Wel zo netjes om je even voor te stellen als nieuw lid van dit forum.
Mijn naam is Fabian en ben 22 jaar, ik ben werkzaam binnen de beveiliging en ben aan het leren voor prive chauffeur wellicht gecombineert met opleiding persoonlijke beveiliging.
Ben er vorig jaar achter gekomen na heel wat 'normale' meetings te zijn af geweest dat mijn voorkeur toch echt ligt bij de circuitdagen en/of meetings waar gesprint/raced wordt.
Ben 4 maart ook even komen kijken op de circuitdag samen met Niels (met de zwarte golf turbo) en Erik, zelf ook een paar rondjes meegereden met Niels.
Afijn omdat ik me dus aangetrokken voel tot snelle wagens heb ik ook vorig jaar een Golf 2 met 20v turbo motor gekocht, deze golf heeft zo'n 215 pk's aan de wielen volgens de testbankrapporten. Hiermee wil ik dit jaar diverse circuitdagen en sprint evenementen gaan bezoeken en uiteraard ook aan deelnemen. Deze golf wordt op dit moment klaar gemaakt hiervoor en ligt dus gedeeltelijk uit elkaar.
Voor dagelijks heb ik een Golf 3 Tdii met 145 pk, rijd ook niet verkeerd, beetje vermogen is wel fijn als je zo'n 700km in de week rijd.
Tot zover het voorstel topic, hieronder nog wat fotomateriaal voor de geintresseerden.

De golf 2 20v turbo een paar maanden na de 1e verbouwingen:
De daily golf tdi
- Fabian