Focus II RS -> testrit op pagina 37 !
-
Re: Focus II RS
Ik krijg bij deze foto ook af en toe een X-je te zien. Heb hem even ergens anders geupload.

-
Ik ben benieuwd wat voor rondetijd ze gaan halen. Ik heb horen zeggen dat ze maximaal 8:15 willen halen.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Nondeknetter, de stance van die wagen is helemaal ok!
8)
8)
-
Ondanks de (te) hoge prijs in Nederland, heb ik hem besteld, in 't blauw :banaan:
Wel ruim een levertijd van 6 maanden
(wachten heeft nog nooit zo lang geduurd).
Wel ruim een levertijd van 6 maanden

- Arthur
- Auto: Nr.51
-
Goede kleur! Gefeliciteerd! Nadat ik de auto gisteren in het echt heb gezien moet ik zeggen dat wat mij betreft het overdreven boy racer uiterlijk niet aanwezig was. Pluspunt wat mij betreft!
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Gefeliciteerd man!Gijs schreef:Ondanks de (te) hoge prijs in Nederland, heb ik hem besteld, in 't blauw :banaan:
Wel ruim een levertijd van 6 maanden(wachten heeft nog nooit zo lang geduurd).
- Snipe
Het is een topdiesel, maar die had je wel vóór je huidige pk-monster. Teruggaan naar je ex valt altijd tegen.leonard schreef:Zoals je misschien wel weet heb ik een 535d gereden.Die motor vind ik nog steeds top!! maar ik weet ook dat ik in snelheid veel terug ga daarom zal het dat wel niet worden maar ik hou het wel als optie.
-
Gefeliciteerd!!!! Super aanwinst!Gijs schreef:Ondanks de (te) hoge prijs in Nederland, heb ik hem besteld, in 't blauw :banaan:
Wel ruim een levertijd van 6 maanden(wachten heeft nog nooit zo lang geduurd).
Succes met aftellen!
-
Thanx.
Ik zal iedereen op de hoogte houden als ik wat meer weet over precieze afleverdatum, en natuurlijk hoe die rijdt

Ik zal iedereen op de hoogte houden als ik wat meer weet over precieze afleverdatum, en natuurlijk hoe die rijdt

- Joy
Gefeliciteerd Gijs :shakeit:
Komen er tussendoor nog dealerauto's beschikbaar om een rondje mee te rijden ?
- JP
@ Gijs; Gefeliciteerd
Gister ook die witte gespot op de Nordschleife. Alleen niet goed het geluid kunnen horen, maar kon ook komen door die muts over mijn hoofd

Gister ook die witte gespot op de Nordschleife. Alleen niet goed het geluid kunnen horen, maar kon ook komen door die muts over mijn hoofd

-
Ja, maar die zijn niet veel sneller beschikbaar dan de nu door de particulieren bestelde auto's.Joy Jolliffe schreef:Gefeliciteerd Gijs :shakeit:
Gijs, gefeliciteerd.

Laatst gewijzigd door Harrie op 23 mar 2009, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik heb 'm wel gehoord (en de rest van het groepje) en het geluid onder volgas is wel dik. Niet overdreven hard, maar wel lekker. Geen overheersende turbofluit of overdreven aanzuiggeluid, het vijfcilindergeluid voerde de boventoonJP schreef:@ Gijs; Gefeliciteerd![]()

- Max V
Gefeliciteerd Gijs, vette bak! Over een half jaar kunnen we vast filmpjes verwachten... 8)
-
goeie keus Gijs.
Als ik die foto zie van die auto op de ring zou ik ook zo naar de ford dealer lopen en het contract tekenen.
Maar ik ben een blijf een rwd liefhebber geeft mij zoveel meer voldoening als ik achter stuur zit. Maar de stance van die focus RS trekt met de kracht van een john deere aan me rechterhand om een handtekening te zetten onder een koopcontract.
Als ik die foto zie van die auto op de ring zou ik ook zo naar de ford dealer lopen en het contract tekenen.
Maar ik ben een blijf een rwd liefhebber geeft mij zoveel meer voldoening als ik achter stuur zit. Maar de stance van die focus RS trekt met de kracht van een john deere aan me rechterhand om een handtekening te zetten onder een koopcontract.
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Andre, zeg je hier nou dat de M3 tegenvalt?
Je zoekt een auto met sensatie/rijbeleving.. lijkt mij dat een M3 aardig in de richting komt..

