Ik ben ook op pad geweest met de westfield afgelopen zondag, zit nu op 250km gereden met de auto. Duurt nog wel ff voordat hij helemaal goed ingereden is en ik het gas eens echt open kan trekken.
Op een gegeven moment reed ik op een dijk en daar liep een man met zijn hond, niet aan de lijn, dus ik denk rustig er voorbij. Hij ziet me aankomen en gebaard me te stoppen, dus ik stop. Bleek dat hij ook van plan is een seven te bouwen en hij had allemaal vragen voor me, waarom ik een westfield gekozen, wat voor motor, zulk soort dingen. Dat is al de 2e keer in 250 km dat iemand met zulke vragen komt
Wat me verder ook opviel was dat op de dijk daadwerkelijk mensen even aan de kant gingen om me langs te laten. Dit heb ik echt nog nooooooooooooit gehad met me Fiesta ST en daar wil ik ook wel eens hard mee over een dijkje gaan.
Verder ook nog 3 keer de politie tegen gekomen (terwijl ik nog geen kenteken aan de voorkant heb

) Maar gelukkig niet aangehouden. En toen ik door Veenendaal reed stond er iemand in de middenberm foto's te maken, die ook een foto van mij maakte. Was wel grappig, het is dat het al laat werd anders was ik weer even terug gereden.
O ja dit is mijn open auto, deuren en een dak moet ik nog kopen 8) :