Vrij rijden CPZ kalender 2009
- Aad
Re: Vrij rijden CPZ kalender 2009
Bedankt Mechu, gaat er gelijk achteraan 

- Aad
Ook dat hielp niet , ze noemde mij wel gelijk LucoAiko schreef:Ben je nog steeds niet door de ballotage commissie heen, Aad?Aad schreef:Alleen aanmelden duurt een jaar ongeveer daar
Misschien moet je eens met je handtasje gaan zwaaien

- GTRene
@RJ, Dat wilde ik destijds ook ruim er omheen op het rechte stuk, zo gezegd zo gedaan...toen ik naast die voor me zat dacht die ook ruim om die heen die voor hem lag en gooide met 200km/u zo het stuur naar rechts, my god dat was close moest nog verder naar rechts zeg op 3cm langs de muur en 3 cm tussen die andere auto pfff ik had gelukkig iets meer gang dan hij dacht dat komt niet goed, maar had een engel die hielp pfff
Maja dat krijg je af en toe, sommige kijken niet goed en natuurlijk kan je fouten maken, maar er zijn er gewoon wat die een waas voor ogen krijgen en de adrenaline niet onder controle krijgen.
Lol @Aad
Maja dat krijg je af en toe, sommige kijken niet goed en natuurlijk kan je fouten maken, maar er zijn er gewoon wat die een waas voor ogen krijgen en de adrenaline niet onder controle krijgen.
Lol @Aad

- RJay
True, Altijd blijven oppassen dusGTRene schreef:@RJ, Dat wilde ik destijds ook ruim er omheen op het rechte stuk, zo gezegd zo gedaan...toen ik naast die voor me zat dacht die ook ruim om die heen die voor hem lag en gooide met 200km/u zo het stuur naar rechts, my god dat was close moest nog verder naar rechts zeg op 3cm langs de muur en 3 cm tussen die andere auto pfff ik had gelukkig iets meer gang dan hij dacht dat komt niet goed, maar had een engel die hielp pfff

- Aad
Is gelukt sta nu ook op de lijst voor CPZ :banaan:Aiko schreef:Ben je nog steeds niet door de ballotage commissie heen, Aad?Aad schreef:Alleen aanmelden duurt een jaar ongeveer daar
Misschien moet je eens met je handtasje gaan zwaaien
-
klasse! 
http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... 262#529262" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... 262#529262" onclick="window.open(this.href);return false;

-
Hee gasten, het weer lijkt goed te worden voor morgenmiddag, wij gaan met de BMW weer richting vrijrijden.
MET zelf gebouwde tracklogger
(versie 1 omvat GPS, versnellingsmeter en gyroscoop)
MET zelf gebouwde tracklogger

- GTRene
het weer ziet er goed uit
http://www.prospeed.de/wetter/rennstrec ... nl&ort=118" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.prospeed.de/wetter/rennstrec ... nl&ort=118" onclick="window.open(this.href);return false;
- gijzbed-opc
O(ke Rene.GTRene schreef:het weer ziet er goed uit![]()
Je gaat toch rijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kijk dus uit voor de jongen die met een zelfde bmw als RJ. rijdt.
Deze heeft een gele sticker op de auto van een eetcafe,deze staat bij mij als toeschouwer op de zwarte lijst.

Dus een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!!!!!!!!!!!
Veel plezier morgen,ik heb helaas andere zorgen
Greetz Peter.
- RJay
Hmm? 'T heb Jeroen (zo heet ie toevallig) dan gedaan?gijzbed-opc schreef:O(ke Rene.GTRene schreef:het weer ziet er goed uit![]()
Je gaat toch rijden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Deze heeft een gele sticker op de auto van een eetcafe,deze staat bij mij als toeschouwer op de zwarte lijst.![]()
Greetz Peter.
Sure, hij's een beetje enthousiast, maar vertel?
Trouwens, hij heeft inmiddels iets meer stickers dan alleen die gele.
Eens kijken of ik hem morgen bij kan benen op oude semislicks, hij staat op slicks
- gijzbed-opc
RJ.R.J schreef:Hmm? 'T heb Jeroen (zo heet ie toevallig) dan gedaan?gijzbed-opc schreef:O(ke Rene.GTRene schreef:het weer ziet er goed uit![]()
Deze heeft een gele sticker op de auto van een eetcafe,deze staat bij mij als toeschouwer op de zwarte lijst.![]()
Greetz Peter.
Eens kijken of ik hem morgen bij kan benen op oude semislicks, hij staat op slicks
Je hebt inmiddels een PB gehad van mij.

- RJay
En replygijzbed-opc schreef:RJ.R.J schreef:Hmm? 'T heb Jeroen (zo heet ie toevallig) dan gedaan?gijzbed-opc schreef:
O(ke Rene.
Greetz Peter.
Je hebt inmiddels een PB gehad van mij.
Dat deed ie lekker, knuppel

- GTRene
ik weet niet welke BMW hij rijd, echter die BMW dag waar ook anderen mochten rijden was ook zo'n figuur met een BMW (weet niet eens de kleur meer
rood? maja) die me zeker 2x niet had gezien en dus als ik niet vol opzij door gras ging vol tegen me aan zou zitten...heel roekeloos vol adrenaline en dus niet uitkijken zeg maar...
Ik heb besloten om heel behouden te rijden, dus meer dan anders, kijken hoe het gaat, maar zal niet zoveel rijden, of het moet rustig zijn.
thnx for warning

