SEAT weg....BMW E36 Touring erin.
- Tristan
Re: SEAT weg....BMW erin.
Staat heel dik! :banaan:
- Erik dB
Heb je last van de 17"-ers met je stuuruitslag? Ik heb een setje BMW Seven's onder mijn compact (met 225/45/17) en deze lopen bij volledige stuuruitslag aan aan de binnenkant.
- Adje ///M3
Nice! Nu nog een paar M-spiegeltjes...!

- Martin van der Zwaard
Heb nergens last van met max stuuruitslag. Alleen achter wil het nog wel eens iets aanlopen als je over een drempel gaat met mensen achterin.
Die spiegels zouden er eigenlijk nog wel bij moeten maar dan sta ik zo voor l*l als ik iemand een sprintje wil doen omdat het een M3 lijkt. Als ik dan die 122 paarden tegelijk loslaat sla ik mooi een flater
@ Adje///M3: heb jij nou ook een breedset eronder of niet? Zoja, heb je wel eens dat het aanloopt met mensen achterin??
Die spiegels zouden er eigenlijk nog wel bij moeten maar dan sta ik zo voor l*l als ik iemand een sprintje wil doen omdat het een M3 lijkt. Als ik dan die 122 paarden tegelijk loslaat sla ik mooi een flater

@ Adje///M3: heb jij nou ook een breedset eronder of niet? Zoja, heb je wel eens dat het aanloopt met mensen achterin??
- Adje ///M3
Heb geen problemen met het aanlopen van mijn band(en). Ik haal uit je zin dat het bij jou wel het geval is?Martin van der Zwaard schreef:
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Heel fraai zo zeg!!
Ik blijf de Sedan en Toruing de mooiste uit de serie vinden denk ik.
Ik blijf de Sedan en Toruing de mooiste uit de serie vinden denk ik.
- Martin van der Zwaard
Als ik er alleen of samen in zit is er niks aan de hand. Maar als er iemand achterin zit dan hoor je hem soms licht aanlopen als ik over een drempel heen rij. Niet erg maar je hoort het wel. Dus ik denk toch dat de achterschermen van een originele M3 iets dikker zijn dan van een standaard 3-serie.Adje ///M3 schreef: Heb geen problemen met het aanlopen van mijn band(en). Ik haal uit je zin dat het bij jou wel het geval is?
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ah ook al een mooie onderlip gemonteerd zie ik, netjes.
Met mijn 225-45-17 heb ik idd ook last van aanlopen in de wielkasten bij max stuuruitslag. Opzich geen probleem, alleen even in het achterhoofd houden
Met mijn 225-45-17 heb ik idd ook last van aanlopen in de wielkasten bij max stuuruitslag. Opzich geen probleem, alleen even in het achterhoofd houden

- Jeff328010
Welkom !
Mooie auto !
Auto komt mij bekend voor, komt deze uit barendrecht of daar vlakbij?? Kan bijna niet missen want je ziet ze weinig zo.
Groetjes jeff
Mooie auto !
Auto komt mij bekend voor, komt deze uit barendrecht of daar vlakbij?? Kan bijna niet missen want je ziet ze weinig zo.
Groetjes jeff
- Martin van der Zwaard
De auto zelf is nieuw geleverd door Olbekkink in Zwolle. Vervolgens is ie naar Amstelveen gegaan en nu staat ie bij mij voor de deur in Etten-Leur.
Ik kom wel wekelijks in Rotterdam dus misschien heb je mij wel eens zien rijden daar.
Ik kom wel wekelijks in Rotterdam dus misschien heb je mij wel eens zien rijden daar.
- Martin van der Zwaard
Zo'n onderlip is gewoon een must als je M3 bumpers erop hebt zitten imho.Steven Nauta schreef:Ah ook al een mooie onderlip gemonteerd zie ik, netjes.
- Martin van der Zwaard
Koning winter is volgens mij weer het land uit want gisteren was het gewoon ruim 12gr overdag
en dat vonden de winterreifen nicht schön.
Dus vanmiddag maar eens de zolder op geklommen om de Styling 32'ers weer tevoorschijn te halen. Meteen maar even de auto en de wielen gewassen. Foto's zijn waardeloos maar dat is Nokia nu eenmaal.....het gaat om het idee.

Blijft een mooie combinatie....die 3-Touring in het Avusblauw :banaan:

Dus vanmiddag maar eens de zolder op geklommen om de Styling 32'ers weer tevoorschijn te halen. Meteen maar even de auto en de wielen gewassen. Foto's zijn waardeloos maar dat is Nokia nu eenmaal.....het gaat om het idee.
Blijft een mooie combinatie....die 3-Touring in het Avusblauw :banaan:
- frank de jonge
Re: SEAT weg....BMW E36 Touring erin.
Idd erg mooi 8)
- Matthijs
Mooi! vindt zelf dat de contours de wagen een iets sportiever uiterlijk geven, deze geven een wat "rustigere" look.
- Martin van der Zwaard
Die Kontur's staan inderdaad veel dikker. Maar die moesten dratisch opgeknapt worden en dat had even geen prio vanwege verhuizing etc. Heb ze verkocht enige tijd geleden. Misschien komen er wel weer eens 17" maar dan gewoon een nette set met goede A-merk banden erop.
- Max V
Ziet er weer strak uit! Laat die contours maar achterwege