Nu online: www.porsche-blog.nl! Autoblog over Porsche..
- Max V
Re: Nu online: www.porsche-blog.nl! Autoblog over Porsche..
Ik vond het al vreemd dat er over kosten en dergelijke werd gesproken. Ik heb zelf een webdesign bedrijfJE en regel dit soort dingen ook vaak voor klanten. Het is vaak niet de kosten die de moeilijkheid opleveren, maar het oplossen van problemen die vaak door de gebruiker zelf worden gecreeerd 
- Snipe
Gebeurt dat vanaf nu iedere twee weken?Lars911 schreef:Porsche-Blog.nl heeft een nieuw uiterlijk! Velen van jullie zullen het met ons eens zijn dat 't blog er wat standaard en misschien wel saai uitzag.
Ondanks dat we nog maar kort online zijn heeft het blog al een overweldigende indruk gemaakt op velen, dit zien we terug in de bezoekersaantallen en de reacties die we op 't blog krijgen.
Daarom hebben we gekozen voor een aantrekkelijker uiterlijk en meer interactie.
Ziet er wel strak uit toch?
- Jochem Vaartjes
Ah ok, ik dacht dat het meeste werk wel beschermd was. Zeker de foto's in de gallery zien er nogal professioneel uit. Vandaar dat ik dit aanhaalde. Maargoed als deze wel rechten vrij zijn dan zullen alleen de hosting kosten je de kop niet kostenLars911 schreef:Mijn kosten om de boel in de lucht te houden is iets van 30 EU per jaar en software als Wordpress of Typepad is idd gratis, tenzij je de heleboel wilt verhuizen naar je eigen .nl/.com/etc. domein.
Als je beetje verstand hebt van dit soort dingen weet je ook dat je dit op een bepaalde manier kunt omzeilen.
Sommige afbeeldingen kun je van rechtenvrije sites halen of je doet aan bronvermelding en dat soort dingen. Daarnaast moet je wel oppassen voor foto's van pro. fotografen etc.
- Lars911
Wil je dat?Snipe schreef:Gebeurt dat vanaf nu iedere twee weken?Lars911 schreef:Porsche-Blog.nl heeft een nieuw uiterlijk! Velen van jullie zullen het met ons eens zijn dat 't blog er wat standaard en misschien wel saai uitzag.
Ondanks dat we nog maar kort online zijn heeft het blog al een overweldigende indruk gemaakt op velen, dit zien we terug in de bezoekersaantallen en de reacties die we op 't blog krijgen.
Daarom hebben we gekozen voor een aantrekkelijker uiterlijk en meer interactie.
Ziet er wel strak uit toch?
- Snipe
Nee, het is een controlevraag. Ik vroeg me af of jullie openstaan voor een nieuw uiterlijk of dat jullie vanaf nu ook veertig jaar halstarrig vasthouden aan dezelfde lay-out.
- Lars911
We hebben nu juist dit nieuwe uiterlijk omdat we hebben geluisterd naar de feedback van de bezoekers.
Vindt je het geen verbetering dan?
"Halstarrig vasthouden"
Nader toelichten graag meneer Snipe.
Vindt je het geen verbetering dan?
"Halstarrig vasthouden"
Nader toelichten graag meneer Snipe.
- Snipe
Een nieuwe lay-out is zo on-Porsche-achtig. Why change?

Als ware Porschisten (?) horen jullie halstarrig vast te houden aan de lay-out, ook al is die in de basis misschien niet goed 8)
Als ware Porschisten (?) horen jullie halstarrig vast te houden aan de lay-out, ook al is die in de basis misschien niet goed 8)
- Max V
Snipe schreef:Een nieuwe lay-out is zo on-Porsche-achtig. Why change?
- Lars911
O god...
Wat deze discussie betreft kom ik nooit meer van je af hé Snipe ?
Wat deze discussie betreft kom ik nooit meer van je af hé Snipe ?
- Snipe
Nee, dat denk ik niet, hoezo?
By the way, kan het zijn dat porsche-blog.nl momenteel wat langzaam is, of moet ik hier gewoon een paar keer op de pc slaan?
By the way, kan het zijn dat porsche-blog.nl momenteel wat langzaam is, of moet ik hier gewoon een paar keer op de pc slaan?
- Lars911
Hmm heb het hier even op verschillende comp's getest, maar ik heb geen problemen...
ps.

ps.
- Jurjen
- Auto: 987S / 955
- Snipe
Oké, dan ga ik even een klap op en een voorzichtige schop tegen de pc geven.
- Lars911
Mannen, vrouwen, heren, dames, jongens, meisjes,
Het blog loopt lekker, erg lekker zelfs. We hebben een vrij goede nieuwsstroom (erg lastig aangezien merk gerelateerd) en er word leuk gereageerd op de columns en items zoals "10 vragen aan.." (Met binnenkort zelfs een BN'er, keep your eyes open..) :!:
Wat ik graag van jullie zou willen krijgen is wat feedback/tips/leuke ideeën. Wat willen jullie als bezoeker nog meer zien/horen/lezen? etc etc...
Danku.
Lars
http://www.Porsche-Blog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Het blog loopt lekker, erg lekker zelfs. We hebben een vrij goede nieuwsstroom (erg lastig aangezien merk gerelateerd) en er word leuk gereageerd op de columns en items zoals "10 vragen aan.." (Met binnenkort zelfs een BN'er, keep your eyes open..) :!:
Wat ik graag van jullie zou willen krijgen is wat feedback/tips/leuke ideeën. Wat willen jullie als bezoeker nog meer zien/horen/lezen? etc etc...
Danku.
Lars
http://www.Porsche-Blog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;