Ok, wie heeft er weer eens een onterechte boete gehad!?
- GTRene
Re: Ok, wie heeft er weer eens een onterechte boete gehad!?
Ik betaal altijd, anders denk ik er te veel aan en kan me niet ontspannen (lastige kop
) eigenlijk ben ik veels te braaf
(als je de af en toe iets boven de toegestane snelheid waar dat kan niet mee telt
)
-
Tom
Gewoon een gehandicaptenparkeerkaart aanvragen, mag je overal je dikke M5 neerbeukenJelmer850i schreef:ik vindt dat betalen aan die klote meters helemaal niets.....
Soms zoek je je zelfs rot waar eigenlijk die kut centen in moeten!
Aangezien ik altijd maar kort ergens hoef te parkeren hanteer ik het volgende:
- niet betalen met kans op boete.
Dus je betaalt nooit, het gevolg is dat je daarmee zoveel uitspaart dat je eens in de zoveel tijd die parkeer boete wel kan betalen.
Beide partijen blij... :
- ik hoef niet altijd klein geld bij me te hebben, parkeer meter op te zoeken en altijd te weinig of teveel te betalen
- en de plisie krijgt eens in de zoveel tijd toch geld van me.
Tenzij er wagens worden weg gesleept dat wordt me te grof dan maar betalen.
Tevens wordt daarmee veels te veel schade veroorzaakt aan wagens dus dat is niet echt tolerant.
Terwijl je in normale betaalde parkeerzones wel moet betalen met zo'n kaart, kun je dus op plekken waar je niet mag parkeren wel gratis parkeren. Ofzoiets.Op plaatsen waarvoor een parkeerverbod geldt, mag u maximaal 3 uur blijven staan, maar alleen indien u de andere weggebruikers niet hindert.
@Metchu: ja ik parkeer liever duurder in een parkeergarage dan goedkoper met die klote automaten.
-
Shakes
Tja
parkeergarages zijn super hoor maar dat 5 euro per uur of deel daarvan. Sta je in de rij te wachten om te betalen mag je voor die ene minuut over het hele uur nog even 5 aftikken.
Vind ik ook niet echt klantvriendelijk.........
Doe hen ook maar een taart dus
parkeergarages zijn super hoor maar dat 5 euro per uur of deel daarvan. Sta je in de rij te wachten om te betalen mag je voor die ene minuut over het hele uur nog even 5 aftikken.
- Max V
In Emmen (Ja Emmen ja!) betaal je binnen de slagbomen 1 euro per uur en buiten de slagbomen 70 cent per 65 minuten (Ik heb het niet verzonnen)
Ik heb die paar cent extra wel over om binnen de slagbomen te staan, want buiten de slagbomen moet je van te voren betalen en betaal je dus meestal teveel en je hebt kans dat je een boete krijgt omdat je te weinig hebt betaald. Dat heb je binnen de slagbomen nooit... daarnaast heb je binnen de slagbomen de eerste 20 minuten gratis en kun je na betalen nog 20 minuten wegrijden zonder extra kosten. Dat heb je er buiten niet
Ik heb die paar cent extra wel over om binnen de slagbomen te staan, want buiten de slagbomen moet je van te voren betalen en betaal je dus meestal teveel en je hebt kans dat je een boete krijgt omdat je te weinig hebt betaald. Dat heb je binnen de slagbomen nooit... daarnaast heb je binnen de slagbomen de eerste 20 minuten gratis en kun je na betalen nog 20 minuten wegrijden zonder extra kosten. Dat heb je er buiten niet
- Ar
- Auto: Prius
Vanuit de sportschool zag ik vandaag meerdere mensen een bekeuring krijgen. Ze stonden deels op de stoep. Het is een industrieterrein waar amper voetgangers zijn. Wekelijks komen ze langs(8 km van het centrum). Heel kinderachtig.
In dit geval is mijn Gazelle
-
PeterB
De meeste parkeergarages accepteren credit-cards bij het inrijden..Nandor schreef:Tja
Dat scheelt weer wachten op de lutsers met te weinig saldo op de Chipper of te weinig kleingeld.
Je loopt fluitend langs de rij, credit-card in de kaartlezer bij de slagboom en klaar.
- Mack
Ik vind dat je niet met de auto naar een sportschool moet gaan!Ar schreef:Vanuit de sportschool zag ik vandaag meerdere mensen een bekeuring krijgen. Ze stonden deels op de stoep. Het is een industrieterrein waar amper voetgangers zijn. Wekelijks komen ze langs(8 km van het centrum). Heel kinderachtig.
- RVV
Geweldig wat een verhaal zegMetchu schreef:En Ilija kon zeker niet helpen he?
Parkeerwachters aan de diarree
Bij de dienst parkeerbeheer in Hilversum werd donderdag per koerier een Limburgse vlaai bezorgd. Bij de taart zat een kaartje met de tekst "smul ervan, een tevreden burger die trots is op jullie correcte strenge handhaving".
Na het eten van de vlaai kregen de 8 parkeerwachters spontaan ernstige diarree. Uit onderzoek van de VWA bleek een behoorlijke hoeveelheid laxeermiddel in de lekkernij verstopt te zitten. Het laxeermiddel is niet gevaarlijk voor de gezondheid, maar de 8 medewerkers zijn wel direct met ziekteverlof gegaan.
Politie
De politie is een onderzoek gestart naar de herkomst van de bezorgde vlaai en is niet blij met deze "grap".
Nu kunnen in het vervolg alle gebakjes en taartjes die geschonken worden aan overheidsdienaren door andere overheidsdienaren volledig ontleed en geanalyseerd worden. Ik zie een nieuwe overheidsdienst al opgericht worden.