Tot de volgende keer!
PS: waar kan ik foto's terugvinden van vrijrijden op cpz?
Kom jij nou maar gewoon naar spa 30 maart.GTRene schreef:Ja beetje jammer allemaal, n het zag er zo veelbelovend uit vanmorgen met het weer![]()
Der is nog een Zaterdag dat je kan rijden, op 28 maart in Assen niet van vrij rijden en wat anders van opzet, maar als het droog is dan...wie weet leuk om te doen, tis wel geen CPZ maar gassen kun je der wel![]()
Was zeker een apart ding, had hem niet goed kunnen bekijken maar het leek geen standaard AM-V8,R.J schreef:Die aston was volgens mij een gt-4, tenminste, hij leek verdomd veel op de gt-4
Kan ook de N24 geweest zijn trouwens, was wel een mooi dingetje.
Bij tarzan de vangrail in? hoe op aarde doet ie dat?
Pfoe, tussengas much? klinkt als shiftlock?GTRene schreef:Was zeker een apart ding, had hem niet goed kunnen bekijken maar het leek geen standaard AM-V8,R.J schreef:Die aston was volgens mij een gt-4, tenminste, hij leek verdomd veel op de gt-4
Die Alfa schoot lots van achter weg en toen weer grip maar dus richting vangrail binnenkant bocht, 1x op het gras glij je hard door en geen grip hop vol de rail in...
Nee dat punt ga je Tarzan uit, dat stuk bedoel ik, du einde bocht waar je uit accelereert...schoot ie weg van achter, dus niet af remmend en terug schakelend voor Tarzan maar de bocht uit versnellende zeg maar.R.J schreef:Pfoe, tussengas much? klinkt als shiftlock?GTRene schreef:Was zeker een apart ding, had hem niet goed kunnen bekijken maar het leek geen standaard AM-V8,R.J schreef:Die aston was volgens mij een gt-4, tenminste, hij leek verdomd veel op de gt-4
Die Alfa schoot lots van achter weg en toen weer grip maar dus richting vangrail binnenkant bocht, 1x op het gras glij je hard door en geen grip hop vol de rail in...
Oh daar helemaal, tsja, dan ben je gewoon te enthousiast met je gas..... maar damn, dan deed ie wel iets echt fout lijkt me :oGTRene schreef:Nee dat punt ga je Tarzan uit, dat stuk bedoel ik, du einde bocht waar je uit accelereert...schoot ie weg van achter, dus niet af remmend en terug schakelend voor Tarzan maar de bocht uit versnellende zeg maar.R.J schreef:Pfoe, tussengas much? klinkt als shiftlock?GTRene schreef: Was zeker een apart ding, had hem niet goed kunnen bekijken maar het leek geen standaard AM-V8,
Dat lijkt zo door de film (op de een of andere manier). In het echt knipperen er namelijk helemaal geen lampjesR.J schreef:Dude, wat zijn die knipperende lampjes op je dash? Wordt je daar niet dol van? :o
Ja, tussengas doe die automatisch bij terugschakelen. Ik vind de bak toch wel lekker werken op het circuit 8)Joy Jolliffe schreef:Ziet er mooi beheerst uit Patrick. De werking van de bak lijkt goed. Tussengas etc regelt ie zelf ?
Tja, goedkoop knakending van 40 euro. Dan hebbie datR.J schreef:Haha, oké dan. Lekker filmcamera'tje dus![]()
die bak zal wel niet standaard zijn, toch?
Die c2 bakken geven zelf tussengas? Nice. Verwacht je eigenlijk vooral bij duurdere en iets exotischer auto'sPatrickC2 schreef:Tja, goedkoop knakending van 40 euro. Dan hebbie datR.J schreef:Haha, oké dan. Lekker filmcamera'tje dus![]()
die bak zal wel niet standaard zijn, toch?![]()
Bak is gewoon standaard hoor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten