleife terecht. Er is een sprintrace, waarin Renault zoveel mogelijk New Renault Clio Cup-auto’s uit heel Europa aan de start wil brengen, die met de in hun land gebruikelijke banden (dus ook Dunlops!) het tegen elkaar kunnen opnemen. Ook hiervoor betaalt Renault het inschrijfgeld en zorgt voor de teamcatering.
Interesse? Bel of mail Bernd Hütter!
Wie interesse heeft, vindt meer informatie en een inschrijfformulier op http://www.renault-sport.de" onclick="window.open(this.href);return false;. Ook kan contact opgenomen worden met Bernd Hütter, competitiemanager van Renault Deutschland, telefoon +49 (0) 22 32 – 73 92 71 of per e-mail: bernd.huetter@renault.de
-
Leuke aktie van Renault ! Die Trophy Meganes zijn best wel stoere karretjes