Ik heb met de RS4 270 gehaald (is onbegrensd

Indien er een Cars n Coffee Summer Roadtrip georganiseerd gaat worden probeer ik weer een andere dikke bak te regelen

Whehe, patty.... ik?Style schreef:iemand nog pics van de RS4 Avant?
Waar is dat filmpje vanuit de alpine?MartijnS schreef:Wij (broertje en ik) zijn vandaag ook aanwezig geweest om al dit moois te registreren op foto en video!
Foto's zijn inmiddels online op onze website. Video volgt in de loop van de week.
Wellicht hebben wat mensen van hier ons zien staan in de polder op het tweede stuk. Vader moedigde jullie aan om ff gas te geven voor de camera..Zag net een onboard vanuit de Alpine voorbij komen, daar zijn we te zien op 2.25
![]()
Was echt top. Hele gave auto's 8)
Alpina bedoelde ik..luco hornsveld schreef: Waar is dat filmpje vanuit de alpine?
Hahaha. Dat was echt zo'n geweldige rit! Wij reden achter jullie aan op dat moment in een zwarte 335i. De auto van Femme was echt bizar snel en kon zonder moeite goed die Ferrari drukkenMartijnS schreef:Alpina bedoelde ik..luco hornsveld schreef: Waar is dat filmpje vanuit de alpine?
http://www.youtube.com/watch?v=o4jHJgLS_zg" onclick="window.open(this.href);return false;
Op youtube zoeken op Cars & Coffee? :banaan:Femme schreef:Cool.
Hoe heb je dat filmpje gevonden?
LOLluco hornsveld schreef:Volgens mij zit die pickup die porsche een beetje op te duwen![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten