Ging net goed
- Hans
Ging net goed
http://media.putfile.com/Near-death
Ging net goed. Als je dit ziet ga je wel weer even nadenken voordat je weer met 200+ over de snelweg rijdt. heel even maar
Ging net goed. Als je dit ziet ga je wel weer even nadenken voordat je weer met 200+ over de snelweg rijdt. heel even maar
- Joy
Zo die bestuurder was scherp.
Dit heb ik dus een keer gehad met een caravan. Ik 180 en de caravan 80. Ik was al zo dichtbij toen de caravan naar links kwam dat ik meteen wist dat ik het nooit meer aangeremd ging krijgen. Polo met geblokkeerde voorwielen richting caravan. Of de bestuurder nu nog in zijn spiegel keek of dat ie de banden hoorde hij ging als een speer terug en ik schoot op de moment rakelings langs de combinatie en de vangrail. Daarna besefte ik heel goed dat ik heel veel geluk had.
Sindsdien doe ik in Nederland niet meer aan record-pogingen.
Dit heb ik dus een keer gehad met een caravan. Ik 180 en de caravan 80. Ik was al zo dichtbij toen de caravan naar links kwam dat ik meteen wist dat ik het nooit meer aangeremd ging krijgen. Polo met geblokkeerde voorwielen richting caravan. Of de bestuurder nu nog in zijn spiegel keek of dat ie de banden hoorde hij ging als een speer terug en ik schoot op de moment rakelings langs de combinatie en de vangrail. Daarna besefte ik heel goed dat ik heel veel geluk had.
Sindsdien doe ik in Nederland niet meer aan record-pogingen.
- Knot
Ik heb m een paar keer bekeken maar heb geen goed zicht. Zo'n treintje verwacht je het wel van, dus als je dan door wilt met 250 geef een paar keer groot licht zodat ze kunnen bedenken of ze hun leven in de weegschaal willen gooien mochten ze expres willen gaan zieken.
Er was net te weinig ruimte maar anders had ik m links genomen 8)
Er was net te weinig ruimte maar anders had ik m links genomen 8)
-
-
Daarom ben ik altijd heel erg op mijn hoede als ik 200+ rijd in Duitsland.
Altijd zit er wel zon knuppel tussen die zijn hok naar rechts gooit zonder te kijken.
Inderdaad Knot, gewoon grootlicht geven daar kijken die prutsers meestal wel van op.
Zo heb ik al vaker mijn remmen en zenuwen tot de limiet mogen testen.
Altijd zit er wel zon knuppel tussen die zijn hok naar rechts gooit zonder te kijken.
Inderdaad Knot, gewoon grootlicht geven daar kijken die prutsers meestal wel van op.
Zo heb ik al vaker mijn remmen en zenuwen tot de limiet mogen testen.

- Erik K.
- Tommy
precies wat Erik zegt, gewoon zorgen dat je niet met 250 langs de anderen knalt. Snelheid zelf is niet het probleem, maar wel snelheidsverschil. Anderen kijken in de spiegel, links, midden, rechts... uitvoegen.. normaal zouden ze dan tijd genoeg hebben, maar als zij 100 rijden en jij 250 , dan is het gat dat ze zagen vaak al weg. Niet iedereen kijkt en beoordeelt het verschil in snelheid.
-
Och, geen paniek. M'n wagen gaat toch geen 250
Overigens ga ik ook op de autobahn even van het gas af als ik moet inhalen. Verder vantevoren al weten waar je kan uitwijken mocht er iets onverwachts gebeuren.
Als mensen overigens dubbel zouden spiegelen zou het de veiligheid nog wel flink ten goede komen.

Overigens ga ik ook op de autobahn even van het gas af als ik moet inhalen. Verder vantevoren al weten waar je kan uitwijken mocht er iets onverwachts gebeuren.
Als mensen overigens dubbel zouden spiegelen zou het de veiligheid nog wel flink ten goede komen.