Oxxio

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Oxxio

Bericht door Bram » 14 mar 2009, 22:46

Wie is bekend en/of heeft ervaringen met deze energieleverancier?

Kan nu bij hun mijn energieprijs voor 3 jaar vast zetten. Mocht je een klacht hebben, kan je dat via hun gratis nummer kenbaar maken. Daarnaast hebben ze een lagere regiotoeslag dan menig concurrent.

Het verhaal klinkt dus aardig, maar dat zegt nog steeds niets over hoe ze werkelijk zijn.

Jeroen van Emmerik
Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992

Re: Oxxio

Bericht door Jeroen van Emmerik » 14 mar 2009, 22:54

http://www.kilroynews.net/oxxio/oxxioklachten.htm

dan heb je de meeste wel..
ik spreek absoluut niet uit ervaring, werkelijk geen enkel idee wat oxxio leverd of juist niet..

Fernando

Bericht door Fernando » 14 mar 2009, 23:05

partyondude schreef: Kan nu bij hun mijn energieprijs voor 3 jaar vast zetten.
\

Wacht aub totdat de prijzen opnieuw zijn vastgesteld. Ze wisten ons zo mooi die hogere energieprijzen door de strot te duwen onder het mom van de hoge olieprijs. Nou die staat nu een stuk lager dan juli afgelopen jaar dus nu moet de energieprijs lager worden. (zal vast wel weer een stokje voor worden gestoken) :hammer:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 14 mar 2009, 23:36

Heb op de site van de consumentenbond genoeg gelezen, Oxxio is gewoon een maffia organisatie!

Niet doen dus :twisted:

Max V

Bericht door Max V » 15 mar 2009, 12:14

Oxxio brengt bij mij altijd een nare smaak naar boven. Klantvriendelijk zijn ze niet en als je er eenmaal weer vanaf wilt... :bag:

Energieprijzen vastzetten is in dit economische klimaat sowieso niet verstandig, de prijzen kunnen zomaar nog lager worden en dan ben je mooi gepiepeld...

Plaats reactie