Ben dus Remco van der pol , bouwjaar 1982. En woon in Heerhugowaard waar ik onderhand alweer 10 jaar werkzaam ben bij Renault dealer Stokman in HHW. Ben daar ondertussen 1ste monteur/Apk keurmeester.
Kwa hobby,s zoals te verwachten Auto,s en 4 dagen in de week krachtraining.
En dan nu mijn auto, na meerdere Renault,s gereden te hebben waaronder 5 gt turbo. Ben ik nu in het bezit van een Clio RS 2.0 16v ph1. En waarom nou juist deze auto? Puur omdat A: lekker korting op het werk

Mods: Tja kocht hem dus van een wat ouder stel , die hem voor erbij had . En aangezien ik nogal een pietje precies ben kwa onderhou etc zaten er dus netjes alle facturen/boekjes bij.
De auto was op 17 inch bbs velgen / Skytune uitlaat( maatje rioolpijp) verlaagt/ koni schokdempers achter. voorderest standaart. De eerste dag meteen op mijn werk een standaart uitlaat besteld. En sinds vorige week een Suede stuurtje gemonteerd. En een setje 16 inch originele velgen ( die alleen als optie in Frankrijk) was te bestellen voor de RS....verdere mods komen nog , en dan puur voor het onderstel te verbeteren.
Nou genoeg verteld . Anders heb ik straks niks meer te vertellen