Ik vraag me alleen af waar jij voor en achter Brembo remmen voor 1500 denkt te vinden Andre, tenzij je die pisbakkenstalen sportschijfjes bedoeld

Ombouwkitje voor 15K klinkt leuk maar meestal loopt het uit de klauwen en kan je beter dubbel rekenen

BMW Performance is toch gewoon Brembo huis-tuin&keuken? Model van blok kwam me iig errug bekend voor....Bert ///M3 schreef:Zijn dat dan van die aangepaste BMW Performance klauwen oid, of gewoon de 4 pots met een aparte bracket er voor gefabriceerd?
Die zit zelfs in een E30 van 4000 euro Nandor. Wat overigens niet eens de waarde verdubbelt.Nandor schreef:Rolkooi voor 4000?
Zo dan!
N.
bmw prijzen bedoel jeAndre schreef:Luco die goedkope bagger zit er niet op. Dat doe jij maar mooi op je seat.
Wij gebruiken wel knap spul.
Motorsport tapeinden en dat zijn ook motorsport prijzen haha.
Waarom moest ik nou gelijk hier aan denkenluco hornsveld schreef:bmw prijzen bedoel jeAndre schreef:Luco die goedkope bagger zit er niet op. Dat doe jij maar mooi op je seat.
Wij gebruiken wel knap spul.
Motorsport tapeinden en dat zijn ook motorsport prijzen haha.
Ze hebben geen auto's meer.Rico schreef:Ik volg het 130i cup gebeuren niet meer zo, maar bestaat die nog ? Of is die nu opgeheven ?
DownforceJan schreef:Ze hebben geen auto's meer.Rico schreef:Ik volg het 130i cup gebeuren niet meer zo, maar bestaat die nog ? Of is die nu opgeheven ?
Vind ik errug knap.DownforceJan schreef:Ze hebben geen auto's meer.Rico schreef:Ik volg het 130i cup gebeuren niet meer zo, maar bestaat die nog ? Of is die nu opgeheven ?
Ahh, potje poker 's-avonds?luco hornsveld schreef:Wij zijn er ook morgenmiddag al
Hoi Andre,Andre schreef:130i m sport 2e hands duitsland ca. 17.500 in de btw dan kan je eventueel een kenteken op aanvragen. Een nieuwe 130i msport met wat dealer korting zal denk ik 25k euro kosten ex btw. ex bpm dan heb je een nieuwe.
carteraanpassing carly ----> ????
hoofdstroom onderbreking carly ----> ????
Rollkooi bij jan buis -----> ca. 3500 a 4000 euro
koni dempers maar beter om meteen wat anders te nemen -----> ca. 3500 voor een goed setje
lichter accu ----> 100 euro ???
polyester deuren en kofferklep ca. 2500 euro
ik heb zelf ook polyester motorkap das geen cup spec ----->. 500 euro
272 pk software gemaakt door rica. ---> ?????
drexler sper diff ------> 2300 euro maar quaife kan ook die kost 7 a 800 euro
race stoel ----> 500 euro
race stuur ------> 150 euro
gordels -----> 200
brembo remmen voor en achter -----> schatting 1500 euro
wielmoren en tapeinden -----> 350 euro
Dan ben je al een heel eind op weg. Plus je kan ook alles in delen doen rustig opbouwen tot een race spec.
Voor ca. 35000 euro kan je duitser in cup spec maken schat ik in.
Hans severs heeft nog 12 wielen liggen van de cup die ie graag kwijt wil denk dat je 1000 euro biedt dat je ze allemaal hebt.
Heb eventueel de juiste personen van Severs voor je (e-mail adressen). Kan per PB.Aad schreef:Hoi Andre,Andre schreef:130i m sport 2e hands duitsland ca. 17.500 in de btw dan kan je eventueel een kenteken op aanvragen. Een nieuwe 130i msport met wat dealer korting zal denk ik 25k euro kosten ex btw. ex bpm dan heb je een nieuwe.
carteraanpassing carly ----> ????
hoofdstroom onderbreking carly ----> ????
Rollkooi bij jan buis -----> ca. 3500 a 4000 euro
koni dempers maar beter om meteen wat anders te nemen -----> ca. 3500 voor een goed setje
lichter accu ----> 100 euro ???
polyester deuren en kofferklep ca. 2500 euro
ik heb zelf ook polyester motorkap das geen cup spec ----->. 500 euro
272 pk software gemaakt door rica. ---> ?????
drexler sper diff ------> 2300 euro maar quaife kan ook die kost 7 a 800 euro
race stoel ----> 500 euro
race stuur ------> 150 euro
gordels -----> 200
brembo remmen voor en achter -----> schatting 1500 euro
wielmoren en tapeinden -----> 350 euro
Dan ben je al een heel eind op weg. Plus je kan ook alles in delen doen rustig opbouwen tot een race spec.
Voor ca. 35000 euro kan je duitser in cup spec maken schat ik in.
Hans severs heeft nog 12 wielen liggen van de cup die ie graag kwijt wil denk dat je 1000 euro biedt dat je ze allemaal hebt.
Kennis van mij zoekt van die wielen .
Heb je een mailadres of zoiets van die man ?
BVD Aad
P.S had prive gemoeten , maar weer op de verkeeerde knopje gedrukt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten