Ik heb er 17" onder met 235/40/17 of 235/45/17, dat wil wel verbruiken

Uit het feit dat je stug je oogkleppen c.q. tunnelvisie blijft volhouden ondanks de adviezen van ervaringsdeskundigen hier....Maargoed we zien je "Mijn auto" topic wel verschijnenxaban schreef:Waaruit maak jij op dat ik de reacties niet lees?Casper schreef:
Dude, lees je de reacties hier wel? Of ga je nou gewoon tegen beter weten in zo'n afgetrapt hok kopen?
Ik heb 12 jaar ervaring met dezelfde 318i m40. Ik heb meerdere keren meer dan 1:15 gehaald tijdens de vakantie met die auto. Zonnig weer en in een stuk rustig doorrijden. Actieradius van ruim 880kmallen schreef:Maximus, ik heb meer dan 16 jaar ervaring gehad (of ik daar trots op moet wezen is een tweede) met één en dezelfde 316i. Geloof me maar dat ik in die tijd redelijk wat verschillende dingen heb uitgeprobeerd met die wagen. Enig idee welke bandenmaat er normaal gesproken op een 316i hoort? Precies, zelfs die 1 op 14 is dan helemaal niet moeilijk te halen. 1 Op 3 heb ik overigens ook makkelijk gehaald, maar toen was het blok niet helemaal standaard meer.![]()
1 Op 16/17 schat ik zelf ook een tikkeltje te hoog gegrepen. Zelfs als Xaban een rustige rijder is. :idea:
Tegelijkertijd lees ik ook van andere gebruikers (gewoon in dit topic) dat 1:15 wel haalbaar is, mits je de gas niet voluit intrapt.Casper schreef:Uit het feit dat je stug je oogkleppen c.q. tunnelvisie blijft volhouden ondanks de adviezen van ervaringsdeskundigen hier....Maargoed we zien je "Mijn auto" topic wel verschijnenxaban schreef:Waaruit maak jij op dat ik de reacties niet lees?Casper schreef:
Dude, lees je de reacties hier wel? Of ga je nou gewoon tegen beter weten in zo'n afgetrapt hok kopen?Suc6!
bij les blijven als het geregend heeft.
Met 100 pk laat je nog niet eens een ventieldopje spinnen man.
318iS is heel wat anders dan een 318i he...Nandor schreef:316/318.
LOL What's next? Prius/Hybrids op DF?
N.
Andre schreef:bij les blijven als het geregend heeft.
hugo hoe lang heb jij nou je rijbewijs kan nooit langer zijn dan anderhalve dag.
Nou, we zaten anders wel serieus in dubio... Het sarcasme droop er nou niet bepaald van afhugo schreef:Andre schreef:bij les blijven als het geregend heeft.
hugo hoe lang heb jij nou je rijbewijs kan nooit langer zijn dan anderhalve dag.
Je denkt toch niet dat ik serieus ben met mijn opmerking, man !![]()
Snelheid maakt mij sowieso niet veel uit, als ik maar mee kan rijden met het overige verkeer.frank de jonge schreef:Die 96'er in je openingspost ishelemaal nog zo verkeerd niet als je NIET op zoek bent naar een sprinter/scheurijzer o.i.d.
Geen verkeerd ding dus als ie weer in originele staat terug gebracht wordt.
Ohw, welkom!
Als je daar jeYoup schreef: maar als je achter vrachtwagens wilt slipstreamen, maximaal 90 wilt rijden op de snelweg en nooit boven de 3000 toeren uit komt is dit misschien niet het juiste forum voor je?
Ik wil echt niet alleen maar volle poele hoor, ik haal ook regelmatig 1:14,5 met mijn auto.allen schreef:Youp, als jij alleen volle polle wilt is dit voor jou denk niet het juiste forum. Misschien iets opzoeken als http://www.streetracingforlivewithavtec ... dinyooo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten