Ik ken nog 'n vieze ouwe man die het met kinderen deed, dat was zo'n 1300/1400 jaar terug en daar is een sprookjesboek over geschreven.Metchu schreef:dat zijn echt van die trieste video's... vieze ouwe ventjes met videocamera's ingegraven in het zand die een beetje chicks gaan zitten filmen...
get a life!![]()
NSFW !!!
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: NSFW !!!
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Robin schreef:Ik ken nog 'n vieze ouwe man die het met kinderen deed, dat was zo'n 1300/1400 jaar terug en daar is een sprookjesboek over geschreven.Metchu schreef:dat zijn echt van die trieste video's... vieze ouwe ventjes met videocamera's ingegraven in het zand die een beetje chicks gaan zitten filmen...
get a life!![]()
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Het is weer vormeloze bloemkohluh tijd..................................man wat een blubber hang massa`s met sigaretten peuken.................nou dan weet ik weer genoeg.......................alleen de allerlaatste kon er bij door............IMHO
Kan ik nu ook zo`n filmpje krijgen van chiks aan de Copa Cabana.........................dan ben ik er snel uit...................
Kan ik nu ook zo`n filmpje krijgen van chiks aan de Copa Cabana.........................dan ben ik er snel uit...................
- Snipe
Ja, maar díe smeerlap nam in ieder geval geen videocamera mee :!:Robin schreef:Ik ken nog 'n vieze ouwe man die het met kinderen deed, dat was zo'n 1300/1400 jaar terug en daar is een sprookjesboek over geschreven.Metchu schreef:dat zijn echt van die trieste video's... vieze ouwe ventjes met videocamera's ingegraven in het zand die een beetje chicks gaan zitten filmen...
get a life!![]()
-
René130i
Beter worden hier gewoon naakte wieven gepost 
- GTRene
niet bloot, wel mooi (vind ik) een kennisje van me

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ze heeft wel een lekker lijf zo te zien
Hoofd vind ik niet zo, grote neus, is ze Turks ofzo? Maar goed, een
doet wonderen
Grapje hoor, Rene.
Grapje hoor, Rene.
- Anton
Hmmmm, smakelijke kennissenkring heb je, Rene ! :kwijl:
- GTRene
Ze is half Italiaans 8) en een kleintje (leuk) maar met mooie verhoudingen.Arthur schreef:Ze heeft wel een lekker lijf zo te zienHoofd vind ik niet zo, grote neus, is ze Turks ofzo? Maar goed, een
doet wonderen
![]()
![]()
Grapje hoor, Rene.
-
René130i
newfriend.jpg
Msn kennis (aka spambot) uit the US? 
- GTRene
René130i schreef:newfriend.jpgMsn kennis (aka spambot) uit the US?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Maakt niet uit waar ze woont joh, ze ligt bij jou in bed? 
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ja man..............................smeerlap..................................

- Snipe
Interessante kennissenkring.
- GTRene
helaas niet of nog nietArthur schreef:Maakt niet uit waar ze woont joh, ze ligt bij jou in bed?
wie heeft er ook een leuke kennis/vreiendin?
DF keurings panel
- JP
Sow...das handig....GTRene schreef:woont helemaal onder in Limburg
- Snipe
Je "kent" haar toch wel goed genoeg om er zeker van te zijn dat het geen homosexuele neger met één been is?GTRene schreef: woont helemaal onder in Limburg"ken" der nog maar kort, wordt misschien vervolgt
![]()
-
Tom
Rene FAILSnipe schreef:Je "kent" haar toch wel goed genoeg om er zeker van te zijn dat het geen homosexuele neger met één been is?GTRene schreef: woont helemaal onder in Limburg"ken" der nog maar kort, wordt misschien vervolgt
![]()
krijgt "The one and only" toch weer een hele andere betekenis
- GTRene
jajaTom schreef:Rene FAILSnipe schreef:Je "kent" haar toch wel goed genoeg om er zeker van te zijn dat het geen homosexuele neger met één been is?GTRene schreef: woont helemaal onder in Limburg"ken" der nog maar kort, wordt misschien vervolgt
![]()
krijgt "The one and only" toch weer een hele andere betekenis
- Snipe
"Zo'n soort dame"; doelde je daarmee op die homosexuele neger met één been? Dat is inderdaad onstuimig te noemen 
- GTRene
Snipe schreef:"Zo'n soort dame"; doelde je daarmee op die homosexuele neger met één been? Dat is inderdaad onstuimig te noemen
- JP
Beter een dame met 1 been dan een 'dame' met een 3e been...

-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ja laten we hier weer lekkere dames posten.
Alhoewel ik niet zo'n blondganger(meer) ben is deze coed hierboven van JP toch wel dat ik meteen aan dit topic
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =9&t=14075" onclick="window.open(this.href);return false; dacht.
Alhoewel ik niet zo'n blondganger(meer) ben is deze coed hierboven van JP toch wel dat ik meteen aan dit topic
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =9&t=14075" onclick="window.open(this.href);return false; dacht.
- GTRene
I-phone reclame? let me wash your I-phone, lekker is dat

- Snipe
Interessant inderdaad, die mevrouw die JP post.

Geen idee verder wie Audrina Patridge is, maar ze schijnt ergens bekend van te zijn.
Meer: http://www.flabber.nl/linkdump/plaatjes ... tridge-566" onclick="window.open(this.href);return false;
Lekker trouwens, zo'n schone iPhone
Geen idee verder wie Audrina Patridge is, maar ze schijnt ergens bekend van te zijn.
Meer: http://www.flabber.nl/linkdump/plaatjes ... tridge-566" onclick="window.open(this.href);return false;
Lekker trouwens, zo'n schone iPhone