Focus II RS -> testrit op pagina 37 !
- Fernando
Re: Focus II RS
Ook mijn Focus wagon is augustus '08 besteld en in februari werd ie afgeleverd dus dat was wel ff wachten...
- Francisco
kannone dat geluid man 

-
Ik weet ondertussen dat de levertijden flink zijn opgelopen omdat de productie tijdelijk is stilgelegd omdat er bij 4 of 6 auto motorproblemen waren.
- JP
6 maanden levertijd, maar dan heb je ook wel wat... 

- JP
Kon m zo snel nog niet vinden in dit topic
Sorry if it's a repost
Sorry if it's a repost
-
Staat er al in volgens mij
(edit: p.22)
Maar blijft een leuk filmpje

(edit: p.22)
Maar blijft een leuk filmpje
- GTRene
Deze week ook artikels over in GTO en Autovisie 

- Snipe
Autovisie prijst hem de hemel in en schiet hem daar onbedoeld ook weer uit.GTRene schreef:Deze week ook artikels over in GTO en Autovisie
"De ultieme performance hothatch met een ongekend snelheidspotentieel voor een voorwielaandrijver."
Die laatste drie woordjes...
"Ongekend goede cd, voor de Jostiband."
"Ongekend mooi doelpunt, voor gehandicaptenvoetbal."
King of the Paralympics.
-
En terecht !Snipe schreef:Autovisie prijst hem de hemel in en schiet hem daar onbedoeld ook weer uit.GTRene schreef:Deze week ook artikels over in GTO en Autovisie
"De ultieme performance hothatch met een ongekend snelheidspotentieel voor een voorwielaandrijver."
Die laatste drie woordjes...
"Ongekend goede cd, voor de Jostiband."
"Ongekend mooi doelpunt, voor gehandicaptenvoetbal."
King of the Paralympics.
- Francisco
een plaat uit het jaar nul is nog steeds ruk ondanks het anologe 'concept'
een 118i is nog steeds ruk vergeleken met dit beest.
een 118i is nog steeds ruk vergeleken met dit beest.
-
Ja heb ze vandaag ook binnengekregen, ziet er goed uit. Vanavond even lezen 8)GTRene schreef:Deze week ook artikels over in GTO en Autovisie
Ow wat is die Focus toch gaaf 8) die ga ik zeker even goed bekijken op de rai
- RVV
Harrie schreef:Ik weet ondertussen dat de levertijden flink zijn opgelopen omdat de productie tijdelijk is stilgelegd omdat er bij 4 of 6 auto motorproblemen waren.
LOL, Ford NL heeft gewoon een extra motor bij de prijs inberekend.

- Roman
In NL dan, hier kost ie 33K :banaan:Rico schreef:Harrie schreef:Ik weet ondertussen dat de levertijden flink zijn opgelopen omdat de productie tijdelijk is stilgelegd omdat er bij 4 of 6 auto motorproblemen waren.
LOL, Ford NL heeft gewoon een extra motor bij de prijs inberekend.
Dat is 8K minder dan een kale 130i om maar eens wat te noemen...

- RVV
8K minder dan een kale 130i in Spanje bedoel je ? Of bedoel je een NL 130i kaal ?
gek genoeg geeft de prijs van 33K bij mij ook een ander beeld over de kwaliteit van de auto dan de 50k die hij hier in NL kost.
Wat gemiddeld nog steeds bijna 10K meer is in vergelijk tot een Megane R26R die elders bijna gelijk is geprijst aan de Focus RS.
Ondanks de beweringen dat de Focus in NL voor 50K niet te duur is geprijst en de liefhebber hem toch wel koopt, krijg ik gezien de motorschades tot nu sterk het idee dat Ford NL zich gewoon lekker indekt qau garantie aanspraken.
gek genoeg geeft de prijs van 33K bij mij ook een ander beeld over de kwaliteit van de auto dan de 50k die hij hier in NL kost.
Wat gemiddeld nog steeds bijna 10K meer is in vergelijk tot een Megane R26R die elders bijna gelijk is geprijst aan de Focus RS.
Ondanks de beweringen dat de Focus in NL voor 50K niet te duur is geprijst en de liefhebber hem toch wel koopt, krijg ik gezien de motorschades tot nu sterk het idee dat Ford NL zich gewoon lekker indekt qau garantie aanspraken.
- Macboy
Ik riep 20 draadjes geleden al dat het Ford NL is die hier de boosdoener is. Niemand anders. Nu Rico hier mee komt, wordt het alleen maar aannemelijker.
33k voor een Focus RS ... kijk dát zijn nog eens prijzen
33k voor een Focus RS ... kijk dát zijn nog eens prijzen