- Macboy
Gefeliciteerd Gijs ! Ik was zeer onder de indruk van het uiterlijk van de Focus. Dikker bestaat gewoon niet. En het geluid is werkelijk
Bizar gaaf gewoon. Gefeliciteerd met je keuze, maar 6 maanden vind ik wel belachelijk ... geloof ik eigenlijk niet. Zoveel komen er niet naar Nederland dus Ford Nederland moet ook beter haar best doen als ze zoveel geld durft te vragen !

Bizar gaaf gewoon. Gefeliciteerd met je keuze, maar 6 maanden vind ik wel belachelijk ... geloof ik eigenlijk niet. Zoveel komen er niet naar Nederland dus Ford Nederland moet ook beter haar best doen als ze zoveel geld durft te vragen !
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Van harte Gijs!! Wat een dikke kar, en ook een erg fraaie kleur in mijn ogen!
Is een 'standaard' RS genoeg, of komen er altijd nog een waslijst opties bij?

Is een 'standaard' RS genoeg, of komen er altijd nog een waslijst opties bij?
-
Mark, dank voor de foto's. Dit zijn zo'n beetje de eerste foto's van een blauwe die ik zie, en ik ben erg blij met die keuze al zeg ik het zelf.
De standaard RS vond ik compleet genoeg, eigenlijk zitten de belangrijkste zaken als dubbele autom.airco, bi-xenon e.d. er allemaal op. De enige optie is een RS-pakket, waar dan DVD navi, parkeersensoren en nog wat kleinigheden in zitten. Aangezien dit nog een keertje 2k extra was, vond ik het wel prima zo.
Ik heb in gedachten al 10x een mooie foto-shoot gemaakt met onze oude Sierra Cosworth en de nieuwe RS. 8)
De standaard RS vond ik compleet genoeg, eigenlijk zitten de belangrijkste zaken als dubbele autom.airco, bi-xenon e.d. er allemaal op. De enige optie is een RS-pakket, waar dan DVD navi, parkeersensoren en nog wat kleinigheden in zitten. Aangezien dit nog een keertje 2k extra was, vond ik het wel prima zo.
Ik heb in gedachten al 10x een mooie foto-shoot gemaakt met onze oude Sierra Cosworth en de nieuwe RS. 8)
-
Super gaaf apparaat!!
Wat zit er ook een gaaf geluid in zo'n 5-cylinder (http://www.autoblog.nl/archive/2009/03/ ... d-focus-rs" onclick="window.open(this.href);return false; zal vast al gepost zijn?)
Komt ie ook op de autorai te staan??
edit:
''In Nederland zal de Focus RS schitteren op de AutoRAI eind maart''
Wat zit er ook een gaaf geluid in zo'n 5-cylinder (http://www.autoblog.nl/archive/2009/03/ ... d-focus-rs" onclick="window.open(this.href);return false; zal vast al gepost zijn?)
Komt ie ook op de autorai te staan??
edit:
-
Leonard, de 100-160 tijd die jij opgeeft is dat een tijd waar je vanaf 100 constant rijd of een fly tijd?leonard schreef:Hans GP schreef:Die sprint had veel sneller kunnen zijn als die een stuk lichter was.. 5,9sec is de beste tijd neergezet door testrijders van Ford, probeer het zelf maar eens te halen.. toevallig gister even wezen sprinten met de Lotus en de performance box.. en het is verdraaid lastig om een mooie tijd neer te zetten, snelste tijd met de Lotus 5,3sec.
Snelste met m'n RS4 is 4,4, sec.Het is dus wel anderhalve sec. langzamer.![]()
Wat een minimale vereiste voor me is ,is de sprint van 100-160,Dat doet de audi in 5,8 sec. Een gechipte focus moet dat doen in minimaal 6 sec. Als hij dat niet haalt moet hij wel heeeeel erg goed rijden voordat ik de overstap maak.Overigens denk ik wel dat ik geen hoge eisen stel mbt die 6 sec.Tel maar na.ca.380 pk en 200kg minder en ook maar 2wd. Moet dus wel mogelijk zijn tov de RS4.
- Snipe
Je kunt 'm winnen bij Autoweek.Rein schreef:Komt ie ook op de autorai te staan??
edit:
(Zal wel bij een abo of zo zijn. Zou die wedstrijd te koop zijn? Drieduizend abonnementen op AW is goed voor hun oplage én goedkoper dan een RS kopen...)
-
Gefeliciteerd, mooi kleurtje!!
Veel succes met wachten
STevie

STevie
- Arthur
- Auto: Nr.51
6 maand is iid lang. Gaven ze ook op bij mijn Mondeo maar na 3 maanden wachten kon ik al rijden
Hoop voor jou dat het ook zo gaat.