Eens, maar dan moet er toch minimaal een ski-box bovenopAdje ///M3 schreef:Touring's on circuits are![]()
![]()
Laatst op een behoorlijk gladde weg wel, al is die hond al volledig gewend aan meerijden in de auto. Ging op erg lage snelheid ( te lage snelheid, maar ben daar ook al een keer dwars doorheen gegaan met de Ford Econoline ), ze vond er niet zo veel aan.Maximus schreef:Haha mooi, maar waar is de helm?![]()
Ga je ook dwars met de hond achterin? 8)
Jajoh, die heeft een heerlijke plek daar, is meteen d'r mand @ sleutelplek.Knot schreef:Hmmz..... dwars op droog, op lage snelheid, met dikke banden en ZONDER sper?????
Die bichu ligt wel lekker achterin zo te zien
Lol, ze ligt vooral te kijken wat ik allemaal weer aan het sjouwen ben.Knot schreef:Altijd handig!
Geeft ze ook gereedschap aan?
Tnx!Adje ///M3 schreef:Mooie hond trouwens
Wat ben je allemaal aan het sjouwen dan?Tom V schreef:Lol, ze ligt vooral te kijken wat ik allemaal weer aan het sjouwen ben.
Voornamelijk wat aan het sjouwen met de e30. Starten zonder uitlaat onder auto vond ze wat minder leuk, ze sprong van de achterbak zo naar voren naar de passagierstoel.Steven Nauta schreef:Wat ben je allemaal aan het sjouwen dan?Tom V schreef:Lol, ze ligt vooral te kijken wat ik allemaal weer aan het sjouwen ben.![]()
De voorlip maakt hem inderdaad af, voorkant is mooi compleet zo. Nieuw embleem is wel de meest simpele en doeltreffende upgrade om hem er beter uit te laten zien, was samen met de voorlip ook mijn eerste upgrades. Als je snel bent kan je hem hier nog even op de oprit zetten, maakt Mark naast de M3 de Touring ook meteen even schoon
Mooi stuur trouwens!
Oh, was jij datTom V schreef:Zojuist de auto bij Bas Roos neer gezet.
AST onderstel komt eronder met e30 draagarmen, m3 excentrische rubbers, AST topmounts achter, zwarte powerflexen in de draagarmen achter, M3 remmen voor met Hawk HT10's. Meteen uitwegen en uitlijnen. Als het goed is dinsdag klaar, dan meteen de e30 afzetten en woensdag ochtend de touring proberen @ Zolder. Ben erg benieuwd!
8) Ik herkende je auto telkens maar leg nu pas de link.vwk schreef:Oh, was jij datTom V schreef:Zojuist de auto bij Bas Roos neer gezet.
AST onderstel komt eronder met e30 draagarmen, m3 excentrische rubbers, AST topmounts achter, zwarte powerflexen in de draagarmen achter, M3 remmen voor met Hawk HT10's. Meteen uitwegen en uitlijnen. Als het goed is dinsdag klaar, dan meteen de e30 afzetten en woensdag ochtend de touring proberen @ Zolder. Ben erg benieuwd!![]()
Groet, de parkeeraanwijshulp
Ik heb ook de E30 draagarmen, M3 excentrische rubbers en zwarte powerflex in de draagarmen achter... en uit laten lijnen, maar ik vind de auto echt kut sturen nu. Ben erg benieuwd hoe jij de verandering vind. Zou je misschien willen vragen hoe Bas jou auto laat uitlijnen? Of hij 0 graden of -1 meegeeft als sporing?Tom V schreef: AST onderstel komt eronder met e30 draagarmen, m3 excentrische rubbers, AST topmounts achter, zwarte powerflexen in de draagarmen achter, M3 remmen voor met Hawk HT10's. Meteen uitwegen en uitlijnen.
Volgens afspraak heeft Nauta koeriersservice eergisteren keurig het stuurtje afgeleverd. Is hij al gemonteerd meneer Verheijen?Tom V schreef:
Ben benieuwd naar het stuurtje, moet nog even wachten op Nauta koerierservice.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot], Thomas H en 24 gasten