Ik heb besloten om heel behouden te rijden, dus meer dan anders, kijken hoe het gaat, maar zal niet zoveel rijden, of het moet rustig zijn.
thnx for warning
- RJay
Nou, neem aan dat je die wit/blauwe E30 van ons gezien heb in het napraten topic?GTRene schreef:ik weet niet welke BMW hij rijd, echter die BMW dag waar ook anderen mochten rijden was ook zo'n figuur met een BMW (weet niet eens de kleur meerrood? maja) die me zeker 2x niet had gezien en dus als ik niet vol opzij door gras ging vol tegen me aan zou zitten...heel roekeloos vol adrenaline en dus niet uitkijken zeg maar...
thnx for warning
Zo eentje dus.
- GTRene
we zien het morgen wel
Als ik ga rijden als het droog is, dan doe ik gewoon men ding, als het te gek is laat ik het gas wel los, maja sommige gaan ineens van links naar rechts zonder te kijken das wel eens scary.
Als ze nou eens onthielden dat het geen race is en er niks te winnen valt...hard rijden en op de limiet is leuk natuurlijk, maar wel respect voor elkaars spul en niet denken die pak ik daar in de bocht
of helemaal niet denken
Achja veel heb je zelf wel in de hand, ben wel benieuwd naar die extra chicane, hoe dat bevalt

Als ik ga rijden als het droog is, dan doe ik gewoon men ding, als het te gek is laat ik het gas wel los, maja sommige gaan ineens van links naar rechts zonder te kijken das wel eens scary.
Als ze nou eens onthielden dat het geen race is en er niks te winnen valt...hard rijden en op de limiet is leuk natuurlijk, maar wel respect voor elkaars spul en niet denken die pak ik daar in de bocht

Achja veel heb je zelf wel in de hand, ben wel benieuwd naar die extra chicane, hoe dat bevalt

- RJay
irritant kutding, die chicane 

- GTRene
lol, dat zal best wel, en zoals ik wel eens op beelden heb gezien moet je daar al helemaal niet met 3 man induikenR.J schreef:irritant kutding, die chicane

Denk dat ik wel op tijd daar ben vandaag.
-
Hee rene, leuk dat je ook komt
Jou auto was de 1e die ik hoorde toen ik in 07 meedeed met CPZ met de 944
Ik zal je es aanschieten vanmiddag (of als je mij ziet lopen, witte BMW 325, rood/blauwe strepen schuin over, nummreplaat JA IK GA !

- GTRene
Moet je doen, ik herken velen anders niet, lol @nummerplaat JA Ik GA944 guy schreef:Hee rene, leuk dat je ook komtJou auto was de 1e die ik hoorde toen ik in 07 meedeed met CPZ met de 944
Ik zal je es aanschieten vanmiddag (of als je mij ziet lopen, witte BMW 325, rood/blauwe strepen schuin over, nummreplaat JA IK GA !

Je hoort men auto nu nog iets beter...(door de jaren heen zal die wel wat demping verliezen) maar neem aan dat je eerst een waarschuwing krijgt alvorens niet meer te mogen rijden? ik neem wel wat lichte dempers mee to be sure...

- GTRene
Ik ga zo,...heb nog een reisje voor de boeg
tot zo op de Ring van Zandvoort

tot zo op de Ring van Zandvoort

- @iko
Tot zo!
Ik ben er ook met de blauwe en Lida met de witte.
Ik ben er ook met de blauwe en Lida met de witte.
- RJay
Weet niet of ik ook ga rijden, interne strubbelingen hiero (knuppel was vergeten dat IK de sleutel van de trailer heb.....)
Maar anders ben ik er gewoon solo, neem wel m'n helm mee om dan een ritje te bietsen.
Maar anders ben ik er gewoon solo, neem wel m'n helm mee om dan een ritje te bietsen.
- Erik K.
(mot)regen en nog eens (mot)regen, we vroegen ons al af waarom er op buienradar geen regen te zien was.
Blijkt er dus ook een motregenbuienradar te zijn
http://www.buienradar.nl/motregenradar.aspx
Rene je Hartge bulderde weer erg fijn
Blijkt er dus ook een motregenbuienradar te zijn

- GTRene
Erik K. schreef:(mot)regen en nog eens (mot)regen, we vroegen ons al af waarom er op buienradar geen regen te zien was.
Blijkt er dus ook een motregenbuienradar te zijn![]()

Leuk dat je er ook ff was, en Lida en Aiko ook

Ik vertrok met de noorderzon

Echter hoe dichter ik bij CPZ kwam hoe minder het weer werd

Op CPZ waren ze nog bezig met de driftcursus ofzo? en hadden de baan in de bochten goed nat gemaakt, en toen vrij rijden begon dachten we nog van, nah...misschien met een uur ist droog althans vele plekken...tijd verstreek echter begon het ook harder te motregenen

Toen hadden we het wel gezien, dat wordt geen droge baan, en dus gingen we na 14:30u ofzo weer weg naar huis...zonde, maja het was anders te glad en moet je veels te veel inhouden, er gingen er redelijk wat van de baan.
Terugweg weer stuiter druk..pfff dan denk ik weer wat doe ik aan deze kant van het land

Dus nog steeds geen circuit gehad dir jaar...op naar? 28 maart denk ik, vrij rijden Assen...
-
Ah jammer rene, ik zag je nog vertrekken net toen ik voor t eerst vh circuit kwam om 14:20. De omstandigheden werden zienderogen beter en om 4u was het circuit alweer kurkdroog! Heb voor het eerst de BMW flink de sporen kunnen geven en zelfs op schrale banden ging ie goehoed