Dan vind ik dit laatstgenoemde rijtje auto's eerder veel te duur dan de Focus RS.
Denk je echt dat Hans en Luco er mee zitten dat ze geen e36 316i hebben?Maximus schreef:Maar dan heb je wel een BMW(Sorry Hans, Luco, etc.
)
Nee, maar wel dat het weer over BMW gaatNiels v D schreef:Denk je echt dat Hans en Luco er mee zitten dat ze geen e36 316i hebben?Maximus schreef:Maar dan heb je wel een BMW(Sorry Hans, Luco, etc.
)
Doen trouwens Leonard, daar krijg je echt geen spijt van..Je zult hoogstens een beetje comfort missen..
Ga eens een proefrit maken zou ik zeggen. Ik heb geen idee hoe een RS4 rijdt en toch al niet hoe deze Focus RS rijdt, maar het zijn beide geen lullige auto's natuurlijk 8)leonard schreef:Ik vind het een supergaaf apparaat!!
vooral in het wit![]()
zou ik spijt krijgen als ik de RS4 verkoop en in een Focus RS ga rijden??
Ondanks het hoge wagengewicht, lijkt het me een gave, fijne auto!Gijs schreef:Hier een stukje van de nieuwe RS in handen van Hirvonen.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6CADmwOt ... re=related[/youtube]
Stapte afgelopen weekend uit een Speedster linea recta in een 130i. Nou dan weet je niet wat je meemaakt. Werd bijna zeeziek!Arthur schreef:Ja, mij ook, ondanks de turbo, fwd, hoog gewicht en het merk Ford...
Ik denk dat jij je verward met de i30Arthur schreef:Ik moet al over m'n nek van het model...
whooo.....jij komt binnen als een olifant in een porceleinkast.Wouter81 schreef:1 Serie is toch gebaseerd op de i30?
Wouter81 schreef:1 Serie is toch gebaseerd op de i30?
Arthur stop nou met dit soort uitspraken. Je vrouw zeurt nu al dat ze een sport bh moet dragen als ze met de 130i op stap moet. Zo n RS krijg jij er nooit door thuis al ga je op je knieen.Arthur schreef:Ja, mij ook, ondanks de turbo, fwd, hoog gewicht en het merk Ford...
indobesar schreef:Ondanks het hoge wagengewicht, lijkt het me een gave, fijne auto!Gijs schreef:Hier een stukje van de nieuwe RS in handen van Hirvonen.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6CADmwOt ... re=related[/youtube]
Ruben schreef:Dat vind ik ook zo jammer. Daar waar de R26.R een en al functionaliteit is, daar zit er op de Focus nogal wat grootspraak. Zoals een aantal luchthappers. Wat mij betreft draait het om de techniek bij dit soort auto's. Mag best wel leuk verpakt zijn, maar zoek dat dan niet in neproostertjes enzovoort.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten