Ja, en bij 5000 rpm nog steeds. Is zo ontzettend soepel en sterk. Maar dat geluid is helemaal verslavend. Toen hij wegreed, trapt hij vol op het gas en kreeg echt kippevel.....
Geluid is kut omdat ie de begrenzer in loopt. Waarschijnlijk een "quick shifter" die niet goed is afgesteld oid. Systeem wordt vaak gebruikt bij sprinters en werkt op luchtdruk. Het ontkoppeld zelf bij bediening van de pook en schakelt heel rap en gewoon bij vol gas houdend. Behalve in dit geval dan, bestuurder houdt wel vol gas maar het systeem schakelt verre van quick
Lijkt mij eerder 5% dan 35%.Ik had de mijne toen 15% voor en 20% achter en daar zag je niet meer naar binnen.
Ik vind het persoonlijk bij een station alleen achter wel mooi staan maar ik had een coupe en een 3drs en heb toen rondom laten doen anders vond ik het niet mooi.
Ik doe het nu niet meer.Te veel ellende met de politie
Ja volgens de ene wet weer wel en de andere wet weer niet.Ik ben een tijd geleden bekeurd op het aanbrengen van onodige voorwerpen op de voorste zijruiten.
En als je in het APK boek kijkt staat er weer iets anders.En dat is volgens mij toch ook een wet.Ingewikkeld allemaal in iedergeval.
35% lichtdoorlatend is toegestaan. Maar dit lijkt mij onmogelijk te meten door de meneer met de snor. Er worden daarom veel onterechte boetes gegeven. Een keuringsbewijs van de RDW helpt wel geloof ik. Maar dan is het nog afhankelijk wat voor figuur je staande houdt.