Bas stelt zich voor met z'n Cosworth
-
Bedankt voor de reacties mannen, ben zelf ook wel onder de indruk hoe hij nu al loopt en dat met 3 man in de auto
@ Bram,
Wat valt er te lachen
@ Fasteddie,
He Patrick. Hoe is het kerel? Lang niet gesproken man
.
Aangaande over de 4wd.....die bakken zijn van chocola met dit koppel en deze vermogens, en gaan idd vlug kapot rond de 350 Pk en 450 NM. Het heeft zijn voordelen uiteraard qua tractie en met slecht weer maar het gaat mij idd meer om de het rijden zelf als het eenmaal rolt.
Aan de andere kant, valt me de grip niet eens tegen op dit moment met andere banden, andere nokkenassen ( en afstelling) en de turbo. Het komt allemaal wat geleidelijker in waardoor de grip best goed is, maar als de turbo op druk is , is het alsof ik door een trein op volle vaart word aangeduwd
.
Groeten,
Bas

@ Bram,
Wat valt er te lachen

@ Fasteddie,
He Patrick. Hoe is het kerel? Lang niet gesproken man

Aangaande over de 4wd.....die bakken zijn van chocola met dit koppel en deze vermogens, en gaan idd vlug kapot rond de 350 Pk en 450 NM. Het heeft zijn voordelen uiteraard qua tractie en met slecht weer maar het gaat mij idd meer om de het rijden zelf als het eenmaal rolt.
Aan de andere kant, valt me de grip niet eens tegen op dit moment met andere banden, andere nokkenassen ( en afstelling) en de turbo. Het komt allemaal wat geleidelijker in waardoor de grip best goed is, maar als de turbo op druk is , is het alsof ik door een trein op volle vaart word aangeduwd

Groeten,
Bas
- MartijnGizmo
-
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Hehehe, als die rare man uit Best klaar is met zijn creatie, net als die flierfluiter uit het westen, moeten we met z'n 4en maar weer eens samen komen hier in Hintham en daarna tüchtig gas geben!Bas Aalbers schreef:En gelijk heb je!!partyondude schreef:Bekijk het maar, ben blij met wat ik heb![]()
Aangezien ik niet de poen heb, voor zo'n dikke bak als jij hebt, kan ik je dus niet "joinen" .
Maar ach, dan moet ik je maar "Beaten " .
- Fasteddie
-
I'm in......Fasteddie schreef:TUCHTIG GAS GEBEN ! ...zo is hetHehehe, als die rare man uit Best klaar is met zijn creatie, net als die flierfluiter uit het westen, moeten we met z'n 4en maar weer eens samen komen hier in Hintham en daarna tüchtig gas geben!...present !

-
- Auto: M3P, 130i
Las dat de Cossie is verkocht en nu gaat aan een 300pk Turbocharged 106 GTI?!
[img:800:600]http://i42.photobucket.com/albums/e309/ ... 260035.jpg[/img]

[img:800:600]http://i42.photobucket.com/albums/e309/ ... 260035.jpg[/img]
-
- Auto: M3P, 130i
Re: Bas stelt zich voor met z'n Cosworth
Kwam een fimpje van Bas tegen;
Een 911C(s) is behoorlijk vlot, maar de 106 GTI blijft goed bij.
Een 911C(s) is behoorlijk vlot, maar de 106 GTI blijft goed bij.