- Roman
Nee dan een kale 130i hier. De R26R kost hier hetzelfde als de RS.Rico schreef:8K minder dan een kale 130i in Spanje bedoel je ? Of bedoel je een NL 130i kaal ?
Relatief gezien is de RS hier echt een koopje. Zal mij benieuwen of ie een beetje verkoopt. Ik denk het niet aangezien bijna 1 op de 9 spanjaarden straks werkloos is en ze toch alleen maar diesels willen

Als ik nou eens een beetje geld zou verdienen zou ik er zo een durven kopen. Een van de weinige auto's die niet goedkoper is om uit Duitsland te importeren hiernaar toe.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Harrie... dit is koren op de molen!Harrie schreef:Ik weet ondertussen dat de levertijden flink zijn opgelopen omdat de productie tijdelijk is stilgelegd omdat er bij 4 of 6 auto motorproblemen waren.

-
Geen probleem Arthur, ik probeer zo objectief en eerlijk mogelijk te blijven. Dus ook met zo'n berichtgeving. En ach....ik weet wel beter.Arthur schreef:Harrie... dit is koren op de molen!Harrie schreef:Ik weet ondertussen dat de levertijden flink zijn opgelopen omdat de productie tijdelijk is stilgelegd omdat er bij 4 of 6 auto motorproblemen waren.

-
Wat als je zo'n RS uit duitsland haalt dan? Dat scheelt dik 6k. Of zie ik het verkeerd?
- Bijlagen
-
- focus rs.jpg (56.04 KiB) 1239 keer bekeken
-
Nog goedkoper is een linksgestuurde in UK kopen.
Maar lees ik uit jou berekening dat je op voorhand al 32% BPM afschrijving kan doen? Dat lijkt me toch sterk.
Maar lees ik uit jou berekening dat je op voorhand al 32% BPM afschrijving kan doen? Dat lijkt me toch sterk.
-
In Nederland kun je hem ook voor minder dan 50k krijgen hoor (en ik kan het weten
)

- RVV
Gijs schreef:In Nederland kun je hem ook voor minder dan 50k krijgen hoor (en ik kan het weten)
Slim zaken doen

En als je dan toch al Ford liefhebber bent kun je het gewoon niet beter treffen denk ik.
RS is gewoon een statement en ik schat hem in hothatchland naast de R26R het hoogst in. Ver boven de standaard GTI klasse en zelfs als BMW 130i liefhebber dik boven de 130i.
- Snipe
Haha, ik heb die bladen ook allemaal als eerste opengeslagen op de Focus.
In GTO kwam de Megane R26 er beter uit, maar dat was alleen op basis van prijs. De Focus is beter, maar niet 18.000 euro beter. Aldus GTO.
In GTO kwam de Megane R26 er beter uit, maar dat was alleen op basis van prijs. De Focus is beter, maar niet 18.000 euro beter. Aldus GTO.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ik heb het niet snel maar wordt echt enorm hebberig van deze auto.
Als ik precies 50.000 euro moest besteden aan een auto, dan werd het absoluut deze. Niks geen BMW of wat dan ook, gewoon dit ding. Lijkt me echt geweldig. 8)

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Allemaal leuk. 0-62mph:5.9s(traaaaaag....) turbolag wat je helpt bij het relaxeder power op de weg te krijgen. Ja hallo.Onzin.
Mooie ERG STOERE kar met 'n fantastische sound, maar voor de rest waardeloos ding. HEEL erg jammer.
Ding had 4wd moeten hebben. Period. Discussieer maar tot je 'n ons weegt. WN(Wordt niks)
Afgang.
*Blijft doorsparen voor 'n Ford GT*
Mooie ERG STOERE kar met 'n fantastische sound, maar voor de rest waardeloos ding. HEEL erg jammer.
Ding had 4wd moeten hebben. Period. Discussieer maar tot je 'n ons weegt. WN(Wordt niks)
Afgang.

*Blijft doorsparen voor 'n Ford GT*
Laatst gewijzigd door Robin op 28 mar 2009, 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.