Even voorstellen: Tim Schuurman
- Tim Schuurman
Re: Even voorstellen: Tim Schuurman
Het loopt aardig storm inderdaad 

- Tim Schuurman
Zo, ondertussen is er al aardig wat gebeurd, Clio 16V stil gezet en een nieuwe auto erbij gekocht, een Clio Williams. Die moet nu gaan functioneren als Ring- en Circuittool 
Van de week een begin gemaakt met het onderstel, daar komen de koni's van de 16V onder wat resulteerd in wat meer negatieve wielvlucht. Interieur zit er nog in maar moet plaats maken voor een kuipstoel en kooi! Vorig weekend ook m'n Nurburgring jaarkaart aangeschaft en de 1e 10 rondes Ring zitten er weer op!
25 juni dit jaar doe ik ook mee met de DF Zandvoort VII dag!
Algelopen week met m'n daily een ongelukje gehad op de A28 op een afrit naar een parkeerplaats. Dat is helaas een gevalletje total loss en moet plaats maken voor wat nieuws
Ongeluk is gebeurd met een gangetje van 70 km/h. Achterkant is uitgebroken, te laat geweest met tegensturen wat resulteerde in een zijwaartse slip over een groot verkeersbord en de berm in, auto is gaan rollen op vervolgens tot stilstand te komen tegen een boom
Al met al erg veel geluk gehad en het zet je weer even met beide benen op de grond en tevens aan het denken... Zelf verder geen enkele verwonding dus van een engeltje op m'n schouder was wel sprake!!
De foto's zeggen genoeg:

Van de week een begin gemaakt met het onderstel, daar komen de koni's van de 16V onder wat resulteerd in wat meer negatieve wielvlucht. Interieur zit er nog in maar moet plaats maken voor een kuipstoel en kooi! Vorig weekend ook m'n Nurburgring jaarkaart aangeschaft en de 1e 10 rondes Ring zitten er weer op!

25 juni dit jaar doe ik ook mee met de DF Zandvoort VII dag!
Algelopen week met m'n daily een ongelukje gehad op de A28 op een afrit naar een parkeerplaats. Dat is helaas een gevalletje total loss en moet plaats maken voor wat nieuws

Ongeluk is gebeurd met een gangetje van 70 km/h. Achterkant is uitgebroken, te laat geweest met tegensturen wat resulteerde in een zijwaartse slip over een groot verkeersbord en de berm in, auto is gaan rollen op vervolgens tot stilstand te komen tegen een boom

Al met al erg veel geluk gehad en het zet je weer even met beide benen op de grond en tevens aan het denken... Zelf verder geen enkele verwonding dus van een engeltje op m'n schouder was wel sprake!!
De foto's zeggen genoeg:
- frank de jonge
Zow, die zit mal in de poeier :O
Gelukkig heb je zelf niets kerel!!!!
Gelukkig heb je zelf niets kerel!!!!
- Max V
Damn, die heeft een flinke klapper gemaakt! Blij toe dat je 'maar' 70 reed.
Goed dat je zelf ongedeerd bent gebleven!
Goed dat je zelf ongedeerd bent gebleven!

- Kasteel
Zow, aardige klapper, beste rolkooiconstructie toch nog wel
.

Hangt mij allemaal bij dat je van die peugeot af wilde
Nee geintje.
Je hebt wel mazzel gehad inderdaad, ziet er lelijk uit.

Nee geintje.
Je hebt wel mazzel gehad inderdaad, ziet er lelijk uit.
- Tom V
Aardig gek Tim! Gelukkig heb je zelf niets inderdaad.
- Tim Schuurman
Het is toch wel prettig om te weten dat het toch een redelijk veilige auto is. Hij heeft nog aardig de vorm van een auto! Desondanks zijn mijn airbags niet afgegaan, enkel op de passagiersplek... Heb zelf welliswaar niets geraakt maar toch!
@ Luco
Hoe weet jij dat!? Stomtoevallig vorige week wel met m'n manager over gepraat en wat als ik nou schade rijd en de auto in moet leveren
Nu denk ik voor een Seat Leon ofzo
@ Luco
Hoe weet jij dat!? Stomtoevallig vorige week wel met m'n manager over gepraat en wat als ik nou schade rijd en de auto in moet leveren

Nu denk ik voor een Seat Leon ofzo

- MathijsRC
Hey zonde man. Maargoed dat je er zelf niets aan overgehouden hebt.
Idd de peugeotjes zijn goed stevig. Mijn ongeluk was ook een flinke klapper. Ben met 80/100 kmh meegesleurd tussen een busje en een vrachtwagen. Ook hier werden de airbags niet geactiveerd maar gelukkig niets aan over gehouden.
Idd de peugeotjes zijn goed stevig. Mijn ongeluk was ook een flinke klapper. Ben met 80/100 kmh meegesleurd tussen een busje en een vrachtwagen. Ook hier werden de airbags niet geactiveerd maar gelukkig niets aan over gehouden.
-
Waarvoor heb je de airbags dan vraag ik me af. Afgelopen vrijdag is mijn zwager met een Prius de vangrail ingeketst om een neerkomende lantaarnpaal te ontwijken (in België). Geen enkele airbags afgegaan
Anyway, materiaal is vervangbaar:) Goed om te horen dat je niks hebt.

- Sjef
In belgie regent het regelmatig lantaarnpalen?Marco R. schreef:Waarvoor heb je de airbags dan vraag ik me af. Afgelopen vrijdag is mijn zwager met een Prius de vangrail ingeketst om een neerkomende lantaarnpaal te ontwijken (in België). Geen enkele airbags afgegaan![]()

-
Dat niet, hij viel omver met alle gevolgen van dien.
- Purple Lizzie
WOW dat is een heftig ongeluk geweest!
Ik ben altijd heul voorzichtig op de weg vanwege die stomme verkeersborden enzo ....
Ik ben altijd heul voorzichtig op de weg vanwege die stomme verkeersborden enzo ....

- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Het is helemaal afhankelijk met welke snelheid en onder welke hoek een impact gebeurd. Wees blij dat ze niet bij het minste of geringste afgaan :idea:Marco R. schreef:Waarvoor heb je de airbags dan vraag ik me af. Afgelopen vrijdag is mijn zwager met een Prius de vangrail ingeketst om een neerkomende lantaarnpaal te ontwijken (in België). Geen enkele airbags afgegaan![]()
- Arco
Hey Tim. Hier ook al ?? 

- Tim Schuurman